Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Usage of "Be going to" – "Be going to" lietošana | Usage of the form "be going to". Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
2. | Forms of "Be going to" – "Be going to" veidošana | How to form "be going to". Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
3. | Imperatives – Pavēles izteiksme | How to form Imperatives. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
4. | Imperative, Let – Pavēles izteiksme ar Let | How to form the Imperative with the word "Let". Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
5. | Useful things – Noderīgo lietu stūrītis | Additional websites where to learn and practice the vocabulary and grammar. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Choosing the correct form of "be going to" – "Be going to" formas izvēle | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the correct form of "be going to". Lasa un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. |
2. | Choosing the subject – Teikuma priekšmeta izvēle | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Choosing the correct subject of the sentence. Lasa un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni.(=VS.6.1.1.3.) Lasa teikumus un izvēlas vārdu, balstoties uz kontekstu. |
3. | Dragging the form of "be going to". Affirmative – Formas "be going to" ievilkšana. Apgalvojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Dragging the correct form of "be going to" in the sentence. Lasa un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni.(=VS.6.1.1.3.) Lasa teikumus un izvēlas vārdu, balstoties uz kontekstu. |
4. | Is going to happen – Kaut kas tūlīt notiks | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Write what is going to happen based on the given information. Raksta teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
5. | Writing negative sentences – Nolieguma veidošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Write negative sentences with "be going to". Saskata sakarību, kā veidot teikumus pagātnē, izmantojot "be going to" formu; veido nolieguma teikumus. Raksta vienkāršus teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
6. | Dragging the questions. Short answers – Jautājumu ievilkšana. Īsās atbildes | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Dragging the correct form of "be going to" in the sentence. Lasa un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni.(=VS.6.1.1.3.) Lasa teikumus un izvēlas vārdu, balstoties uz kontekstu. |
7. | Choosing the imperative – Pavēles izteiksme. Izvēles uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the right variant for completing imperative. Lasa un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. Uztver galveno domu, parāda savu izpratni.(=VS.6.1.1.3.) Lasa teikumus un izvēlas vārdu, balstoties uz kontekstu. |
8. | Writing imperatives – Pavēles izteiksmes rakstīšana | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Fill in the gaps with positive or negative forms of imperative. Pabeidz teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
9. | Making imperatives – Teikuma pārveidošana par pavēles izteiksmi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Writing the positive form of imperatives. Raksta teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
10. | Making negative imperatives – Teikuma pārveidošana par aizliegumu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Writing the negative form of imperatives. Raksta aizliegumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
11. | Writing imperatives with "Let's, Let's not" – Teikumu veidošana ar "Let's, Let's not" | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Writing imperatives with "Let's", "Let's not". Raksta teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
12. | Word order using imperatives – Vārdu secība teikumā pavēles izteiksmē | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Forming sentences from the given words. Veido teikumus, sakārtojot vārdus pareizā secībā, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Writing missing sentences – Iztrūkstošo teikumu veidošana | Citi | vidēja | 4 p. | Writing missing sentences using the form of "be going to". Raksta vienkāršus teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
2. | Writing future professions – Nākotnes profesiju rakstīšana | Citi | augsta | 6 p. | Study the table. Then answer questions about it using "be going to" form. Saskata sakarības starp darbības vārda formām "be going to". Raksta vienkāršus teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
3. | Translating imperatives – Pavēles izteiksme, tulkošana | Citi | augsta | 3 p. | Writing the translation of imperatives. Izsecina vārda nozīmi. (VS.6.3.1.4.) Iztulko teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
4. | Dragging the translation. Imperative with "Let" – Tulkojuma ievilkšana. Pavēles izteiksme ar "Let" | Citi | augsta | 2 p. | Listening and dragging the correct translation from the given ones. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Be going to and Imperatives I | 00:20:00 | zema | 15 p. | Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt, veidot un lietot gramatiskas struktūras kā "Be going to" un "Imperatives" un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni. |
2. | Be going to and Imperatives II | 00:20:00 | vidēja | 14 p. | Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt, veidot un lietot gramatiskas struktūras kā "Be going to" un "Imperatives" un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Be going to and Imperatives III | 00:40:00 | augsta | 34 p. | Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt, veidot un lietot gramatiskas struktūras kā "Be going to" un "Imperatives" un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni. |
2. | Be going to and Imperatives IV | 00:40:00 | vidēja | 28 p. | Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt, veidot un lietot gramatiskas struktūras kā "Be going to" un "Imperatives" un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni. |