Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Pulkstenis un diennakts daļas – Time and Part of the day | Pareiza laika nosaukšana – pilnas stundas, ceturtdaļstundas un pusstundas. Diennakts daļas: morning, afternoon, evening, night. |
2. | Nedēļas dienas – Days of the Week | Vārdu krājums – week, weekend, visas nedēļas dienas. |
3. | Noderīgo lietu stūrītis | Uzdevumi un spēles internetā vārdu krājuma un gramatikas nostiprināšanai. Dziemiņas nedēļas dienu mācīšanai. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pārrakstīšana. Nedēļas dienas – Copying. The days of week | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Pārraksta dotos vārdus. Pasvītro vai pārraksta vārdus, noskaidro un/vai pārbauda to nozīmi (ar skolotāja palīdzību). (VS.3.3.1.6.) |
2. | Savienošana. Pulkstenis – Matching. Time | 2. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Pie pulksteņa pievelk laiku. Lasa vienkāršus, īsus tekstus, atlasa informāciju un veido ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
3. | Nedēļas dienas, izlaists vārds – Week, missing word | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Izvēlas izlaisto vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
4. | Izvēle starp diviem laikiem – Choosing between two clocks | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Zem attēla ar pulksteni izvēlas pareizo teikumu no diviem laikiem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
5. | Lasīšana, tulkošana. Nedēļas dienas – Reading, translating. Week | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Tabulā vārdam pievelk klāt tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Klausīšanās. Cik pulkstenis – Listening. What's the time | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Aplūko attēlu un izvēlas pareizo sacīto pulksteņa laiku. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
7. | Paslēptie vārdi. Nedēļas dienas, diennakts daļas – Hidden Words. Week days, parts of day | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
8. | Diktāts. Nedēļa un diena – Dictation. Week and day | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Ieraksta dzirdēto vārdu, izvēloties no dotajiem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
9. | Cik ir pulkstenis? – What's the time? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pēc pulksteņa izvēlas pareizu laiku. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
10. | Dziesma "Days of the Week", izlaisti vārdi – Song with omitted words | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Noklausās dziesmu un ieraksta vārdu no dotajiem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
11. | Klausīšanās, ievilkšana. Pulkstenis – Listening, dragging. Time | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Noklausās laiku un izvēlas attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: klausās un atpazīst zināmos vārdus, atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Vārda veidošana no daļām. Nedēļa un diena – Matching the parts of the words | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | No dotajām vārdu daļām saliek tulkojumu. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
13. | Nedēļas dienu secība – Order of the week days | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Jāsaliek nedēļas dienas pareizā secībā. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
14. | Pareizrakstība. Nedēļa un diena – Spelling. Week and Day | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Jāizvēlas vārds bez pareizrakstības kļūdām. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
15. | Diktāts. Pulkstenis – Dictation. Time | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Noklausās laiku un pieraksta to. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
16. | Lasīšana, klausīšanās. Izlaistas nedēļas dienas – Reading, listening. Omitted week days | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Nedēļas dienu rindā izlaista viena diena. Ar klausīšanos jāatrod trūkstošā diena. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā, klausās un atpazīst zināmos vārdus. |
17. | Burtu juceklis. Nedēļa un diena – Wordsearch. Day and week | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Burtu režģī atrod doto vārdu tulkojumus angliski. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
18. | Klausīšanās. Izlaista diena – Listening. Omitted day | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Klausās un izvēlas trūkstošo nedēļas dienu. Klausās un/vai lasa vienkāršus, īsus tekstus (VS.3.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
19. | Pulkstenis. Trūkstošais laiks – Time. Missing time | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Izpēta attēlus ar pulksteņu laikiem un izvēlas trūkstošo laiku. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. klases atkārtojums. Sasveicināšanās – Greetings | Citi | vidēja | 4 p. | Jāsavieno sasveicināšanās frāzes ar diennakts daļām. |
2. | Klausīšanās. Pulkstenis – Listening. Time | Citi | vidēja | 2 p. | Noklausās laiku un izvēlas attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: klausās un atpazīst zināmos vārdus, atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Jaukti burti. Nedēļa un diennakts daļas – Mixed letters. Week and parts of the day | Citi | vidēja | 4 p. | No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Nedēļas dienu kārtība – The days in a week | Citi | vidēja | 4 p. | Atbild jautājumus par nedēļas dienām. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Rakstīšana. Pulkstenis – Writing. Time | Citi | augsta | 6 p. | Zem attēla uzraksta pareizu laiku. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mans laiks un mana nedēļa I | 00:20:00 | zema | 20 p. | Zina nedēļas dienas un diennakts daļas, prot saprast un nosaukt laiku – veselās stundas, pusstundas un ceturtdaļstundas: zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
2. | Mans laiks un mana nedēļa II | 00:20:00 | vidēja | 27 p. | Zina nedēļas dienas un diennakts daļas, prot saprast un nosaukt laiku – veselās stundas, pusstundas un ceturtdaļstundas: zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mans laiks un mana nedēļa III | 00:20:00 | vidēja | 25 p. | Zina nedēļas dienas un diennakts daļas, prot saprast un nosaukt laiku – veselās stundas, pusstundas un ceturtdaļstundas: zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |
2. | Mans laiks un mana nedēļa IV | 00:30:00 | augsta | 39 p. | Zina nedēļas dienas un diennakts daļas, prot saprast un nosaukt laiku – veselās stundas, pusstundas un ceturtdaļstundas: zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu. |