Satura rādītājs:

Materiāli skolotājiem

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Satura rādītājs
2. Skolotājam Mācību materiāla raksturojums

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Manas rotaļlietas I – My toys I Lasa klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus: car, ball, balloon, bike, boat, toys.
2. Manas rotaļlietas II – My toys II Lasa klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus: doll, plane, train, teddy bear, kite, robot.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Savienošana. Vārdi. Manas rotaļlietas – Matching. Words. My toys 1. izziņas līmenis zema 2 p. Savieno rakstīto vārdu ar drukāto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Atpazīst rakstīto vārdu.
2. Pārrakstīšana. Rotaļlietas – Copying. Toys 1. izziņas līmenis zema 4 p. Pārraksta doto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: noraksta īsus vārdus no dotā parauga.
3. Rotaļlietu atpazīšana – Recognizing toys 1. izziņas līmenis zema 3 p. Izlasa vārdu un ievelk pie attēla. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.)
4. Lasīšana, tulkošana, ievilkšana. Rotaļlietas – Reading, translating, dragging. Toys 1. izziņas līmenis zema 4 p. Tabulā vārdam pievelk klāt tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
5. Lasīšana, savienošana. Manas rotaļlietas – Reading, matching. My Toys 1. izziņas līmenis zema 4 p. Savieno vārdu ar tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
6. Klausīšanās, vārda ievilkšana. Rotaļlietas – Listening, Dragging the word. Toys 2. izziņas līmenis zema 3 p. Noklausās vārdu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
7. Klausīšanās, ievilkšana, attēls. Rotaļlietas – Listening, dragging, picture. Toys 1. izziņas līmenis zema 3 p. Noklausās vārdu un ievelk attēlu. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.)
8. Vārds zem attēla. Manas rotaļlietas – Word under the picture. My Toys 1. izziņas līmenis vidēja 3 p. Zem attēla ieraksta vienu no dotajiem vārdiem. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
9. Jaukti burti. Manas rotaļlietas – Mixed letters. My Toys 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
10. Atpazīsti klausoties. Rotaļlietas – Recognition by listening. Toys 1. izziņas līmenis vidēja 3 p. Latviskajam vārdam klausoties piemeklē tulkojumu. Izmanto verbālus un neverbālus līdzekļus, lai attēlotu dzirdēto vai redzēto. (VS.3.2.1.2.) Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.)
11. Paslēptie vārdi. Manas rotaļlietas – Hidden words. My Toys 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
12. Krāsainas rotaļlietas istabā – Coloured Toys in the room 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Aplūko attēlu ar istabu un rotaļlietai blakus pievelk krāsu. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
13. Izlaisti burti. Manas rotaļlietas – Omitted letters. My Toys 2. izziņas līmenis augsta 6 p. Vārdā ieraksta trūkstošos burtus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
14. Burtu savienojumi. Manas rotaļlietas – Letter combinations. My Toys 2. izziņas līmenis augsta 7 p. No dotajiem burtiem veido vārdus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
15. Klausīšanās un rakstīšana. Manas rotaļlietas – Listening and writing. My Toys 2. izziņas līmenis augsta 6 p. Noklausās vārdu un pārraksta dzirdēto vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
16. Klausīšanās un tulkošana. Manas rotaļlietas – Listening and translating. My Toys 2. izziņas līmenis augsta 3 p. Noklausās vārdu un izvēlas tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
17. Klausīšanās. Vārdu rinda. Rotaļlietas – Listening. The line of the words. Toys 2. izziņas līmenis augsta 6 p. Noklausās vārdus, sakārto attēlus pareizā secībā. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un secīgi sakārto uzdevumā dotos attēlus atbilstoši dzirdētajam.
18. Lasīšana. Rotaļistaba – Reading. Playroom 3. izziņas līmenis augsta 2 p. Aplūko attēlu, lasa tekstu un atzīmē pareizo vārdu. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
19. Krāsas un rotaļlietas. – Colours and toys 3. izziņas līmenis augsta 4 p. Aplūko attēlus un krāsas tabulā savieno ar rotaļlietām. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: kombinē vārdus: lietvārda frāze (a green train)
20. Lasīšana. Rotaļlietas un krāsas – Reading. Colours and toys 3. izziņas līmenis augsta 2 p. Aplūko attēlus, lasa teikumu un papildina to. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: kombinē vārdus: lietvārda frāze (a green train)

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Klausīšanās un vārds. Rotaļlietas – Listening and word. Toys Citi zema 3 p. Noklausās vārdu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
2. Klausīšanās ar attēliem. Manas rotaļlietas – Listening. My toys with pictures Citi vidēja 4 p. Noklausās vārdu un izvēlas attēlu. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.)
3. Ievilkšana, vārda sākums un beigas. Manas rotaļlietas – Dragging. The beginning and end. My Toys Citi vidēja 4 p. Savieno vārda sākumu ar beigām. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
4. Krāsainas rotaļlietas istabā – Coloured toys in the room Citi vidēja 4 p. Aplūko attēlu ar istabu un krāsai blakus pievelk rotaļlietu. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
5. Ievilkšana. Manas rotaļlietas – Dragging. My Toys Citi augsta 8 p. Zem attēla ievelk rotaļlietas sākumu un beigas. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Manas rotaļlietas I – My Toys I 00:20:00 zema 20 p. Zina pamatvārdus, kas raksturo rotaļlietas; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu.
2. Manas rotaļlietas II – My Toys II 00:20:00 vidēja 19 p. Zina pamatvārdus, kas raksturo rotaļlietas; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu.
3. Manas rotaļlietas IV – My Toys IV 00:20:00 augsta 21 p. Zina pamatvārdus, kas raksturo rotaļlietas; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu.

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Manas rotaļlietas III – My Toys III 00:20:00 vidēja 30 p. Zina pamatvārdus, kas raksturo rotaļlietas; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu.
2. Manas rotaļlietas V – My Toys V 00:40:00 augsta 49 p. Zina pamatvārdus, kas raksturo rotaļlietas; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu.