Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Aritmētiskais vidējais | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Aritmētiskais vidējais ir skaitlis, kas kopumā raksturo datu/skaitļu kopu, bet tā izmantošanai ne vienmēr ir jēga. (M.Li.5.) |
2. | Datu attēlošana | 2. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Nolasa koordinātu plaknē punktus, izmantojot pieredzi attēlot datus stabiņveida diagrammā, ievērojot vienību. |
3. | Datu nolasīšana no diagrammas | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Nolasa informāciju no infogrammām un dažādi strukturētiem tekstiem. Matemātiski raksturo katru no objektiem un objektu kopu, raksturojot izmanto aritmētisko vidējo, salīdzina datus. (M.6.5.1.2., M.6.5.1.3., M.6.5.1.4., M.6.5.1.6.). |
4. | Romiešu ciparu atpazīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Skolēns prot nolasīt romiešu skaitļus. (Konkrētos piemēros skaidro, kā atšķiras skaitļu pieraksts ar romiešu cipariem no pieraksta decimālajā skaitīšanas sistēmā. (M.6.1.1.2.)) |
5. | Sektoru diagrammas sastādīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Nolasa informāciju no infogrammām un dažādi strukturētiem tekstiem. Apkopo datus par objektu kopu, attēlo tos sektoru diagrammā un analizē – matemātiski raksturo katru no objektiem un objektu kopu, raksturojot izmanto aritmētisko vidējo, salīdzina datus par atsevišķiem objektiem, par vienu objektu un visu objektu kopu. (M.6.5.1.2., M.6.5.1.3., M.6.5.1.4., M.6.5.1.6.) |