Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Sajūtas I – Feelings I | Vārdu krājums: sajūtas un emocijas (pozitīvās un neitrālās īpašības) – awake, clever, excited, fine, good, great, happy, in love, interested, joyful, OK, quiet, relaxed, shy, surprised. |
2. | Sajūtas II – Feelings II | Vārdu krājums: sajūtas un emocijas (negatīvās un neitrālās īpašības) – angry, bad, bored, cold, hot, hungry, hurt, sad, scared, sick, sleepy, thirsty, tired, unhappy, worried. |
3. | "To be" locīšana un lietošana | Darbības vārda "to be" locīšana un lietošana dažādos teikumos. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Klausīšanās un izvēle – Listening and choosing | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Noklausās un pievelk rakstīto vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Emocijas izvēle – Choosing the emotions or feelings | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Pie attēla pievelk pareizo vārdu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Kas tā par emociju vai sajūtu – What's the emotion or feeling | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Pie vārda pievelk attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Vārds angliski – Word in English | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izlasa vārdu angliski un izvēlas tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Vārds zem attēla – Word under the picture | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zem attēla ieraksta vienu no dotajiem vārdiem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Klausīšanās un rakstīšana – Listening and writing | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Noklausās vārdu un uzraksta to, izvēloties no dotajiem vārdiem. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
7. | Paslēptie vārdi – Hidden Words | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Burtu rindā meklē zināmus vārdus. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
8. | Pretējas nozīmes – Antonyms | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Savieno pretējas nozīmes īpašības vārdus. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: sagrupē uzdevumā dotos vārdus. |
9. | Jā/Nē jautājumi – Yes/No questions | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izlasa jautājumu par attēlu un atbild. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: lasa tekstu un atbild uz jautājumiem. |
10. | Klausīšanās un attēla izvēle – Listening and choosing the picture | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Noklausās teikumu un izvēlas tam piemērotu attēlu. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju. (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
11. | Sajaukti burti – Scrambled Letters | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | No dotajiem burtiem veido zināmu vārdu. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Klausīšanās un tulkošana – Listening and translating | 2. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Noklausās un izvēlas vārda tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus un zina to tulkojumu. |
13. | Savienošana, rakstīšana – Matching, writing | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Pabeidz rakstīt vārdu, īpašības vārdu un izvēlas tā tulkojumu. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju (uzrakstus). (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
14. | Burtu juceklis – Wordsearch | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Tabulā atrod paslēptos vārdus. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju (uzrakstus). (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
15. | Pilnā forma un saīsinājumi, "to be" – Short or full form of "to be" | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Pārraksta teikumus, pārveidojot pilno un saīsināto formu darbības vārdam "to be". Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) |
16. | "To be" teikumos I – "To be" in the sentences I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Jāizvēlas 'am', 'is' vai 'are' atkarībā no teikuma priekšmeta. Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) |
17. | Pareizi un nepareizi teikumi – Correct and Incorrect Sentences | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Salīdzina un izvērtē teikumus, izvēlas pareizi uzrakstītu teikumu ar darbības vārdu "to be". Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) |
18. | Teikuma veidošana – Sentence Completing | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Noklausās teikumu un izveido to. Klausās vienkāršus, īsus teikumus, atlasa informāciju. (VS.3.2.1.2.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 2. klases atkārtojums. Vietniekvārdi – Subject Pronouns | Citi | zema | 3 p. | Uzdevums 1.klases vārda krājuma atkārtošanai. Pie attēla pievelk vārdu. |
2. | Vārdu savienošana tabulā – Matching the Words in the Chart | Citi | vidēja | 4 p. | Savieno vārdu ar tā tulkojumu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | "To be" teikumos II – 'To Be' in the sentences II | Citi | vidēja | 3 p. | Teikumā izvēlas "to be" pareizajā locījumā. Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) |
4. | Pareizrakstība, sajūtas un emocijas – Spelling, feelings and emotions | Citi | augsta | 2 p. | Izvēlas pareizo vārda rakstību. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Sajūtas un emocijas – Feelings and Emotions | 00:20:00 | vidēja | 20 p. | Vārdu krājums par emocijām un sajūtām. Lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmes. |
2. | "To be" locīšana un lietošana – Using the Verb "to be" | 00:20:00 | vidēja | 14 p. | Teikumi ar darbības vārdu "to be", to atškiršana, pareizrakstība, locīšana. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Es pats – Myself | 00:40:00 | vidēja | 31 p. | Vārdu krājums: sajūtas un emocijas. Gramatika: darbības vārds "to be". Lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmes. |