Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Ikdienas darbības – Every day activities | Atkārto vārdiņus no 1. klases un izpilda uzdevumu. Mācās jaunos vārdus. Vārdu krājums: darbības vārdi – clean, go to school, go to bed, come, drive, wake up, have breakfast, have lunch, wash. |
2. | Ilgstošās tagadnes veidošana un lietošana – Present Progressive (Continuous) | Dažādu teikumu veidošana Ilgstošajā tagadnē, ilgstošās tagadnes laika lietošana. |
3. | Ilgstošās tagadnes pareizrakstība – Spelling Rules | Pareizrakstības noteikumi darbības vārdiem, tiem pievienojot galotni "-ing". |
4. | Noderīgo lietu stūrītis | Uzdevumi un spēles internetā vārdu krājuma un gramatikas nostiprināšanai. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pārrakstīšana. Darbības – Copying. Actions | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Pārraksta dotos vārdus. Pasvītro vai pārraksta vārdus, noskaidro un/vai pārbauda to nozīmi (ar skolotāja palīdzību). (VS.3.3.1.6.) |
2. | Darbības atpazīšana I – Recognizing activity I | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Pie attēla pievelk vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
3. | Tulkošana. Ikdienas darbības – Translating. Everyday activities | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Savieno vārdu ar tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
4. | Ilgstošās tagadnes pareizrakstība – Spelling of Present Progresive | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Starp diviem vārdiem izvēlas pareizi uzrakstīto, ja darbības vārdam pievieno galotni "-ing". Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Klausīšanās. Ikdienas darbības ar attēliem – Listening. Everyday activities with images | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Noklausās vārdu un izvēlas attēlu. Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
6. | Paslēptie vārdi. Darbības – Hidden words. Actions | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
7. | Attēla apraksts – Description of picture | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Savieno teikumu ar atbilstošo attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
8. | Klausīšanās. Ikdienas darbības – Listening. Everyday activities | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Noklausās vārdu un izvēlas pareizo variantu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
9. | Palīgdarbības vārds apgalvojuma teikumos – Auxiliary verb in the sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Teikumos ievelk palīgdarbības vārdus "am", "is" un "are". Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
10. | Vārds zem attēla. Ikdienas darbības – Word under the picture. Everyday activities | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zem attēla ieraksta vienu no dotajiem vārdiem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
11. | Pareizs, nepareizs vārds ilgstošajā tagadnē – Correct or incorrect verb with -ing | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Izlasa doto vārdu pāri un atzīmē vai vārds ir uzrakstīts pareizi vai nepareizi. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Dziesma "Wake up!" – Song | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Noklausās dziesmu un ieraksta trūkstošos vārdus. Klausās un/vai lasa vienkāršus, īsus tekstus. (VS.3.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
13. | Īsās atbildes. Ilgstošā tagadne – Short answers. Present Progressive | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Izvēlas palīgdarbības vāru jautājumā un īso atbildi. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
14. | Pareizi un nepareizi teikumi – Correct and incorrect sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Jānosaka vai teikums uzrakstīts gramatiski pareizi, vai gramatiski nepareizi. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
15. | Jautājumi un īsās atbildes – Questions and short answers | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Pie jautājuma pievelk īsās atbildes. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
16. | Skaitļi un darbības – Numbers and actions | 2. izziņas līmenis | vidēja | 8 p. | Noskatās video. Pie skaitļiem ieraksta "He is", "She is" vai "They are" un pievelk atbilstošu darbību. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
17. | Dziesma "What are You Doing? 2" – Song | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Noskatās video un ieraksta trūkstošos vārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
18. | Jautājuma izvēle – Choice of the questions | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēns izlasa atbildi un izvēlas jautājumu. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
19. | Vārdu draugi. Savienošana – Word friends. Matching | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Savieno vārdus, lai veidotos frāze. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
20. | Lasīšana. Dienas rutīna – Reading. Everyday life | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Izlasa nelielu tekstu un izvēlas atbildi uz jautājumu. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Klausās un/vai lasa vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, dialogus), atlasa informāciju un veido ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
21. | Vārdu kārtība teikumā – Word order in the sentences | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Sakārto vārdus pareizā secībā. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
22. | Ko bērni pašlaik dara – What are the children doing | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Izpēta tabulu. Teikumā izvēlas "is" vai "are" un "isn't" vai "aren't" un ieraksta darbības vārdu pievienojot galotni "-ing". Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. klases atkārtojums. Darbības – Actions | Citi | zema | 14 p. | Uzdevums 1. klases vārda krājuma atkārtošanai. Pie attēla pievelk vārdu. |
2. | Darbības atpazīšana II – Recognizing activity II | Citi | zema | 2 p. | Atzīmē attēla redzamo vārdu – darbību. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju, atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | AM, IS, ARE ilgstošajā tagadnē – AM, IS, ARE in the Present Progressive | Citi | vidēja | 3 p. | Izlasa teikumu un izvēlas "is", "are" avi "am" atbilstoši teikuma priekšmetam. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Lasīšana, savienošana. Ikdienas darbības – Reading, matching. Everyday activities | Citi | augsta | 4 p. | Savieno divus vārdus tabulā tā, lai veidotos vārdu salikums. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Lasīšana. Ikdiena – Reading. Everyday life | Citi | augsta | 8 p. | Izlasa tekstu. Savieno pulksteņa laikus ar darbībām. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Klausās un/vai lasa vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, dialogus), atlasa informāciju un veido ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Es darbojos I | 00:20:00 | zema | 19 p. | Zina ikdienas vienkāršākās darbības, izprot vienkāršās tagadnes izmantošanu: zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu, zina ilgstošās tagadnes veidošanas noteikumus. |
2. | Es darbojos II | 00:20:00 | vidēja | 23 p. | Zina ikdienas vienkāršākās darbības, izprot vienkāršās tagadnes izmantošanu: zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu, zina ilgstošās tagadnes veidošanas noteikumus. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Es darbojos III | 00:20:00 | vidēja | 28 p. | Zina ikdienas vienkāršākās darbības, izprot vienkāršās tagadnes izmantošanu: zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu, zina ilgstošās tagadnes veidošanas noteikumus. |
2. | Es darbojos IV | 00:40:00 | augsta | 46 p. | Zina ikdienas vienkāršākās darbības, izprot vienkāršās tagadnes izmantošanu: zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu, zina ilgstošās tagadnes veidošanas noteikumus. |