Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | For Teachers | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Junk Food – Neveselīgs ēdiens | Vocabulary – pizza, crisps (chips), chips (French fries), popcorn, hot dog, burger. |
2. | Sweets – Saldumi | Vocabulary – biscuits (cookies), bun, cake, chocolate, chocolates, cupcake, doughnut (donut), honey, ice cream, jam, jelly, sweets (candies). |
3. | Drinks and Meals – Dzērieni un ēdieni | Vocabulary – drinks: coffee, Coke, juice, lemonade, milk, tea, water; meals: breakfast, lunch, dinner, supper, snacks. |
4. | Containers – Iepakojums | Vocabulary – bag, bowl, bottle, box, carton, cup, jar, mug, glass. |
5. | Containers and Quantities – Iepakojums un kvantitātes vārdi | Vocabulary – can, jug, bar, loaf, slice, piece, kilo (kilogram). |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Word in the picture. Junk food and sweets – Atpazīt attēlu. Neveselīga pārtika | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the correct word for the picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Listening, dragging. Containers and quantities – Klausīšanās, ievilkšana. Iepakojums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Listening to the word and dragging the correct picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
3. | How many words. Junk food and sweets – Cik vārdu. Neveselīgs ēdiens and saldumi | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Reading the list of words and counting the names of food which mean junk food or sweets. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Matching translation. Drinks and meals – Tulkojuma savienošana. Dzērieni un ēdienreizes | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Matching the word with its translation. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Translation, Latvian. Containers and quantities – Tulkojums latviski. Iepakojums | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Reading the word and choosing the translation. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Word under the picture. Containers and Quantities – Vārds zem attēla. Iepakojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Copy the word under the picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
7. | Listening and writing. Drinks and meals – Klausīšanās un rakstīšana. Dzērieni, ēdienreizes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Listen to the word and copying it. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
8. | Listening, dragging. Junk food, sweets – Klausīšanās, ievilkšana. Neveselīga pārtika, saldumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Listening to the word and dragging its translation. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
9. | Hidden words. Drinks and meals – Paslēptie vārdi. Dzērieni un ēdienreizes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Searching the words in the line of letters. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: zina zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
10. | Making the words, matching. Containers and quantities – Vārdu veidošana, savienošana. Iepakojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Reading the first part of the words and matching with the second part of the words. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: zina zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
11. | Spelling. Junk food and sweets – Pareizrakstība. Neveselīga pārtika un saldumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Reading the Latvian word and choosing its translation with correct spelling. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Mixed letters. Drinks and meals – Sajaukti burti. Dzērieni un ēdienreizes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | From given letters making the word. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
13. | Words with missing vowels. Containers and quantities – Vārdi ar izlaistiem patskaņiem. Iepakojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Writing in the missing vowels to make the word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
14. | Matching letters. Junk food and sweets – Burtu savienojumi. Neveselīga pārtika un saldumi | 2. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | From given letters making the words. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
15. | Wordsearch. Containers and quantities – Burtu juceklis. Iepakojums | 2. izziņas līmenis | augsta | 8 p. | Finding the words in the wordsearch puzzle. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju (uzrakstus). (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
16. | Ending the words. Drinks and meals – Vārdu pabeigšana. Dzērieni un ēdienreizes | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Ending the word under the picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: zina zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
17. | Dictation. Junk food and sweets – Diktāts. Neveselīga pārtika un saldumi | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Listening and writing the word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
18. | Correcting mistakes. Drinks and meals – Kļūdu labošana. Dzērieni un ēdienreizes | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Choosing the incorrect written word and rewriting it in correct way. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pārbauda savā/klasesbiedra tekstā pareizrakstību un drukas kļūdas, izlabo tās. |
19. | Healthy food. Sentences – Veselīgs ēdiens. Teikumi | 3. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Reading the sentences and choosing the correct word. Klausās vai lasa vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) |
20. | Word and its transcription. Junk food and sweets – Vārds un tā izruna. Neveselīga pārtika un saldumi | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Reading the word and choosing its transcription. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
21. | Alphabetical order with pictures, Containers and quantities – Attēli alfabētiskā secībā | 3. izziņas līmenis | augsta | 8 p. | Putting the pictures into alphabetical order. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: zina zināmus vienkāršus vārdus. |
22. | Word grouping – Vārdu grupēšana | 3. izziņas līmenis | augsta | 8 p. | Grouping the words. Sagrupē vārdus pa tematiem. (VS.3.2.1.6.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Containers and quantities with food – Produktu iepakojums | Citi | vidēja | 4 p. | Matching the containers or quantities with products. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Word under the picture. Junk food and sweets – Vārds zem attēla. Neveselīga pārtika un saldumi | Citi | vidēja | 6 p. | Copy the word under the picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Omitted letters. Drinks and meals – Izlaisti burti. Dzērieni un ēdienreizes | Citi | augsta | 6 p. | Rewrite the words with missing letters. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Transcription and word. Drinks and meals – Izruna un vārds. Dzērieni un ēdieni | Citi | augsta | 6 p. | Reading the transcription and choosing the word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Junk food, meals, containers and quantities I – Neveselīga partika, ēdienreizes, iepakojums I | 00:20:00 | zema | 16 p. | Vocabulary – junk food, meals, drinks, containers and quantities: know the words and their translation, their spelling, can understand the listened word. |
2. | Junk food, meals, containers and quantities II – Neveselīga partika, ēdienreizes, iepakojums II | 00:20:00 | vidēja | 28 p. | Vocabulary – junk food, meals, drinks, containers and quantities: know the words and their translation, their spelling, can understand the listened word. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Junk food, meals, containers and quantities III – Neveselīga partika, ēdienreizes, iepakojums III | 00:40:00 | vidēja | 55 p. | Vocabulary – junk food, meals, drinks, containers and quantities: know the words and their translation, their spelling, can understand the listened word. |
2. | Junk food, meals, containers and quantities IV – Neveselīga partika, ēdienreizes, iepakojums IV | 00:40:00 | augsta | 59 p. | Vocabulary – junk food, meals, drinks, containers and quantities: know the words and their translation, their spelling, can understand the listened word. |