Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Bioma un tās pazīmes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Definē biomas jēdzienu un spriež par būtiskām pazīmēm, kuras veido biomu savstarpējās atšķirības (piemēram, temperatūra, nokrišņu daudzums, augsnes, augi, dzīvnieki), iegūstot informāciju no mācību materiāliem. |
2. | Latvijā aizsargājamās teritorijas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam rodas zināšanas par aizsargājamo mežu aspektiem Biomās izveidoti daudzi nacionālie parki un dabas rezervāti, kuriem ir gan aizsargājoša, gan izglītojoša funkcija. (D.Li.8.; S.Li.5.) |
3. | Latvijas mežu augšanas apstākļu tipi | 2. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Skolēns secina kādā klimata joslā atrodas Latvija un kādas koku sugas ir sastopamas Latvijas mežos. (Latvija atrodas jaukto mežu zonā, kur dominējošās koku sugas ir priedes, egles, bērzi un citi mērenajai klimata joslai atbilstoši lapkoki. (D.Li.8.)) |
4. | Latvijas mežu klasifikācija | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēns secina kādā klimata joslā atrodas Latvija un kādas koku sugas ir sastopamas Latvijas mežos. (Latvija atrodas jaukto mežu zonā, kur dominējošās koku sugas ir priedes, egles, bērzi un citi mērenajai klimata joslai atbilstoši lapkoki. (D.Li.8.)) |
5. | Mežu tipi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Meži, pļavas un purvi. |
6. | Klimata joslas Latvijā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 0 p. | Skolāns nosaka Latvijas dabai raksturīgo klimata joslu. |