Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Nenoteiktais A un AN un noteiktais artikuls THE | Nenoteiktā artikula A un AN lietošanas nosacījumi un noteiktā artikula THE pirmais nosacījums. |
2. | Noteiktais artikuls THE | Noteiktā artikula THE lietojums ar vārdu, kuru paskaidro tuvāk. |
3. | Daudzskaitlis | Regulāro lietvārdu daudzskaitļa veidošana ar galotni "-s" pēc patskaņa un Y un ar galotni "-es" pēc burtiem "x" un "s". Galotnes izrunas nosacījumi. |
4. | Jautājumi vienskaitlī un daudzskaitlī | Jautājuma "Kas tas / tā ir?" uzdošana vienskaitlī un daudzskaitlī, un atbildes veidošana. |
5. | Vietas apstākļa vārdi – Prepositions | Vietas apstākļa vardi: in, on, under, next to. |
6. | Teikumi ar "There is" un "There are" | Teikumu ar "There is" un "There are" veidošana un lietojums. |
7. | Noderīgo lietu stūrītis | Interneta lapas, kurās papildus var mācīties un nostiprināt apgūto gramatiku. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Izvēle, A vai AN – Choice, A or AN | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izvēlas nenoteikto artikulu A vai AN atbilstošu lietvārdam. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: raksturo lietas un cilvēkus: nenoteiktais artikuls A/AN un noteiktais artikuls THE. |
2. | Klausīšanās. Viens vai daudzi – Listening. Singular or plural. | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Noklausās vārdu un izvēlas attēlu vienskaitlī vai daudzskaitlī. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī. |
3. | Teikumu pabeigšana, "There's .." – Finishing the sentences "There's.." | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Atkarībā no attēla izvēlas teikumā pareizo vietas apstākļa vārdu: "in", "on", "under" vai "next to". Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pabeidz uzdevumā dotos teikumus. |
4. | Artikuli A, AN un THE – Articles A, AN and THE | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Teikumos izvēlas pareizos artikulus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: raksturo lietas un cilvēkus: nenoteiktais artikuls A/AN un noteiktais artikuls THE. |
5. | Pareizais teikums, A vai AN – The correct sentence, A or AN | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Aplūko attēlu un izvēlas pareizo teikumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: raksturo lietas un cilvēkus: nenoteiktais artikuls A/AN un noteiktais artikuls THE. |
6. | Vienskaitlis vai daudzskaitlis – Singular or plural | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Aplūko attēlu un izvēlas pareizo vārdu uzrakstītu vienskaitlī vai daudzskaitlī. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī. |
7. | Teikumi ar "There's .." – Sentences "There's .." | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Aplūko attēlu un izvēlas pareizo teikumu atbilstoši atrašanās vietai. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: lasa un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
8. | Pareizais un nepareizs teikums, A vai AN – Correct and incorrect sentence, A or AN | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Izlasa teikumu un izvēlas vai tas ir pareizs vai nepareizs. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: raksturo lietas un cilvēkus: nenoteiktais artikuls A/AN un noteiktais artikuls THE. |
9. | Kas tie ir? – What are they? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Atbilstoši attēlam un teikumam izvēlas jautājumu vienskaitlī vai daudzskaitlī. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī. |
10. | Kur tas vai tie atrodas? – Where's it or Where are they? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Izlasa jautājumu, aplūko attēlu un pabeidz teikumu, izvēlotos vārdus atkarībā no atrašanās vietas un skaita. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pabeidz uzdevumā dotos teikumus. |
11. | Grupēšana. A, AN vai bez artikula – Word grouping. Articles A, AN or "0" | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Sagrupē dotos vārdus atbilstoši nenoteiktā artikula A/AN lietojumam. Sagrupē vārdus pa tematiem. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī. |
12. | Daudzskaitļa pareizrakstība – Spelling rules for plural | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Izvēlas pareizo daudzskaitļa rakstību regulārajam lietvārdam. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī. |
13. | Vārdu kārtība teikumā – Word order in the sentence | 3. izziņas līmenis | augsta | 16 p. | Sakārto vārdus pareizā secībā atbilstoši attēlam. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa un saliek pareizā secībā uzdevumā dotos vārdus, lai izveidotu teikumu. |
14. | Grupēšana. Galotņu izruna – Grouping. Pronunciation of the endigs | 3. izziņas līmenis | augsta | 12 p. | Sagrupē dotos vārdus daudzskaitlī atbilstoši galotnes izrunai. Sagrupē vārdus pa tematiem. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: salīdzina lietvārdu daudzskaitļa formas izrunas atšķirības. |
15. | Apraksts – Description | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Aplūko attēlu un izvēlas pareizo aprakstu. Klausās un/vai lasa vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, dialogus), atlasa informāciju un veido ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
16. | Pareizais tulkojums – The correct translation | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Izlasa teikumu latviski un izvēlas tulkojumu angliski bez kļūdām. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju (uzrakstus). (VS.3.1.1.10.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Jautājumi par alfabētu – Quetstions about the alphabet | Citi | vidēja | 3 p. | Nenoteiktā artikula A un AN lietošanas nosacījumi un noteiktā artikula THE pirmais nosacījums. |
2. | Artikuli A, AN un THE. Ievilkšana – Articles A, AN and THE. Dragging and dropping | Citi | vidēja | 4 p. | Pie vārdiem teikumā pievelk pareizos artikulus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: raksturo lietas un cilvēkus: nenoteiktais artikuls A/AN un noteiktais artikuls THE. |
3. | Grupēšana. Viens vai daudzi – Word grouping. Singular or plural. | Citi | vidēja | 6 p. | Sagrupē dotos vārdus atbilstoši vai tas ir vienskaitlis vai daudzskaitlis. Sagrupē vārdus pa tematiem. (VS.3.2.1.6.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvē: saskata sakarības starp lietvārda rakstību vienskaitlī un daudzskaitlī. |
4. | Ko saka skolotāja – What is the teacher saying | Citi | augsta | 6 p. | Noklausās teikumu un pievelk pareizo attēlu. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Es lietoju angļu valodu I | 00:20:00 | zema | 16 p. | Nenoteikto artikulu A/AN un noteiktā artikula THE lietojums. Daudzskaitļa atšķiršana un veidošana. Teikimi ar "There's.." un "There are..". |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Es lietoju angļu valodu II | 00:20:00 | vidēja | 24 p. | Nenoteikto artikulu A/AN un noteiktā artikula THE lietojums. Daudzskaitļa atšķiršana, veidošana un lietošana. Teikimu ar "There's.." un "There are.." lietojums. |
2. | Es lietoju angļu valodu III | 00:35:00 | augsta | 72 p. | Nenoteikto artikulu A/AN un noteiktā artikula THE lietojums. Daudzskaitļa veidošana un lietošana. Teikimu ar "There's.." un "There are.." lietojums. |