Satura rādītājs:

Materiāli skolotājiem

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Satura rādītājs
2. Skolotājam Mācību materiāla raksturojums

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Drošība rotaļlaukumā – Safety in the Playground Lasa, klausās, mācās un atkārto frāzes, kas pievērš uzmanību, aicina darboties, mudina ievērot drošību. Pamana citu attieksmi, piemēram, patiku/nepatiku, pauž savas domas un emocijas, izmantojot skaņas, žestus un iegaumētas frāzes. (VS.3.1.1.8.)
2. Ko tu pašlaik dari? – What are you doing? Zina kā veidot teikumus ilgstošajā tagadnē par pašreizējo brīdi. Maina vārda formu, pievienojot galotni. (VS.3.3.1.4.)
3. Ko es pašlaik daru un nedaru – What I'm doing and I'm not doing Zina kā veidot nolieguma teikumus ilgstošajā tagadnē par pašreizējo brīdi. Maina vārda formu, pievienojot galotni. (VS.3.3.1.4.)
4. Vai tu pašlaik skrien? – Are you running? Zina kā veidot jautājumus ilgstošajā tagadnē par pašreizējo brīdi. Īsi atbildēt. Maina vārda formu, pievienojot galotni. (VS.3.3.1.4.)
5. Pareizrakstība – Spelling Zina kā darbību vārdu pareizrakstību. Maina vārda formu, pievienojot galotni. (VS.3.3.1.4.)

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Pārrakstīšana. Drošība – Copying. Safety 1. izziņas līmenis zema 2 p. Pārraksta doto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: noraksta īsus vārdus no dotā parauga.
2. Izteiciens angliski. Drošība – English expression. Safety 1. izziņas līmenis zema 2 p. Izlasa izteicienu un izvēlas tā latvisko tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
3. Klausīšanās. Jautājumi ilgstošajā tagadnē – Listening. Questions in the present continuous 1. izziņas līmenis zema 2 p. Noklausās jautājumu un izvēlas tā pierakstu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
4. AM, IS vai ARE saīsinājumi teikumos – AM, IS or ARE in the Sentences 1. izziņas līmenis zema 2 p. Izlasa jautājumu un izvēlas pareizo atbildi. Lai pastāstītu par sevi, pietiek ar nedaudziem vārdiem un frāzēm. (V.Li.2.2.)
5. Pieturzīme teikuma beigās – Full Stop or Question Mark 1. izziņas līmenis zema 2 p. Izlasa jautājumu un izvēlas pareizo atbildi. Lai pastāstītu par sevi, pietiek ar nedaudziem vārdiem un frāzēm. (V.Li.2.2.)
6. Jautājumi un īsās atbildes – Questions and Short Answers 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Izlasa jautājumu un izvēlas pareizo atbildi. Lai pastāstītu par sevi, pietiek ar nedaudziem vārdiem un frāzēm. (V.Li.2.2.)
7. Klausīšanās. Drošība – Listening. Safety 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Noklausās izteicienu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
8. AM, IS un ARE teikumos – AM, IS or ARE in the Sentences 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Aplūko attēlu un zem tā izveido teikumu no dotajām teikuma daļām. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.)
9. Ko viņi pašlaik dara – What are they doing 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Aplūko attēlu un izvēlas pareizo teikumu. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.)
10. Vārdu pareizrakstība – Spelling 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Zina darbības vārdu pareizrakstību, kuram pievienota galotne -ing. No piedāvātajām galotnēm izvēlas pareizo.
11. Lasīšana, tulkošana. Drošība – Reading, translating. Safety 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Izteicienam izvēlas atbilstošu tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
12. Teikumu veidošana – Sentence Formation 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Aplūko attēlu un zem tā izveido teikumu no dotajām teikuma daļām. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.)
13. Vārdu kārtība teikumā – The Word Order in the Sentence 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Izlasa jautājumu un izvēlas pareizo atbildi. Lai pastāstītu par sevi, pietiek ar nedaudziem vārdiem un frāzēm. (V.Li.2.2.)
14. Teikuma sākums un beigas. Frāzes – The Beginning and the End of the Sentence. Phrases 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Savieno teikuma sākuma ar otru daļu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
15. Vārdu pareizrakstība teikumā – Spelling in the sentence 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Zina darbības vārdu pareizrakstību, kuram pievienota galotne -ing. No piedāvātajiem vārdiem prot izvēlēties pareizi uzrakstītu.
16. Ko viņi pašlaik dara un nedara – What are they doing and aren't doing 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Aplūko attēlus un papildina teikumus ko katrs bērns dara un nedara. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.)
17. Ko viņi pašlaik dara? – What are they doing? 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Lasa teikumu un izvēlas attiecīgos vārdus. Atpazīst lasīto vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.)
18. Klausīšanās. Ko viņi pašlaik dara? – Listening. What are they doing? 2. izziņas līmenis vidēja 6 p. Noklausās teikumu un no dotajiem vārdiem un attēliem saliek teikumus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.)
19. Situācija rotaļlaukumā – Situation in the Playground 3. izziņas līmenis augsta 3 p. Izlasa latviski situāciju rotaļlaukumā un pievelk frāzi angliski atbilstošu šai situācijai. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
20. Droša vai bīstama situācija rotaļlaukumā – Safe or Dangerous Situation in the Playground 3. izziņas līmenis augsta 3 p. Saprot izlasīto teikumu un prot izvērtēt vai situācija ir droša vai nedroša.

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Klausīšanās un tulkošana. Drošība – Listening and translating. Safety Citi augsta 4 p. Noklausās izteicienu un izvēlas tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
2. Klausīšanās un tulkošana. Teikumi – Listening and translating. Sentences Citi augsta 4 p. Noklausās teikumu angliski un izvēlas tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Drošība 00:20:00 vidēja 17 p. Zina frāzes, kas pievērš uzmanību, aizliedz kaut ko darīt, mudina kaut ko darīt, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot frāzi.
2. Ko pašlaik dara? 00:20:00 vidēja 24 p. Saprot kā veido teikumus par pašreizējo brīdi, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot teikumu.

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Drošība un spēles rotaļlaukumā 00:30:00 augsta 30 p. Zina pamatvārdus – darbības, priekšmetus rotaļlaukumā; saprot, kad šie vārdi tiek iesaistīti ilgstošās tagadnes teikumā, zina frāzes par drošību rotaļlaukumā.