Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Vietas apstākļa vārdi, prievārdi – Prepositions of Place | Vārdu krājums – vietas apstākļu vārdi (Preposition of Place): in, on, under, next to, behind, between, in front of, at, on the right, on the left, opposite. |
2. | Teikumi ar There is un There are – Sentences with There is / are | Teikumu ar "There is ..." un "There are ..." veidošana un lietojums. Saziņā ar klasesbiedriem noskaidro notikuma darbības vietu (VS.3.1.1.2.). |
3. | Norādāmie vietniekvārdi this / these / that / those – Demonstrative Pronouns | Norādāmo vietniekvārdu "this / these / that / those" lietojums teikumos. Stāsta par sevi, savu ģimeni, draugiem, savu dzīvesvietu; formulē vienkāršus izteikumus par citu aprakstītu darbības laiku, vietu un dalībniekiem. (=VS.3.1.1.2.) |
4. | Jautājumi ar norādāmajiem vietniekvārdiem – Questions with Demonstrative Pronouns | Jautājumu veidošana ar norādāmajiem vietniekvārdiem "this", "that", "these" un "those" un atbildes sniegšana. Uztver un izmanto sev nepieciešamo informāciju vienkāršos stāstos un aprakstos, atbild uz jautājumiem. (=VS.3.1.1.3.) |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vārdu krājums, vietas apstākļa vārdi – Vocabulary, Prepositions | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Savieno vārdu ar atbilstošu attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Izlaisti burti, vietas apstākļa vārdi – Spelling, Missing letters, Prepositions of Place | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot uzrakstīt zināmus vārdus, ievērojot vārdu pareizrakstību. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Atbildes par attēlu, vietas apstākļa vārdi – Answer about the Picture. Prepositions of Place | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saprot dzirdētu jautājumu par attēlu un prot izvēlas pareizo atbildi. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās tekstu un atbild uz jautājumiem. |
4. | Attēla saskaņošana ar uzrakstāmo vārdu – Matching writing word with picture, Prepositions of Place | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Prot uzrakstīt vārdu un saskaņot to ar attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Izruna pa burtiem, vietas apstākļa vārdi – Spelling. Prepositions of Place | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Saprot pa burtiem izrunātu vārdu, atpazīst attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Norādāmie vietniekvārdi un lietvārds – Demonstrative Pronouns and Nouns | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot pareizi lietot norādāmos vietniekvārdus – THIS, THAT, THESE, THOSE – kopā ar lietvārdu, prot saskaņot skaitli.Izmanto doto paraugu, lai patstāvīgi izpildītu angļu valodas uzdevumu (piemēram, izmanto dotos vārdus, lai izveidotu gramatiski pareizu teikumu). (VS.3.3.1.1.; VS.3.3.1.5.) |
7. | Jautājumi un atbildes ar norādāmajiem vietniekvārdiem – Demonstrative Pronouns, Questions, Answers | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot pareizi lietot norādāmos vietniekvārdus jautājuma teikumos – THIS, THAT, THESE, THOSE – kopā ar lietvārdu, prot saskaņot skaitli.Prot veidot atbildes. Izmanto doto paraugu, lai patstāvīgi izpildītu angļu valodas uzdevumu. (VS.3.3.1.1.; VS.3.3.1.5.) |
8. | Klausīšanās. Norādāmie vietniekvārdi – Listening. Demonstrative Pronouns | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot pareizi lietot norādāmos vietniekvārdus saskaņojot skaitli – THIS, THAT, THESE, THOSE. Noklausās vārdu un izvēlas teikuma sākumu. Izmanto doto paraugu, lai patstāvīgi izpildītu angļu valodas uzdevumu. (VS.3.3.1.1.; VS.3.3.1.5.) |
9. | Norādāmo vietniekvārdu (this, these) lietojums teikumā – Demonstrative Pronouns in the sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot lietot norādāmos vietniekvārdus — this, that, these, those — teikumos, atšķir to lietojumu. Izmanto doto paraugu, lai patstāvīgi izpildītu angļu valodas uzdevumu (piemēram, izmanto dotos vārdus, lai izveidotu gramatiski pareizu teikumu). (VS.3.3.1.1.; VS.3.3.1.5.) |
10. | Teikumi ar norādāmo vietniekvārdu daudzskaitlī – Sentences with Demonstrative Pronouns in plural | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Prot veidot vienkāršu teikumu ar norādāmajiem vietniekvārdiem pēc parauga. Izmanto doto paraugu, lai patstāvīgi izpildītu angļu valodas uzdevumu (piemēram, izmanto dotos vārdus, lai izveidotu gramatiski pareizu teikumu). (VS.3.3.1.1.; VS.3.3.1.5.) |
11. | Apgalvojuma teikumi ar "There is/are" – Affirmative Sentences with "There is/are" | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Saprot teikumu ar There is/are veidošanas principus. Izmanto doto paraugu, lai patstāvīgi izpildītu angļu valodas uzdevumu (piemēram, izmanto dotos vārdus, lai izveidotu gramatiski pareizu teikumu). (VS.3.3.1.1.; VS.3.3.1.5.) |
12. | Jautājumi ar "Is/Are there" – Questions with "Is/Are there" | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Saprot teikumu ar There is/are veidošanas principus. Izmanto doto paraugu, lai patstāvīgi izpildītu angļu valodas uzdevumu (piemēram, izmanto dotos vārdus, lai izveidotu gramatiski pareizu teikumu). (VS.3.3.1.1.; VS.3.3.1.5.) |
13. | Jautājumi ar "Is/Are there" un īsās atbildes – Questions with Is/Are there and Short Answers | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot izveidot jautājumu un īsi atbildēt uz to. Izmanto doto paraugu, lai patstāvīgi izpildītu angļu valodas uzdevumu (piemēram, izmanto dotos vārdus, lai izveidotu gramatiski pareizu teikumu). (VS.3.3.1.1.; VS.3.3.1.5.) |
14. | Dažādi teikumi ar There is/are – Different Sentences with There is/are | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot veidot dažāda tipa teikumus ar there is/are. Izmanto doto paraugu, lai patstāvīgi izpildītu angļu valodas uzdevumu (piemēram, izmanto dotos vārdus, lai izveidotu gramatiski pareizu teikumu). (VS.3.3.1.1.; VS.3.3.1.5.) |
15. | Klausīšanās. Attēla apraksts – Listening. Picture Description | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Aplūko attēlu un izvēlas pareizo aprakstu. Klausās un/vai lasa vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, dialogus), atlasa informāciju un veido ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
16. | Klausīšanās. Apraksts – Listening. Description | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Aplūko attēlu un izvēlas pareizo aprakstu. Klausās un/vai lasa vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, dialogus), atlasa informāciju un veido ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) |
17. | Pareizais tulkojums – The correct translation | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Izlasa teikumu latviski un izvēlas tulkojumu angliski bez kļūdām. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju (uzrakstus). (VS.3.1.1.10.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Teikumu pabeigšana, "There's .." – Finishing the sentences "There's.." | Citi | zema | 2 p. | Atkarībā no attēla izvēlas teikumā pareizo vietas apstākļa vārdu: "in", "on", "under" vai "next to". Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pabeidz uzdevumā dotos teikumus. |
2. | This, that, these vai those – This, that, these or those | Citi | zema | 2 p. | Pēc attēla nosaka vai priekšmets ir tuvumā vai tālumā, vienskaitlī vai daudzskaitlī un izvēlas attiecīgo vārdu – this, that, these vai those. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lieto norādāmos vietniekvārdus this, that, these, those. |
3. | Klausīšanās, vietas apstākļa vārdi – Listening, Prepositions of Place | Citi | zema | 2 p. | Listening to the word and choosing the picture regarding to the them "Prepositions of the Place". |
4. | Norādāmiem vietniekvārdi, apgalvojuma teikumi, attēls – Sentences with Demonstrative Pronouns | Citi | zema | 2 p. | Prot pareizi lietot norādāmos vietniekvārdus apgalvojuma teikumos – THIS, THAT, THESE, THOSE – kopā ar lietvārdu, prot saskaņot skaitli.Izmanto doto paraugu, lai patstāvīgi izpildītu angļu valodas uzdevumu. (VS.3.3.1.1.; VS.3.3.1.5.) |
5. | Kur tas vai tie atrodas? – Where's it or Where are they? | Citi | zema | 2 p. | Izlasa jautājumu, aplūko attēlu un pabeidz teikumu, izvēloties vārdus atkarībā no atrašanās vietas un skaita. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pabeidz uzdevumā dotos teikumus. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vietas raksturojums | 00:20:00 | vidēja | 16 p. | Prot raksturot vietu, izmantojot vietas apstākļu vārdus un teikumus ar There is/are. |
2. | Norādāmo vietniekvārdu lietojums | 00:20:00 | vidēja | 14 p. | Prot pareizi lietot norādāmos vietniekvārdus dažāda veida teikumos. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kur kas atrodas, vietas raksturojums | 00:40:00 | vidēja | 32 p. | Prot veidot vienkāršus vietas apraksta teikumus ar There is/are, izmantojot atbilstošus vietas apstākļa vārdus kā arī norādāmos vietniekvārdus. |