Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Parts of the Road – Ceļa daļas | Different kind of the roads and parts of them: junction, motorway, pavement (sidewalk), (pedestrian) crossing, road, roundabout, street, road sign/ traffic sign, traffic light, streetlamp/ streetlight, cash machine (automated teller machine, ATM), building, accident, fire hydrant, traffic. |
2. | Vehicles I – Transporta līdzekļi I | Vehicles: vehicle, car, van, pickup, lorry (truck), cab (taxi), ambulance, fire engine, police car, tractor, public transport, bus, coach, double-decker. |
3. | Vehicles II – Transporta līdzekļi II | Vehicles: minibus, school bus, trolleybus, train, tram, underground (subway), aeroplane / plane, helicopter, hot-air balloon, bicycle / bike, motorbike, motor scooter, electric scooter, carriage. |
4. | Verbs and Prepositions – Darbības vārdi un prievārdi | Different verbs, phrasel verbs and preposittions to talk about travelling by vehicles: take a bus, go by bus, travel by bus, catch the bus, miss the bus, ride, drive, get on/onto a bus, get in/into the car, get off the bus, get out of the car. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Word in the picture. On the street – Vārds attēlā. Uz ielas | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the correct word for the picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Listening, dragging pictures. Vehicles I – Klausīšanās, attēlu ievilkšana. Transportlīdzekļi I | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Listening to the word and dragging the correct picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
3. | Listening and choosing. Verbs – Klausīšanās, izvēle. Darbības vārdi | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Listening to the word and choosing writen one. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | How many words. Vehicles – Cik vārdu. Transportlīdzekļi | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Reading the list of words and counting the names of vehicles. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Listening and choosing translation. Verbs – Klausīšanās, tulkojuma izvēle. Darbības vārdi | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Listening to the word choosing its translation. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus dzirdētus vārdus arī to rakstveida formā. |
6. | Dragging the correct translation. On the street –Tulkojuma ievilkšana. Uz ielas | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Reading the word and dragging the correct translation. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
7. | Picture and listening. On the street – Attēls un klausīšanās. Uz ceļa | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Looking at the picture and choosing the correct heard word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
8. | Listening and dragging picture. Vehicles II – Klausīšanās un attēla pievikšana. Transportlīdzekļi II | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Listening the word and dragging the picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
9. | Word under the picture. On the street – Attēls ar vārdu. Uz ielas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Under each picture write the word from the list. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
10. | Pronunciation. On the street – Izruna. Uz ielas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Reading the pronunciation and choosing the correct word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
11. | Game Snake. Vehicles – Paslēptie vārdi. Transporta līdzekļi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Finding the words (vehicles) in the line of letters. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Wordsearch. On the street – Burtu juceklis. Uz ielas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Searching the words in the wordseach puzzle. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
13. | Mixed letters. Vehicles – Jaukti burti. Satiksmes līdzekļi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | From given letters making the word. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
14. | Matching and writing. Vehicles – Savienošana un rakstīšana. Transporta līdzekļi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 8 p. | Writing the word and matching with picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
15. | Listening and writing. Verbs – Klausīšanās un rakstīšana. Darbības vārdi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Listen to the word and copying it. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
16. | Dictation. On the street – Diktāts. Uz ielas | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Listening and writing the word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus; atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
17. | Correcting mistakes. On the street – Kļūdu labojums. Uz ielas | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Choosing the incorrect written word and rewriting it in correct way. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
18. | Reading. What I am? – Lasīšana. Kas es esmu? | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Reading the text and choosing which this text is about. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
19. | Alphabetical order with pictures. Vehicles – Attēli alfabētiskā secībā. Transportlīdzekļi | 3. izziņas līmenis | augsta | 8 p. | Putting the pictures into alphabetical order. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: zina zināmus vienkāršus vārdus. |
20. | Matching the beginning and end. Verbs – Sākuma un beigi savienošana. Darbības vārds | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Compleating the phrase from given words. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
21. | Spelling. On the street – Izruna pa burtiem. Uz ielas | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Listening to the spelling and choosing the word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; pazīst izrunātos burtus. |
22. | Listening. Ways to get to school – Klausīšanās. Veidi ka nokļūt skolā | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Listening the text and choosing the correct word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; saklausa tekstā nepieciešamo informāciju. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Omitted vowels. Vehicles – Izlaistie patskaņi. Transpota līdzekļi | Citi | vidēja | 4 p. | Writing in the missing vowels to complete the words. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Translation into Latvian. On the road – Tulkojums latviski, rakstīšana. Uz ceļa | Citi | vidēja | 4 p. | Translating words into Latvian. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Letter compound. Vehicles – Burtu savienojumi. Transporta līdzekļi | Citi | augsta | 5 p. | No dotajiem burtiem veido vārdus. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Spelling. Vehicles – Burtošana. Transporta līdzekļi | Citi | augsta | 6 p. | Listening to the spelling and writing the word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā; pazīst izrunātos burtus. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | On the street – Uz ielas | 00:20:00 | vidēja | 19 p. | Vocabulary – some comon words descibing the parts of the road, street: know the words and their translation, their spelling, can understand the heard word. |
2. | Vehicles – Transporta līdzekļi | 00:20:00 | vidēja | 31 p. | Vocabulary – some comon words of vehicle: know the words and their translation, their spelling, can understand the heard word. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | On the road I – Uz ceļa I | 00:40:00 | vidēja | 29 p. | Vocabulary – some comon words descibing the parts of the road, street, vehicles: know the words and their translation, their spelling, can understand the heard word. |
2. | On the road II – Uz ceļa II | 00:40:00 | augsta | 40 p. | Vocabulary – some comon words descibing the parts of the road, street, vehicles: know the words and their translation, their spelling, can understand the heard word. |