Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | For Teachers | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Vegetables – Dārzeņi | Vocabulary – beans, beet, bell pepper, broccoli, cabbage, carrot, cucumber, onion, peas, potato, tomato, vegetables. |
2. | Fruit – Augļi | Vocabulary – apple, banana, cherry, coconut, fruit, grapes, lemon, orange, peach, pear, pineapple, plum, strawberry, watermelon. |
3. | Food and Product I – Ēdiens un produkti I | Vocabulary – bread, butter, cereal, cheese, egg, olive oil, omelette, pasta, porridge, rice, salad, sandwich, soup, spaghetti, toast, yoghurt. |
4. | Food and Product II – Ēdiens un produkti II | Vocabulary – chicken, fish, flour, meat, mushroom, pepper, salt, sausage, sugar. |
5. | Useful things – Noderīgo lietu stūrītis | Games and videos to consolidate the vocabulary. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Word in the picture – Atpazītsi attēlu | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the correct word for the picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Listening, dragging the picture – Klausīšanās, attēlu ievilkšana | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Listening to the word and dragging the correct picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un savieno tekstuālu un vizuālu informāciju. |
3. | How many words – Cik vārdu | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Reading the list of words and counting the names of food items or products. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Matching, translation – Savienošana, tulkojums | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Matching the word with its translation. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Word under the picture I – Vārds zem attēla I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Copy the word under the picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | Listening and writing – Klausīšanās un rakstīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Listen to the word and copyint it. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
7. | Listening and translating. Dragging – Klausīšanās un tulkošana. Ievilkšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Listening to the word and dragging its translation. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
8. | Hidden words – Paslēptie vārdi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Searching the words in the line of letters. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: zina zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
9. | Making the words, matching – Vārdu veidošana, savienošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Reading the first part of the words and matching with the second part of the words. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: zina zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
10. | Spelling – Pareizrakstība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Reading the Latvian word and choosing its translation with correct spelling. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
11. | Mixed letters – Sajaukti burti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | From given letters making the word. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
12. | Words with missing vowels – Vārdi ar izlaistiem patskaņiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Writing in the missing vowels to make the word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
13. | Matching letters – Burtu savienojumi | 2. izziņas līmenis | augsta | 7 p. | From given letters making the words. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
14. | Wordsearch – Burtu juceklis | 2. izziņas līmenis | augsta | 8 p. | Finding the words in the wordsearch puzzle. Uztver vienkāršu, skaidri izteiktu informāciju (uzrakstus). (VS.3.1.1.10.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
15. | Ending the words – Vārdu pabeigšana | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Ending the word under the picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: zina zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
16. | Dictation – Diktāts | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Listening and writing the word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus. |
17. | Correcting mistakes – Kļūdu labošana | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Choosing the incorrect written word and rewriting it in correct way. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: pārbauda savā/klasesbiedra tekstā pareizrakstību un drukas kļūdas, izlabo tās. |
18. | Word and its transcription – Vārds un tā izruna | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Reading the word and choosing its transcription. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
19. | Alphabetical order with pictures – Attēli alfabētiskā secībā | 3. izziņas līmenis | augsta | 8 p. | Putting the pictures into alphabetical order. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: zina zināmus vienkāršus vārdus. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Words from grade 1. Food – 1. klases atkārtojums. Ēdiens | Citi | zema | 16 p. | Uzdevums 1.klases vārda krājuma atkārtošanai. Pie attēla pievelk vārdu. |
2. | Translation, Latvian – Tulkojums latviski | Citi | zema | 3 p. | Reading the word and choosing the translation. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
3. | Word under the picture II – Vārds zem attēla II | Citi | vidēja | 6 p. | Copy the word under the picture. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Omitted letters – Izlaisti burti | Citi | augsta | 6 p. | Rewrite the words with missing letters. No vārdu daļām (morfēmām) darina vārdus. (VS.3.3.1.4.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
5. | Transcription and word – Izruna un vārds | Citi | augsta | 6 p. | Reading the transcription and choosing the word. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Fruit, Vegetables and Food I | 00:15:00 | zema | 12 p. | Vocabulary – fruit, vegetables, other products and food: know the words and their translation, their spelling, can understand the listened word. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Fruit, Vegetables and Food II | 00:20:00 | vidēja | 33 p. | Vocabulary – fruit, vegetables, other products and food: know the words and their translation, their spelling, can understand the listened word. |
2. | Fruit, Vegetables and Food III | 00:30:00 | vidēja | 59 p. | Vocabulary – fruit, vegetables, other products and food: know the words and their translation, their spelling, can understand the listened word. |
3. | Fruit, Vegetables and Food IV | 00:30:00 | vidēja | 51 p. | Vocabulary – fruit, vegetables, other products and food: know the words and their translation, their spelling, can understand the listened word. |