Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | For Teachers | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Countable and uncountable nouns – Saskaitāmie un nesaskaitāmie lietvārdi | Kas ir saskaitāmie lietvārdi un kad tos lieto. |
2. | Plurals of regular nouns – Daudzskaitļa veidošana, regulārie lietvārdi | Lietvārdu daudzskaitļa veidošana regulārajiem lietvārdiem, pievienojot galotnes "-s" vai "-es". |
3. | Use of Some, Any, No – Some, Any, No lietojums | "Some", "any" un "no" lietojuma nosacījumi. |
4. | Much, Many, A lot of – Daudz | "Much, many, a lot of" lietojums. |
5. | Use of Should and Shouldn't – "Should" un "shouldn't" lietojums | "Should" un "shouldn't" lietojums. Prasme izteikt padomu, ieteikumu. |
6. | Useful Things – Noderīgo lietu stūrītis | Games and videos to consolidate the grammar. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Plural, spelling – Daudzskaitļa pareizrakstība | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing correct plural spelling for nouns. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pārbauda tekstā pareizrakstību un drukas kļūdas. |
2. | Countable and uncountable nouns I – Saskaitāmie un nesaskaitāmie lietvārdi I | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing if the noun is countable or uncountable. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Atpazīst zināmu vienkāršu vārdu to rakstveida formā. |
3. | Choose Should or Shouldn't – Izvēlies "Should" vai "shouldn't" | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing "should" or "shouldn't" in the sentence. Prasme sniegt padomu, ieteikumu, izmantojot modālo darbības vārdu "should/shouldn't". |
4. | Countable and uncountable nouns II – Saskaitāmie un nesaskaitāmie lietvārdi II | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Dividing the nouns into countable and uncountable ones. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Atpazīst zināmu vienkāršu vārdu to rakstveida formā. |
5. | Some or article A – "Some" vai artikula "A" lietojums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Dragging "some" and "a" in the correct place before the word. Raksta vienkāršus, īsus teikumus, vārdu savienojumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) |
6. | Translation with "Much, Many, A lot" – Tulkojums ar "Much, Many, A lot" | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the correct expression with "many", "much" or "a lot". Saprot vienkāršus vārdu savienojumus. Zina "much, many, a lot" lietojumu. |
7. | Plural, writing – Daudzskaitļa rakstīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Writing correct plural form of nouns. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Prot uzrakstīt zināmus, vienkāršus vārdus. |
8. | Countable or uncountable – Saskaitāms vai nesaskaitāms | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Singular or plural forms of countable and uncountable nouns. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Atpazīst zināmu vienkāršu vārdu to rakstveida formā, zina saskaitāmo un nesaskaitāmo lietvārdu lietošanas pamatnosacījumus. |
9. | Usage "a, an, some, any" – "A, an, some, any" lietojums teikumā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Dragging "a", "an", "some", "any" in the correct place in the sentence. Saprot vienkāršus vārdu savienojumus. Zina "much, many, a lot" lietojumu. |
10. | "How much" or "How many" – Cik daudz | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choosing the correct question word – "How many" or "How much". Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) Zina "How much/How many" lietojumu. |
11. | Much, many, some, any and article A/AN – "Much", "many", "some", "any" un nenoteiktais artikuls | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Using of indefinite article "a/an", "some/any" and "much/many". Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) Zina "much/many,some/any", nenoteiktā artikula lietojumu. |
12. | Plural forms in the sentences – Daudzskaitlis teikumos | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Writing given nouns into plural. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Prot uzrakstīt zināmus, vienkāršus vārdus. |
13. | Singular or uncountable noun – Vienskaitlis vai nesaskaitāmais lietvārds | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choosing the correct sentence to describe the picture (countable or uncountable). Skolēnu nozīmīgas darbības mācību vielas apguvē: Prot izlasīt vienkāršu teikumu un zina saskaitāmo un nesaskaitāmo lietvārdu lietošanas pamatnosacījumus. |
14. | Sentences with "a, an, some, any" – Teikumi ar "a, an, some, any" | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choosing the correct sentence with words "A, AN, SOME, ANY". Skolēnu nozīmīgas darbības mācību vielas apguvē: Prot izlasīt vienkāršu teikumu un zina "a/an" un "some/any" lietošanas pamatnosacījumus. |
15. | Nouns in the sentences – Lietvārdi teikumos | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Choosing the correct word in the sentence (countable or uncountable). Skolēnu nozīmīgas darbības mācību vielas apguvē: Prot izlasīt vienkāršu teikumu un zina saskaitāmo un nesaskaitāmo lietvārdu lietošanas pamatnosacījumus. |
16. | Reading. In the Kitchen – Lasīšana. Virtuvē | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Reading the dialogue and choosing the correct missing word. Lasa vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Zina "some, any, a, an, much, many" lietojums, daudzskaitļa un vienskaitļa atšķiršanu. |
17. | Listening the song – Klausīšanās, dziesma | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Listening to the song and writing the missing words. Klausās vai lasa vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Sadzird trūkstošo informāciju. |
18. | Use of Should and Shouldn't – "Should" un "shouldn't" lietojums | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Using of "should" or "shouldn't" in the sentence. Prasme sniegt padomu, ieteikumu, izmantojot modālo darbības vārdu "should/shouldn't". |
19. | Writing "Much, many" in sentences – "Much, many" teikumos, rakstība | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Writing in the sentence the correct word – "many" or "much". Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) Zina "much/many" lietojumu. |
20. | Plural of nouns in the table – Daudzskaitlis, tabula | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Make the plurals of nouns and write in the correct place. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Prot uzrakstīt zināmus, vienkāršus vārdus. |
21. | Sentences with Should and Shouldn't, writitng – Teikumi ar "should" un "shouldn't", rakstīšana | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Writing the sentences with "should" or "shouldn't". Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) |
22. | Reading, understanding – Lasīšana. Teksta izpratne | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Reading the text and choosing if thing is healthy or unhealthy. Lasa vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Prot izprast sniegto informāciju. |
23. | Word order in the sentence – Vārdu kārtība teikumā | 2. izziņas līmenis | augsta | 8 p. | Putting the words in correct order to translate the sentence. Prasme sniegt padomu, ieteikumu, izmantojot modālo darbības vārdu "should/shouldn't". Raksta vienkāršus, īsus teikumus, izmantojot paraugus. (VS.3.3.1.8.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Plural of nouns – Lietvārdu daudzskaitlis, atkārtojums | Citi | vidēja | 6 p. | Uzdevums daudzskaitļa veidošanas atkārtošanai. Pie vārda pievelk daudzskaitļa galotni -s vai -es. |
2. | Plurals in the sentences. Video – Daudzskaitlis teikumos, video | Citi | augsta | 8 p. | Watching the video and filling the gaps, then putting these words into singular. Skolēnu nozīmīgas darbības mācību vielas apguvē: veido vienskaitļa formu no daudzskaitļa. |
3. | Song "More Than One..." – Dziesma, aizpildīšanas uzdevums | Citi | vidēja | 4 p. | Watching the video and filling the gaps. Skolēnu nozīmīgas darbības mācību vielas apguvē: Saklausa izlaisto informāciju. |
4. | Usage of a, an, some, any – "A, an, some, any" lietojums | Citi | vidēja | 2 p. | Using of indefinite article "a, an" and "some, any". Skolēnu nozīmīgas darbības mācību vielas apguvē: Prot izlasīt vienkāršu teikumu un zina "a, an" un "some, any" lietošanas pamatnosacījumus. |
5. | Nouns in the sentences – Lietvārdi teikumos | Citi | augsta | 6 p. | Reading the text and writing out the nouns, then making them into plural or singular. Lasa vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Atrod tekstā lietvārdus, pārveido tos par vienskaitli vai daudzskaitli. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Healthy and unhealthy food, advice I | 00:20:00 | zema | 15 p. | Countable and uncountable and plural form of nouns, use of "some", "any", "much" and "many", modal verbs "should" and "shouldn't". |
2. | Healthy and unhealthy food, advice II | 00:20:00 | vidēja | 17 p. | Countable and uncountable and plural form of nouns, use of "some", "any", "much" and "many", modal verbs "should" and "shouldn't". |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Healthy and unhealthy food, advice III | 00:40:00 | augsta | 39 p. | Countable and uncountable and plural form of nouns, use of "some", "any", "much" and "many", modal verbs "should" and "shouldn't". |
2. | Healthy and unhealthy food, advice IV | 00:40:00 | vidēja | 29 p. | Countable and uncountable and plural form of nouns, use of "some", "any", "much" and "many", modal verbs "should" and "shouldn't". |