Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Dabas objekti I – Nature I | Vārdu krājums – dabas objekti: countryside, farm, field, forest, garden, grass, hill, road, tree. |
2. | Dabas objekti II – Nature II | Vārdu krājums – dabas objekti: beach, lake, river, sea, cloud, moon, star, sun, sky. |
3. | Fermas dzīvnieki – Farm Animals | Vārdu krājums – fermas dzīvnieki un putni: chicken, cow, donkey, goose, geese, mouse, mice, pig, sheep. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vārdam piemeklēts attēls. Dabas objekti – Word and Picture. Nature | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Vārdu savieno ar attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Vārds angliski. Dabas objekti – Word in English. Nature | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izlasa vārdu angliski un izvēlas tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Kas tas ir? Fermas dzīvnieki – What is it? Farm Animals | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Attēlu savieno ar vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Cik daudz vārdu. Dzīvnieki – How many words. Animals | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Vārdu grupā meklē vārdus, kas nosauc kādu dzīvnieku. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Klausīšanās un izvēle. Dabas objekti – Listening and choosing. Nature | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Noklausās un izvēlas rakstīto vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Vārds zem attēla. Dabas objekti – Word under the picture. Nature | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zem attēla ieraksta vienu no dotajiem vārdiem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
7. | Vārda sākums un beigas. Fermas dzīvnieki – Beginning and End of the Word. Farm Animals | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Savieno vārda sākuma ar otru daļu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
8. | Paslēptie vārdi. Dabas objekti – Hidden Words. Nature | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
9. | Jā/Nē jautājumi par dzīvniekiem – Yes/No questions about Farm Animals | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izlasa jautājumu par attēlu un atbild. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa tekstu un atbild uz jautājumiem. |
10. | Vārdu grupēšana – Word grouping | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Sagrupē dotos vārdus atbilstoši pēc dotajām kategorijām. Sagrupē vārdus pa tematiem. (VS.3.2.1.6.) |
11. | Klausīšanās un tulkošana. Dabas objekti – Listening and translating. Nature | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Noklausās un izvēlas vārda tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus un zina to tulkojumu. |
12. | Izlaisti burti. Fermas dzīvnieki – Omitted letters. Farm Animals | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Vārdā ieraksta trūkstošos burtus. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
13. | Klausīšanās, vārdu rinda. Fermas dzīvnieki – Listening. The line of the words. Farm Animals | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Noklausās vārdus, sakārto attēlus pareizā secībā. Klausās vienkāršus, īsus tekstus (piemēram, jautājumus, stāstījumus, dialogus) un veido/atzīmē ilustrācijas. (VS.3.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un secīgi sakārto uzdevumā dotos attēlus atbilstoši dzirdētajam. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Dzīvnieku atpazīšana – Recognizing the animals | Citi | zema | 4 p. | Izlasa vārdu un ievelk pie attēla. Savieto attēlus ar vārdiem, nosauc un parāda zīmējumā redzamos objektus un personas. (VS.3.2.1.6.) |
2. | Neiederīgais vārds – Odd Word | Citi | vidēja | 2 p. | Vārdu rindā atrod neiederīgo vārdu un izraksta to. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Vārdu savienošana tabulā. Dabas objekti – Matching the Words in the Chart. Nature | Citi | vidēja | 4 p. | Savieno vārdu ar tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Pareizrakstība. Fermas dzīvnieki – Spelling. Farm Animals | Citi | augsta | 2 p. | Izvēlas pareizo vārda rakstību. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Dabas objekti – Nature Objects | 00:15:00 | vidēja | 14 p. | Vārdu krājums pardabas objektiem. Lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmes. |
2. | Fermas dzīvnieki – Farm Animals | 00:15:00 | vidēja | 12 p. | Vārdu krājums par dzīvniekiem, pārsvarā fermas dzīvniekiem. Lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmes. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mani lauki | 00:40:00 | vidēja | 27 p. | Vārdu krājums par dabas objektiem un fermas dzīvniekiem. Lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmes. |