Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Drošība rotaļlaukumā – Safety in the Playground | Lasa, klausās, mācās un atkārto frāzes, kas pievērš uzmanību, aicina darboties, mudina ievērot drošību. Pamana citu attieksmi, piemēram, patiku/nepatiku, pauž savas domas un emocijas, izmantojot skaņas, žestus un iegaumētas frāzes. (VS.3.1.1.8.) |
2. | Ko tu pašlaik dari? – What are you doing? | Zina kā veidot teikumus ilgstošajā tagadnē par pašreizējo brīdi. Maina vārda formu, pievienojot galotni. (VS.3.3.1.4.) |
3. | Ko es pašlaik daru un nedaru – What I'm doing and I'm not doing | Zina kā veidot nolieguma teikumus ilgstošajā tagadnē par pašreizējo brīdi. Maina vārda formu, pievienojot galotni. (VS.3.3.1.4.) |
4. | Vai tu pašlaik skrien? – Are you running? | Zina kā veidot jautājumus ilgstošajā tagadnē par pašreizējo brīdi. Īsi atbildēt. Maina vārda formu, pievienojot galotni. (VS.3.3.1.4.) |
5. | Pareizrakstība – Spelling | Zina kā darbību vārdu pareizrakstību. Maina vārda formu, pievienojot galotni. (VS.3.3.1.4.) |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pārrakstīšana. Drošība – Copying. Safety | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Pārraksta doto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: noraksta īsus vārdus no dotā parauga. |
2. | Izteiciens angliski. Drošība – English expression. Safety | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izlasa izteicienu un izvēlas tā latvisko tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Klausīšanās. Jautājumi ilgstošajā tagadnē – Listening. Questions in the present continuous | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Noklausās jautājumu un izvēlas tā pierakstu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | AM, IS vai ARE saīsinājumi teikumos – AM, IS or ARE in the Sentences | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izlasa jautājumu un izvēlas pareizo atbildi. Lai pastāstītu par sevi, pietiek ar nedaudziem vārdiem un frāzēm. (V.Li.2.2.) |
5. | Pieturzīme teikuma beigās – Full Stop or Question Mark | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izlasa jautājumu un izvēlas pareizo atbildi. Lai pastāstītu par sevi, pietiek ar nedaudziem vārdiem un frāzēm. (V.Li.2.2.) |
6. | Jautājumi un īsās atbildes – Questions and Short Answers | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izlasa jautājumu un izvēlas pareizo atbildi. Lai pastāstītu par sevi, pietiek ar nedaudziem vārdiem un frāzēm. (V.Li.2.2.) |
7. | Klausīšanās. Drošība – Listening. Safety | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Noklausās izteicienu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
8. | AM, IS un ARE teikumos – AM, IS or ARE in the Sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Aplūko attēlu un zem tā izveido teikumu no dotajām teikuma daļām. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) |
9. | Ko viņi pašlaik dara – What are they doing | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Aplūko attēlu un izvēlas pareizo teikumu. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) |
10. | Vārdu pareizrakstība – Spelling | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina darbības vārdu pareizrakstību, kuram pievienota galotne -ing. No piedāvātajām galotnēm izvēlas pareizo. |
11. | Lasīšana, tulkošana. Drošība – Reading, translating. Safety | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izteicienam izvēlas atbilstošu tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Teikumu veidošana – Sentence Formation | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Aplūko attēlu un zem tā izveido teikumu no dotajām teikuma daļām. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) |
13. | Vārdu kārtība teikumā – The Word Order in the Sentence | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Izlasa jautājumu un izvēlas pareizo atbildi. Lai pastāstītu par sevi, pietiek ar nedaudziem vārdiem un frāzēm. (V.Li.2.2.) |
14. | Teikuma sākums un beigas. Frāzes – The Beginning and the End of the Sentence. Phrases | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Savieno teikuma sākuma ar otru daļu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
15. | Vārdu pareizrakstība teikumā – Spelling in the sentence | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina darbības vārdu pareizrakstību, kuram pievienota galotne -ing. No piedāvātajiem vārdiem prot izvēlēties pareizi uzrakstītu. |
16. | Ko viņi pašlaik dara un nedara – What are they doing and aren't doing | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Aplūko attēlus un papildina teikumus ko katrs bērns dara un nedara. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) |
17. | Ko viņi pašlaik dara? – What are they doing? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Lasa teikumu un izvēlas attiecīgos vārdus. Atpazīst lasīto vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) |
18. | Klausīšanās. Ko viņi pašlaik dara? – Listening. What are they doing? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Noklausās teikumu un no dotajiem vārdiem un attēliem saliek teikumus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) |
19. | Situācija rotaļlaukumā – Situation in the Playground | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Izlasa latviski situāciju rotaļlaukumā un pievelk frāzi angliski atbilstošu šai situācijai. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
20. | Droša vai bīstama situācija rotaļlaukumā – Safe or Dangerous Situation in the Playground | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Saprot izlasīto teikumu un prot izvērtēt vai situācija ir droša vai nedroša. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Klausīšanās un tulkošana. Drošība – Listening and translating. Safety | Citi | augsta | 4 p. | Noklausās izteicienu un izvēlas tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Klausīšanās un tulkošana. Teikumi – Listening and translating. Sentences | Citi | augsta | 4 p. | Noklausās teikumu angliski un izvēlas tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Drošība | 00:20:00 | vidēja | 17 p. | Zina frāzes, kas pievērš uzmanību, aizliedz kaut ko darīt, mudina kaut ko darīt, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot frāzi. |
2. | Ko pašlaik dara? | 00:20:00 | vidēja | 24 p. | Saprot kā veido teikumus par pašreizējo brīdi, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot teikumu. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Drošība un spēles rotaļlaukumā | 00:30:00 | augsta | 30 p. | Zina pamatvārdus – darbības, priekšmetus rotaļlaukumā; saprot, kad šie vārdi tiek iesaistīti ilgstošās tagadnes teikumā, zina frāzes par drošību rotaļlaukumā. |