Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Es pats. Mācību satura apguves norise | Tēmas "Es pats" mācību satura apguves norise aprakstīta atbilstoši lielajām idejām: saziņas nolūks kontekstā; teksts un tekstveide; valodas struktūra. Katrā sadaļā noradīts mērķis, sasniedzamie rezultāti un skolēnu darbības. |
3. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Es un mana ģimene – I and My Family | Lasa klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus: me, I, family, mum, dad, sister, brother, my, my brother, my sister. |
2. | Skaitļi 1-10 – Numbers 1-10 | Lasa klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus: skaitļi 1 – 10. |
3. | Cilvēku raksturojoši īpašības vārdi – Adjectives Describing People | Lasa klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus: īpašības vārdus – thin, slim, plump, fat, short, tall, good, bad, long, dark, fair, blue, un lietvārdus – eyes, hair. |
4. | Es atbildu un stāstu par sevi – I'm answering and telling about myself | Jautājumi un frāzes, kuras var izmantot stāstot par sevi. |
5. | Saruna – Conversation | Dialogs par sevi: vārds, vecums, izskats. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Savienošana. Es un mana ģimene – Matching. Me and my family | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Savieno rakstīto vārdu ar drukāto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Atpazīst rakstīto vārdu. |
2. | Pārrakstīšana. Skaitļi – Copying. Numbers | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Pārraksta doto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: noraksta īsus vārdus no dotā parauga. |
3. | Pārrakstīšana. Īpašības vārdi – Copying. Adjectives | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Pārraksta doto vārdu. Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: noraksta īsus vārdus no dotā parauga. |
4. | Skaitļa atpazīšana – Recognizing the number | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Izlasa vārdu un pievelk pie attēla. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) |
5. | Lasīšana, ievilkšana. Īpašības vārdi – Reading, dragging. Adjectives | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Vārdam pievelk tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Lasīšana, tulkošana, ievilkšana. Frāzes – Reading, translating, dragging. Phrases | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Teikumam pievelk tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
7. | Lasīšana, savienošana. Es un mana ģimene – Reading, matching. I and my family | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Savieno vārdu ar tā tulkojumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
8. | Klausīšanās ar attēliem. Skaitļi – Listening. Numbers with pictures | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Noklausās vārdu un izvēlas attēlu. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
9. | Klausīšanās, ievilkšana. Es un mana ģimene – Listening, dragging. I and my family | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Noklausās tekstu un ievelk attēlu. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
10. | Vārds zem attēla. Skaitļi – Word under the picture. Numbers | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zem attēla ieraksta vienu no dadajiem vārdiem. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
11. | Klausīšanās. Īpašības vārdi – Listening. Adjectives | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Klausīšanās, ievilkšana. Frāzes – Listening, dragging. Phrases | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Noklausās teikumu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
13. | Klausīšanās, ievilkšana, vārds. Es un mana ģimene – Listening, dragging, word. I and my family | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā rakstveida formu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
14. | Jaukti burti. Skaitļi – Mixed letters. Numbers | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
15. | Jaukti vārdi. Jautājumi un frāzes – Mixed words. Questions and phrases | 2. izziņas līmenis | augsta | 7 p. | No dojiem vārdiem veido vienkāršu teikumu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
16. | Paslēptie vārdi. Īpašības vārdi – Hidden words. Adjectives | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
17. | Ievilkšana, sākums un beigas. Frāzes – Dragging, the beginning and end. Phrases | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Savieno teikuma sākuma ar otru daļu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
18. | Izlaisti burti. Skaitļi 1-10 – Omitted letters. Numbers 1-10 | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Vārdā ieraksta trūkstošos burtus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
19. | Izlaisti burti. Īpašības vārdi – Omitted letters. Adjectives | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Vārdā ieraksta trūkstošos burtus. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
20. | Klausīšanās un rakstīšana. Es un mana ģimene – Listening and writing. Me and my family | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Noklausās vārdu un pārraksta dzirdēto vārdu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
21. | Ievilkšana. Jautājumi un atbildes – Dragging. Questions and answers | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Izlasa jautājumu un pievelk atbildi. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Jaukti burti. Es un mana ģimene – Mixed letters. Me and my family | Citi | vidēja | 3 p. | Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. |
2. | Paslēptie vārdi. Skaitļi – Hidden words. Numbers | Citi | vidēja | 3 p. | Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. Burtu rindā meklē zināmus vārdus. |
3. | Klausīšanās un tulkošana. Īpašības vārdi – Listening and translating. Adjectives | Citi | vidēja | 4 p. | Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. Noklausās vārdu un izvēlas tā tulkojumu. |
4. | Savienošana. Rakstītais vārds. Jautājumi un frāzes – Matching. Written words. Questions and phrases | Citi | zema | 2 p. | Meklē un salīdzina grafiskus apzīmējumus digitālā tekstā, piemēram, krāsa, burtu lielums. (VS.3.2.1.3.) Atpazīst rakstīto tekstu. Savieno rakstīto teikumu ar drukāto teikumu. |
5. | Rakstīšana. Atbildes uz jautājumiem par sevi – Writing. Answer the questions about myself | Citi | augsta | 4 p. | Pasaka dažus izteikumus par sevi, savu ģimeni. (VS.3.2.1.7.) Noklausās jautājumu un atbild par sevi. |
6. | Lācēns kārumnieks. Skaitļi – Polar Bear. Numbers | Citi | vidēja | 3 p. | Izlasa skaitļu vārdu rindu un ievelk trūkstošo ciparu. Lieto vienkāršus vārdus un frāzes, stāstot par sevi un savu ģimeni zināmās situācijās. (VS.3.2.1.7.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Es un mana ģimene | 00:15:00 | vidēja | 18 p. | Zina vārdus par sevi un saviem tuvākajiem cilvēkiem: atpazīst to rakstību, saprot un atpazīst dzirdēto vārdu, zina pareizrakstību. |
2. | Skaitļi 1-10 | 00:15:00 | vidēja | 18 p. | Zina skaitļa vārdus 1 – 10: atpazīst to rakstību, saprot un atpazīst dzirdēto vārdu, zina pareizrakstību. |
3. | Cilvēku raksturojoši īpašības vārdi | 00:15:00 | vidēja | 22 p. | Zina īpašības vārdus, kas raksturo cilvēka ārējo izskatu: atpazīst to rakstību, saprot un atpazīst dzirdēto vārdu, zina pareizrakstību. |
4. | Es atbildu un stāstu par sevi | 00:15:00 | vidēja | 24 p. | Saprot jautājumus par sevi un prot atbildēt uz tiem: atpazīst frāžu un jautājumu rakstību, saprot un atpazīst dzirdēto frāzi, jautājumu, zina to rakstību. |
5. | Es, mana ģimene un skaitļi | 00:15:00 | vidēja | 23 p. | Saprot un zina vārdus, kas saistīti ar skolēna tuvāko pasauli mājās. Saprot un prot atbildēt par sevi, savu izskatu, savu vecumu. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Es pats un mana ģimene. Skaitļa vārdi 1 – 10 | 00:30:00 | vidēja | 33 p. | Saprot un zina vārdus, kas saistīti ar skolēna tuvāko pasauli. Saprot un prot atbildēt par sevi, savu izskatu, savu vecumu. |