Satura rādītājs:

Materiāli skolotājiem

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Satura rādītājs
2. Skolotājam Mācību materiāla raksturojums

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Nenoteiktais A un AN un noteiktais artikuls THE Nenoteiktā artikula A un AN lietošanas nosacījumi un noteiktā artikula THE pirmais nosacījums.
2. Noteiktais artikuls THE Noteiktā artikula THE lietojums ar vārdu, kuru paskaidro tuvāk.
3. Daudzskaitlis Regulāro lietvārdu daudzskaitļa veidošana ar galotni "-s" pēc patskaņa un Y un ar galotni "-es" pēc burtiem "x" un "s". Galotnes izrunas nosacījumi.
4. Jautājumi vienskaitlī un daudzskaitlī Jautājuma "Kas tas / tā ir?" uzdošana vienskaitlī un daudzskaitlī, un atbildes veidošana.
5. Vietas apstākļa vārdi – Prepositions Vietas apstākļa vardi: in, on, under, next to.
6. Teikumi ar "There is" un "There are" Teikumu ar "There is" un "There are" veidošana un lietojums.
7. Noderīgo lietu stūrītis Interneta lapas, kurās papildus var mācīties un nostiprināt apgūto gramatiku.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Izvēle, A vai AN – Choice, A or AN 1. izziņas līmenis zema 2 p. Izvēlas nenoteikto artikulu A vai AN atbilstošu lietvārdam. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: raksturo lietas un cilvēkus: nenoteiktais artikuls A/AN un noteiktais artikuls THE.
2. Klausīšanās. Viens vai daudzi – Listening. Singular or plural. 1. izziņas līmenis zema 2 p. Noklausās vārdu un izvēlas attēlu vienskaitlī vai daudzskaitlī. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī.
3. Teikumu pabeigšana, "There's .." – Finishing the sentences "There's.." 1. izziņas līmenis zema 2 p. Atkarībā no attēla izvēlas teikumā pareizo vietas apstākļa vārdu: "in", "on", "under" vai "next to". Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pabeidz uzdevumā dotos teikumus.
4. Artikuli A, AN un THE – Articles A, AN and THE 1. izziņas līmenis zema 4 p. Teikumos izvēlas pareizos artikulus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: raksturo lietas un cilvēkus: nenoteiktais artikuls A/AN un noteiktais artikuls THE.
5. Pareizais teikums, A vai AN – The correct sentence, A or AN 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Aplūko attēlu un izvēlas pareizo teikumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: raksturo lietas un cilvēkus: nenoteiktais artikuls A/AN un noteiktais artikuls THE.
6. Vienskaitlis vai daudzskaitlis – Singular or plural 1. izziņas līmenis vidēja 2 p. Aplūko attēlu un izvēlas pareizo vārdu uzrakstītu vienskaitlī vai daudzskaitlī. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī.
7. Teikumi ar "There's .." – Sentences "There's .." 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Aplūko attēlu un izvēlas pareizo teikumu atbilstoši atrašanās vietai. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju.
8. Pareizais un nepareizs teikums, A vai AN – Correct and incorrect sentence, A or AN 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Izlasa teikumu un izvēlas vai tas ir pareizs vai nepareizs. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: raksturo lietas un cilvēkus: nenoteiktais artikuls A/AN un noteiktais artikuls THE.
9. Kas tie ir? – What are they? 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Atbilstoši attēlam un teikumam izvēlas jautājumu vienskaitlī vai daudzskaitlī. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī.
10. Kur tas vai tie atrodas? – Where's it or Where are they? 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Izlasa jautājumu, aplūko attēlu un pabeidz teikumu, izvēlotos vārdus atkarībā no atrašanās vietas un skaita. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pabeidz uzdevumā dotos teikumus.
11. Grupēšana. A, AN vai bez artikula – Word grouping. Articles A, AN or "0" 2. izziņas līmenis vidēja 6 p. Sagrupē dotos vārdus atbilstoši nenoteiktā artikula A/AN lietojumam. Sagrupē vārdus pa tematiem. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī.
12. Daudzskaitļa pareizrakstība – Spelling rules for plural 2. izziņas līmenis augsta 6 p. Izvēlas pareizo daudzskaitļa rakstību regulārajam lietvārdam. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī.
13. Vārdu kārtība teikumā – Word order in the sentence 3. izziņas līmenis augsta 16 p. Sakārto vārdus pareizā secībā atbilstoši attēlam. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un saliek pareizā secībā uzdevumā dotos vārdus, lai izveidotu teikumu.
14. Grupēšana. Galotņu izruna – Grouping. Pronunciation of the endigs 3. izziņas līmenis augsta 12 p. Sagrupē dotos vārdus daudzskaitlī atbilstoši galotnes izrunai. Sagrupē vārdus pa tematiem. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: salīdzina lietvārdu daudzskaitļa formas izrunas atšķirības.
15. Apraksts – Description 3. izziņas līmenis augsta 6 p. Aplūko attēlu un izvēlas pareizo aprakstu. Klausās un/vai lasa vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, dialogus), atlasa informāciju un veido ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.)
16. Pareizais tulkojums – The correct translation 3. izziņas līmenis augsta 6 p. Izlasa teikumu latviski un izvēlas tulkojumu angliski bez kļūdām. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju (uzrakstus). (VS.3.1.1.10.)

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Jautājumi par alfabētu – Quetstions about the alphabet Citi vidēja 3 p. Nenoteiktā artikula A un AN lietošanas nosacījumi un noteiktā artikula THE pirmais nosacījums.
2. Artikuli A, AN un THE. Ievilkšana – Articles A, AN and THE. Dragging and dropping Citi vidēja 4 p. Pie vārdiem teikumā pievelk pareizos artikulus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: raksturo lietas un cilvēkus: nenoteiktais artikuls A/AN un noteiktais artikuls THE.
3. Grupēšana. Viens vai daudzi – Word grouping. Singular or plural. Citi vidēja 6 p. Sagrupē dotos vārdus atbilstoši vai tas ir vienskaitlis vai daudzskaitlis. Sagrupē vārdus pa tematiem. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī.
4. Ko saka skolotāja – What is the teacher saying Citi augsta 6 p. Noklausās teikumu un pievelk pareizo attēlu. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus.

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Es lietoju angļu valodu I 00:20:00 zema 16 p. Nenoteikto artikulu A/AN un noteiktā artikula THE lietojums. Daudzskaitļa atšķiršana un veidošana. Teikimi ar "There's.." un "There are..".

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Es lietoju angļu valodu II 00:20:00 vidēja 24 p. Nenoteikto artikulu A/AN un noteiktā artikula THE lietojums. Daudzskaitļa atšķiršana, veidošana un lietošana. Teikimu ar "There's.." un "There are.." lietojums.
2. Es lietoju angļu valodu III 00:35:00 augsta 72 p. Nenoteikto artikulu A/AN un noteiktā artikula THE lietojums. Daudzskaitļa veidošana un lietošana. Teikimu ar "There's.." un "There are.." lietojums.