Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Mani mīļdzīvnieki un citi dzīvnieki I – My pets and animals I | Lasa klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus: bird, cat, dog, duck, elephant, fish, fox, frog, goat, horse. |
2. | Mani mīļdzīvnieki un citi dzīvnieki II – My pets and animals II | Lasa klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus: insect, lion, monkey, panda, parrot, rabbit, snake, tiger, whale, zebra. |
3. | Darbības – Actions | Lasa klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus – darbības vārdus: climb, drink, eat, fly, jump, run, sing, sleep, swim, talk, walk. |
4. | Vienskaitļa vietniekvārdi – Singular Pronouns | Lasa klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus – vienskaitļa vietniekvārdus: I, you, he, she, it. |
5. | Modālais darbības vārds CAN – Modal verb CAN | Mācās par modālo darbības vārdu CAN un CAN'T. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: raksturo prasmes, spējas: modālais darbības vārds can. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Savienošana. Vārdi. Darbības – Matching. Words. Actions | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Savieno rakstīto vārdu ar drukāto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Atpazīst rakstīto vārdu. |
2. | Pārrakstīšana. Mīluļi un citi dzīvnieki – Copying. Pets and animals | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Pārraksta doto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: noraksta īsus vārdus no dotā parauga. |
3. | Dzīvnieku atpazīšana – Recognizing the animals | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Izlasa vārdu un ievelk pie attēla. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) |
4. | Ko viņi prot darīt – What can they do | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Izlasa jautājumu, aplūko attēlu un atzīmē pareizo vārdu. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) |
5. | Es, tu, viņš, viņa, tas, tā – I, you, he, she, it | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Vārdam izvēlas atbilstošo attēlu. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) |
6. | Lasīšana, tulkošana, ievilkšana. Dzīvnieki – Reading, translating, dragging. Animals | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Tabulā vārdam pievelk klāt tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
7. | Lasīšana, savienošana. Darbības – Reading, matching. Actions | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Savieno vārdu ar tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
8. | Klausīšanās, vārda ievilkšana. Dzīvnieki – Listening, dragging the word. Animals | 2. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
9. | Klausīšanās, ievilkšana, attēls. Darbības – Listening, dragging, picture. Actions | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Noklausās vārdu un ievelk attēlu. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
10. | Vārds zem attēla. Dzīvnieki – Word under the picture. Animals | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zem attēla ieraksta vienu no dotajiem vārdiem. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
11. | Jaukti burti. Darbības – Mixed letters. Actions | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Atpazīsti klausoties. Dzīvnieki – Recognizing by listening. Animals | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Latviskajam vārdam klausoties piemeklē tulkojumu. Izmanto verbālus un neverbālus līdzekļus, lai attēlotu dzirdēto vai redzēto. (VS.3.2.1.2.) Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
13. | Paslēptie vārdi. Darbības – Hidden words. Actions | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
14. | Savienošana. Vietniekvārdi. – Matching. Pronouns | 1. izziņas līmenis | zema | 1,5 p. | Vietniekvārdam pievelk klāt tā tulkojumu. Atpazīst rakstīto vārdu. |
15. | Izlaisti burti. Dzīvnieki – Omitted letters. Animals | 2. izziņas līmenis | augsta | 8 p. | Vārdā ieraksta trūkstošos burtus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
16. | Burtu savienojumi. Dzīvnieki – Letter combination. Animals | 2. izziņas līmenis | augsta | 7 p. | No dotajiem burtiem veido vārdus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
17. | Klausīšanās un rakstīšana. Darbības – Listening and writing. Actions | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Noklausās vārdu un pārraksta dzirdēto vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
18. | Klausīšanās un tulkošana. Darbības – Listening and translating. Actions | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
19. | Klausīšanās. Vārdu rinda. Darbības – Listening. The list of actions | 2. izziņas līmenis | augsta | 5,5 p. | Noklausās vārdus, sakārto attēlus pareizā secībā. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un secīgi sakārto uzdevumā dotos attēlus atbilstoši dzirdētajam. |
20. | Dziesma. Savienošana. Dzīvnieki – Matching. Song about Animals | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Klausās dziesmu, savieno ar dzīvnieku ar skaņām kā šis dzīvnieks "runā". |
21. | Dzīvnieki prot un neprot kaut ko darīt – Animals can and can't do | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Aplūko tabulu un papildina teikumus ko katrs dzīvnieks prot un neprot darīt. |
22. | Dzīvnieki prot un neprot kaut ko darīt. Ievilkšana – Animals can and can't do. Dragging | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Lasa teikumu un ievelk attiecīgos attēlus. Atpazīst lasīto vārdu. |
23. | Klausīšanās. Dzīvnieki kaut ko prot un neprot darīt – Listening. Animals can and can't do | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Noklausās teikumu un papildina rakstīto teikumu ar attēliem. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Jaukti burti. Dzīvnieki – Mixed letters. Animals | Citi | vidēja | 8 p. | No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Klausīšanās, vārda ievilkšana. Darbības – Listening, dragging the word. Actions | Citi | zema | 3 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Klausīšanās un tulkošana. Dzīvnieki – Listening and translating. Animals | Citi | augsta | 4 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Klausīšanās. Vārdu rinda. Dzīvnieki – Listening. The list of animals | Citi | augsta | 4,5 p. | Noklausās vārdus, sakārto attēlus pareizā secībā. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un secīgi sakārto uzdevumā dotos attēlus atbilstoši dzirdētajam. |
5. | Klausīšanās. Dzīvnieki kaut ko prot un neprot darīt – Listening. Animals can and can't do | Citi | augsta | 4 p. | Noklausās teikumu un papildina rakstīto teikumu ar vārdiem. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Dzīvnieki | 00:20:00 | zema | 28 p. | Zina pamatvārdus – dzīvniekus un mīļdzīvniekus; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
2. | Darbības | 00:20:00 | vidēja | 21 p. | Zina pamatvārdus – dažādas darbības; pārraksta vārdus, zina tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
3. | Dzīvnieki un prasmes I | 00:20:00 | augsta | 36,5 p. | Zina pamatvārdus – dažādas darbības un dzīvniekus; zina tulkojumu, zina rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Dzivnieki un prasmes II | 00:20:00 | augsta | 23,5 p. | Zina pamatvārdus – dažādas darbības un dzīvniekus; zina tulkojumu, zina rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
2. | Dzīvnieki un prasmes III | 00:30:00 | augsta | 39,5 p. | Zina pamatvārdus – dažādas darbības un dzīvniekus; zina tulkojumu, zina rakstību un noklausoties saprot vārdu. |