Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Mana māja I – My House I | Atkārto 1.klasē mācītos vārdus. Lasa, klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus, kas saistās ar istabām, tās daļām, vietām mājās: flat, dinning room, hall, garage, floor, wall, TV, TV set, armchair, bin, bookcase, carpet, clock. |
2. | Mana Māja II – My House II | Lasa, klausās, mācās un atkārto jaunos vārdiņus, kas saistās ar mēbelēm un iekārtām: cooker, fridge, cupboard, mirror, plant, shelf, shower, sink, wardrobe, washbasin. |
3. | THIS / THAT un THESE / THOSE lietojums | Norādāmo vietniekvārdu – THIS / THAT un THESE / THOSE lietojums. |
4. | Noderīgo lietu stūrītis | Interneta lapas, kurās papildus var mācīties un nostiprināt apgūto vārdu krājumu un gramatiku. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pārrakstīšana – Copying | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Pārraksta dotos vārdus. Pasvītro vai pārraksta vārdus, noskaidro un/vai pārbauda to nozīmi (ar skolotāja palīdzību). (VS.3.3.1.6.) |
2. | Kas ir attēlā – What's in the picture | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Izpēta attēlu un izvēlas vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
3. | This, that, these vai those – This, that, these or those | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Pēc attēla nosaka vai priekšmets ir tuvumā vai tālumā, vienskaitlī vai daudzskaitlī un izvēlas attiecīgo vārdu – this, that, these vai those. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lieto norādāmos vietniekvārdus this, that, these, those. |
4. | Klausīšanās, ievilkšana – Listening and Dragging | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā rakstveida formu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Vārdu kārtība teikumā - Word order in the sentence | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Write the words in correct order to make the sentences with "have got". |
6. | Vārds zem attēla – Word under the picture | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Zem attēla ieraksta vienu no dotajiem vārdiem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
7. | Pareizais teikums ar This/That un These/Those | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Aplūko attēlu un no diviem teikumiem izvēlas pareizo. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lieto norādāmos vietniekvārdus this, that, these, those. |
8. | Klausīšanās un rakstīšana – Listening and writing | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Noklausās vārdu un pārraksta dzirdēto vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; klausās un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
9. | Paslēptie vārdi – Hidden words | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
10. | Teikumu pabeigšana – Finishing the sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 8 p. | Pēc attēla ievelk attiecīgos vārdus teikumā. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lieto norādāmos vietniekvārdus this, that, these, those. |
11. | Vārdu grupēšana – Word grouping | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Sagrupē dotos vārdus atbilstoši pēc dotajām kategorijām. Sagrupē vārdus pa tematiem. (VS.3.2.1.6.) |
12. | Jaukti burti – Mixed letters | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
13. | Klausīšanās un tulkošana I – Listening and translating I | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Latviskajam vārdam klausoties piemeklē tulkojumu. Klausās un/vai lasa vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, dialogus), atlasa informāciju un veido ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
14. | Izlaisti burti – Omitted letters | 2. izziņas līmenis | augsta | 9 p. | Vārdā ieraksta trūkstošos burtus. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
15. | Burtu savienojumi – Combination of letters | 3. izziņas līmenis | augsta | 7 p. | No dotajiem burtiem veido vārdus. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
16. | Klausīšanās un tulkošana II – Listening and translating II | 3. izziņas līmenis | augsta | 9 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
17. | Pareizs vai nepareizs teikums – Correct or incorrect sentence | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Izlasa teikumu un izvēlas vai tas ir uzrakstīts pareizi vai nepareizi. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lieto norādāmos vietniekvārdus this, that, these, those. |
18. | Klausīšanās. Vārdu salikšana pareizā secībā – Listening. Putting the words in correct order | 2. izziņas līmenis | augsta | 8 p. | Noklausās teikumu un saliek to. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un saliek pareizā secībā dotos vārdus, lai izveidotu teikumu. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. klases atkārtojums – Recalling the words from 1st grade | Citi | vidēja | 15 p. | Atkārto 1. klasē apgūtos vārdus par māju: bath, bed, chair, desk, lamp, sofa, table, door, window, bathroom, bedroom, kitchen, living room un garden. |
2. | Klausīšanās. Istabas, telpas un istabas daļas – Listening. Rooms, places and parts of the room | Citi | vidēja | 3 p. | Noklausās vārdu un izvēlas attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno attēlus ar tekstu). |
3. | Vārdu sakārtošana teikumā – Putting the words into sentence | Citi | vidēja | 7 p. | Sakārto vārdus pareizā secībā, lai veidotos teikums atbilstošs attēlam. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lieto norādāmos vietniekvārdus this, that, these, those. |
4. | Savienošana un rakstīšana. Mēbeles – Matching and writing. Furniture | Citi | augsta | 6 p. | Pabeidz vārdu un savieno ar attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mana māja I | 00:00:00 | vidēja | 28 p. | Zina pamatvārdus par māju, dzīvokli; zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu; zina norādāmo vietniekvārdu "this/that" un "these/those" lietošanas nosacījumus. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mana māja II | 00:20:00 | vidēja | 35 p. | Zina pamatvārdus par māju, dzīvokli; zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu; zina norādāmo vietniekvārdu "this/that" un "these/those" lietošanas nosacījumus. |
2. | Mana māja III | 00:30:00 | augsta | 64 p. | Zina pamatvārdus par māju, dzīvokli; zina vārdus un to tulkojumu, atpazīst rakstību un noklausoties saprot vārdu; zina norādāmo vietniekvārdu "this/that" un "these/those" lietošanas nosacījumus. |