Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Manas rotaļlietas I – My toys I | Lasa klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus: car, ball, balloon, bike, boat, toys. |
2. | Manas rotaļlietas II – My toys II | Lasa klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus: doll, plane, train, teddy bear, kite, robot. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Savienošana. Vārdi. Manas rotaļlietas – Matching. Words. My toys | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Savieno rakstīto vārdu ar drukāto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Atpazīst rakstīto vārdu. |
2. | Pārrakstīšana. Rotaļlietas – Copying. Toys | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Pārraksta doto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: noraksta īsus vārdus no dotā parauga. |
3. | Rotaļlietu atpazīšana – Recognizing toys | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Izlasa vārdu un ievelk pie attēla. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) |
4. | Lasīšana, tulkošana, ievilkšana. Rotaļlietas – Reading, translating, dragging. Toys | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Tabulā vārdam pievelk klāt tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Lasīšana, savienošana. Manas rotaļlietas – Reading, matching. My Toys | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Savieno vārdu ar tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Klausīšanās, vārda ievilkšana. Rotaļlietas – Listening, Dragging the word. Toys | 2. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
7. | Klausīšanās, ievilkšana, attēls. Rotaļlietas – Listening, dragging, picture. Toys | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Noklausās vārdu un ievelk attēlu. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
8. | Vārds zem attēla. Manas rotaļlietas – Word under the picture. My Toys | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zem attēla ieraksta vienu no dotajiem vārdiem. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
9. | Jaukti burti. Manas rotaļlietas – Mixed letters. My Toys | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
10. | Atpazīsti klausoties. Rotaļlietas – Recognition by listening. Toys | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Latviskajam vārdam klausoties piemeklē tulkojumu. Izmanto verbālus un neverbālus līdzekļus, lai attēlotu dzirdēto vai redzēto. (VS.3.2.1.2.) Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
11. | Paslēptie vārdi. Manas rotaļlietas – Hidden words. My Toys | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Krāsainas rotaļlietas istabā – Coloured Toys in the room | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Aplūko attēlu ar istabu un rotaļlietai blakus pievelk krāsu. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
13. | Izlaisti burti. Manas rotaļlietas – Omitted letters. My Toys | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Vārdā ieraksta trūkstošos burtus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
14. | Burtu savienojumi. Manas rotaļlietas – Letter combinations. My Toys | 2. izziņas līmenis | augsta | 7 p. | No dotajiem burtiem veido vārdus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
15. | Klausīšanās un rakstīšana. Manas rotaļlietas – Listening and writing. My Toys | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Noklausās vārdu un pārraksta dzirdēto vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
16. | Klausīšanās un tulkošana. Manas rotaļlietas – Listening and translating. My Toys | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
17. | Klausīšanās. Vārdu rinda. Rotaļlietas – Listening. The line of the words. Toys | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Noklausās vārdus, sakārto attēlus pareizā secībā. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un secīgi sakārto uzdevumā dotos attēlus atbilstoši dzirdētajam. |
18. | Lasīšana. Rotaļistaba – Reading. Playroom | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Aplūko attēlu, lasa tekstu un atzīmē pareizo vārdu. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
19. | Krāsas un rotaļlietas. – Colours and toys | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Aplūko attēlus un krāsas tabulā savieno ar rotaļlietām. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: kombinē vārdus: lietvārda frāze (a green train) |
20. | Lasīšana. Rotaļlietas un krāsas – Reading. Colours and toys | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Aplūko attēlus, lasa teikumu un papildina to. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: kombinē vārdus: lietvārda frāze (a green train) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Klausīšanās un vārds. Rotaļlietas – Listening and word. Toys | Citi | zema | 3 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Klausīšanās ar attēliem. Manas rotaļlietas – Listening. My toys with pictures | Citi | vidēja | 4 p. | Noklausās vārdu un izvēlas attēlu. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
3. | Ievilkšana, vārda sākums un beigas. Manas rotaļlietas – Dragging. The beginning and end. My Toys | Citi | vidēja | 4 p. | Savieno vārda sākumu ar beigām. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Krāsainas rotaļlietas istabā – Coloured toys in the room | Citi | vidēja | 4 p. | Aplūko attēlu ar istabu un krāsai blakus pievelk rotaļlietu. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Ievilkšana. Manas rotaļlietas – Dragging. My Toys | Citi | augsta | 8 p. | Zem attēla ievelk rotaļlietas sākumu un beigas. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Manas rotaļlietas I – My Toys I | 00:20:00 | zema | 20 p. | Zina pamatvārdus, kas raksturo rotaļlietas; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
2. | Manas rotaļlietas II – My Toys II | 00:20:00 | vidēja | 19 p. | Zina pamatvārdus, kas raksturo rotaļlietas; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
3. | Manas rotaļlietas IV – My Toys IV | 00:20:00 | augsta | 21 p. | Zina pamatvārdus, kas raksturo rotaļlietas; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Manas rotaļlietas III – My Toys III | 00:20:00 | vidēja | 30 p. | Zina pamatvārdus, kas raksturo rotaļlietas; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
2. | Manas rotaļlietas V – My Toys V | 00:40:00 | augsta | 49 p. | Zina pamatvārdus, kas raksturo rotaļlietas; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |