Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Vietas pilsētā I – Public places I | Vārdu krājums – vietas pilsētā: bank, cafe, church, cinema, city, hospital, hotel, library, market, museum. |
2. | Vietas pilsētā II – Public places II | Vārdu krājums – vietas pilsētā: park, post office, restaurant, school, shop, street, supermarket, theatre, town, zoo. |
3. | Pilsētā – In the City/Town | Vārdu krājums, kas saistās ar dzīvi pilsētā: bridge, building, traffic, noise, pollution, clean, dirty, noisy, cross, move, across. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vārds un attēls – Word and Picture | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Vārdu savieno ar attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Kas tas ir? – What is it? | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Attēlu savieno ar pareizo vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Klausīšanās un vārds – Listening and choosing | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Noklausās un izvēlas rakstīto vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Pilsētā, vārds un tā izruna – In the city. Word and its pronunciation | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pēc izrunas atpasīst vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Vārds angliski – Word in English | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izlasa vārdu angliski un izvēlas tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Klausīšanās un attēla izvēle – Listening and choosing the picture | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Noklausās vārdu un izvēlas tam piemērotu attēlu. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
7. | Cik daudz vārdu – How many words | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atpazīst vārdu rindā vārdus, kas saistās ar publiskajām vietām pilsētā. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
8. | Vārds latviski – Word in Latvian | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izlasa vārdu latviski un izvēlas tā tulkojumu angliski. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
9. | Vārds zem attēla – Word under the picture | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zem attēla ieraksta vienu no dotajiem vārdiem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
10. | Klausīšanās un rakstīšana – Listening and writing | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Noklausās vārdu un uzraksta to, izvēloties no dotajiem vārdiem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
11. | Vārda daļas — The Parts of the Word | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Savieno vārda sākumu ar otru daļu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Vārdu rinda "Čūska" – The Line of Words "Snake" | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
13. | Klausīšanās. Pareizais vārds teikumā – Listening. The correct word in the sentence | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot atšķirt dzirdētos vārdus. Izlasa teikumu un izvēlas pareizo, noklausoties vārdus. |
14. | Savienošana, rakstīšana. Vietas pilsētā – Matching, writing. Public Places | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Pabeidz rakstīt vārdu, īpašības vārdu un izvēlas tā tulkojumu. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju (uzrakstus). (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
15. | Vārdu burtošana, pilsētā – Spelling of the words. In the city/town | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Zina vārdu pareizrakstību un atpazīst pa burtiem izrunātu vārdu. |
16. | Burtu juceklis. Vietas pilsētā – Wordsearch. Public Places | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Burtu juceklī pēc attēliem atrod paslēptos vārdus. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju (uzrakstus). (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
17. | Lasīšana. Trūkstošie vārdi tekstā – Reading. Missing words in the Text | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Saprot lasīto tekstu. Ievieto atbilstošus vārdus tajā. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Klausīšanās un tulkojums, pilsētā – Listening and translating. In the city/town | Citi | vidēja | 2 p. | Noklausās un izvēlas rakstīto vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Sajaukti burti. Vietas pilsētā – Scrambled Letters. Public Places | Citi | augsta | 4 p. | No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vietas pilsētā I – Public Places I | 00:15:00 | vidēja | 18 p. | Vārdu krājums par vietām pilsētā. Lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmes. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Veitas pilsētā II – Public Places II | 00:40:00 | vidēja | 33 p. | Vārdu krājums: vietas pilsētā, dabas objekti un fermas dzīvnieki. Lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmes. |