Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Everyday activities – Ikdienas darbības | Vocabulary – every day activities and duty: get up, dress, have lessons, check messages, do housework, take the rubbish out, tidy the room, do the washing-up, wash the clothes, wash the floor, iron, vacuum, water the plants, work, work in the garden, cut the grass. |
2. | Everyday Items – Lietas ikdienā | Vocabulary – some small items in the house: bin, rubbish bin, broom, cup, dishes, glass, iron, plate, plant, vacuum cleaner, washing machine. |
3. | Using "have to" and "don't have to" | Grammar: usage of "have to", spelling, grammar rules. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Word in the picture. Everyday activities – Vārds attēlā. Ikdienas darbības | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the correct word for the picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | How many verbs – Cik darbības vārdu sarakstā | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Reading the list of words and counting the verbs. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Dragging the correct translation. Small items – Tulkojuma ievilkšana. Sadzīves priekšmeti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Reading the word and dragging the correct translation. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Listening and choosing translation. Everyday activities – Klausīšanās, tulkojuma izvēle | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Listening to the word choosing its translation. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus. |
5. | Picture and listening. Everyday activities – Attēls un klausīšanās. Ikdienas darbības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Looking at the picture and choosing the correct heard word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus. |
6. | Word under the picture. Small items – Attēls ar vārdu. Sadzīves priekšmeti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Under each picture write the word from the list. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
7. | Mixing letters. Small items – Sajaukti burti. Ikdienas priekšmeti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | From given letters making the word. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: raksta vienkāršus vārdus, ievērojot pareizrakstību. |
8. | Dictation. Small items – Diktāts. Sadzīves priekšmeti | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Listening and writing the word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus, prot tos uzrakstīt. |
9. | Alphabetical order with pictures. Everyday activities – Attēli alfabētiskā secībā. Ikdienas darbības | 3. izziņas līmenis | augsta | 8 p. | Putting the pictures into alphabetical order. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
10. | Correcting mistakes. Small items – Kļūdu labojums. Sadzīves priekšmeti | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Choosing the incorrect written word and rewriting it in correct way. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus, prot tos uzrakstīt. |
11. | "Have to" and "has to" – "Have to" un "has to" lietošana | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Dividing the words into groups according to usage of modal word "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus. |
12. | "Have to" or "has to" in the sentences – "Have to" vai "has to" teikumos | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choosing the correct form of modal word "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus ar modālo darbības vārdu "have to". |
13. | "Have to" or "has to" in the questions – "Have to" vai "has to" jautājumos | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choosing the correct form of modal word "have to" in the questions. Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus ar modālo darbības vārdu "have to". |
14. | Word order with "have to" – Vārdu kārtība teikumā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Putting the words in correct order to make the sentence with modal verb "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizu teikumu ar modālo darbības vārdu "have to". |
15. | Correct and incorrect sentences – Pareizi un nepareizi teikumi | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Choosing the correct sentence with modal verb "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Prot atšķirt gramatiski pareizi uzrakstītu teikumu ar modālo darbības vārdu "have to". |
16. | Reading, True / False statements – Lasīšana, Pareizi / nepareizi teikumi | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Reading the text and choosing if the statement is true, false or doesn't say. Lasa vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atrod tekstā nepieciešamo informāciju. |
17. | Listening. True / False sentences – Klausīšanās. Patiesi un nepatiesi apgalvojumi | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Listening the text and choosing if the statement is correct or incorrect. Klausās vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: saklausa tekstā nepieciešamo informāciju. |
18. | Listening. Filling gaps – Klausīšanās. Aizpildīšanai | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Listening the text and writing in the missing word. Klausās vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: saklausa tekstā nepieciešamo informāciju. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Atkārtojums. Darbības – Actions | Citi | zema | 4 p. | Vocabulary – everyday activities – review exercise from 3 grade. Drag and drop the word next to the picture. |
2. | Pronunciation. Small items – Izruna. Sadzīves priekšmeti | Citi | vidēja | 2 p. | Reading the pronunciation and choosing the correct word – places in the town or city. |
3. | Matching and writing. Everyday activities – Savienošana un rakstīšana. Ikdienas darbības | Citi | vidēja | 8 p. | Writing the word and matching with picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: raksta vienkāršus vārdus, ievērojot pareizrakstību. |
4. | "Have to" in the negative sentences – "Have to" nolieguma teikumos | Citi | vidēja | 2 p. | Choosing the correct form of modal word "have to" in the negative sentence. Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus ar modālo darbības vārdu "have to". |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Everyday activities and small items | 00:20:00 | vidēja | 24 p. | Vocabulary – some comon words descibing everyday activities, duties and small items: know the words and their translation, their spelling, can understand the heard word. |
2. | Grammar "have to" | 00:20:00 | vidēja | 13 p. | Grammar – usuage of modal verb "have to" in different sentences and its spelling. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | I and everyday life | 00:40:00 | augsta | 43 p. | Vocabulary: some comon words descibing everyday activities, duties and small items; grammar – usage of modal verb "have to". |