Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | For teachers – Skolotājiem | Description of teaching materials. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Clothes – Apģērbs | Clothes vocabulary: clothes, cardigan, coat, dress, hoodie, jacket, jeans, leggings, pyjamas, raincoat, shirt, skirt, sweater, swimsuit, shorts, tights, T-shirt, swimming trunks, waistcoat. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
2. | Accessories and Footwear – Aksesuāri un apavi | Accessories and Footwear vocabulary: belt, hat, gloves, mittens, scarf, tie, watch, boots, flip-flops, slippers, trainers, shoes, wellingtons. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
3. | Weather I – Laikapstākļi I | Weather vocabulary: calm, clear, cold, cool, dry, hot, humid, warm, wet, lightning, thunder. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
4. | Weather II – Laikapstākļi II | Weather vocabulary: cloudy, foggy, frosty, icy, rainy, snowy, sunny, windy. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
5. | The Usage of the Definite Article "THE" – Noteiktā artikula "THE" lietošana | The usage of the definite ("the") article. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
6. | The Usage of Zero Article – Artikulu nelieto | The usage of the definite ("the") and zero article. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
7. | Useful things – Noderīgo lietu stūrītis | Additional websites where to learn and practice the vocabulary and grammar. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Choosing the translation. Weather – Tulkojuma izvēle. Laikapstākļi | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the word for each translation. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši digitālam kontekstam. |
2. | Choosing the correct indefinite article "a, an" – Nenoteiktā artikula "a, an" izvēle | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the correct indefinite article "a, an". Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši digitālam kontekstam. |
3. | Writing the indefinite and definite article – Nenoteiktā un noteiktā artikula rakstīšana | 2. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Writing the sentences with the correct indefinite and definite article. Izsecina vārda nozīmi. (VS.6.3.1.4.) Pieraksta vārdus un frāzes, ko saprot, izsaka minējumus par to, ko nesaprot.(=VS.6.3.1.6.) |
4. | Listening and choosing the written word. Clothes – Klausīšanās un vārda izvēle. Apģērbs | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Listening and choosing the correct word in English. Klausās un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. Klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes. |
5. | Reading and dragging the words. Clothes – Lasīšana un vārdu ievilkšana. Apģērbs | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Reading and dragging the correct translation. Izsecina vārda nozīmi un izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
6. | Reading the text and choosing the answer. True or false – Teksta lasīšana un atbildes izvēle | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Reading the text and choosing the correct answer. Saskata notikumu secību īsos stāstos un vienkāršos aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, izvēloties pareizo atbildi).(=VS.6.1.1.3.) Izvēlas informāciju atbilstoši kontekstam. |
7. | Listening and choosing the translation. Accessories and Footwear – Klausīšanās un tulkojuma izvēle | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Listening and choosing the correct given translation. Klausās un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. Klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes. |
8. | Dragging the words in the table – Vārdu ievilkšana tabulā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Dragging and sorting the words in the table. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši digitālam kontekstam. |
9. | Recognizing the picture and writing the word. Clothes – Attēla atpazīšana un vārda ierakstīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Recognizing the word and writing it with the correct spelling. Uzlabo pareizrakstību un valodas lietojumu savā tekstā, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. (=VS.6.3.1.9.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus, vienkāršus vārdus. |
10. | Putting the letters into the correct order. Weather – Vārdu izveidošana. Laikapstākļi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Putting the letters in correct order to make words and phrases. Uzlabo pareizrakstību un valodas lietojumu savā tekstā, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. (=VS.6.3.1.9.) |
11. | Choosing the correct rule. Articles – Izvēlies pareizo likumu. Artikuli | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choosing the correct rule of the usage of articles. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši digitālam kontekstam. |
12. | Recognizing the picture and choosing the sentence – Attēla atpazīšana un teikuma izvēle | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choosing the correct answer based on the context. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos un aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, atzīmējot, vai apgalvojumi ir patiesi vai nepatiesi).(=VS.6.1.1.3.) |
13. | Listening and dragging the translation – Klausīšanās un tulkojuma ievilkšana | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Listening and dragging the correct translation from the given ones. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
14. | Writing the correct article – Pareizā artikula rakstīšana | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Usage and writing of the appropriate article. Uzlabo pareizrakstību un valodas lietojumu savā tekstā, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. (=VS.6.3.1.9.) Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Listening and choosing the translation. The Weather – Klausīšanās un tulkojuma izvēle | Citi | zema | 2 p. | Listening and choosing the correct translation. Klausās un izvēlas no piedāvātajām teksta atbildēm atbilstošo. Klausās un saskaņo tos ar dotajiem apgalvojumiem. |
2. | Dictation. Weather – Diktāts. Laikapstākļi | Citi | vidēja | 4 p. | Listening and writing the word you hear with the correct spelling. Pieraksta vārdus un frāzes, ko dzird un saprot.(=VS.6.3.1.6.) |
3. | Dragging the correct word for the sentence. Clothes – Vārda atminēšana un ievilkšana. Apģērbs | Citi | augsta | 2 p. | Guessing the word and dragging the correct picture of it. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
4. | Dragging the words. The usage of articles – Vārdu ievilkšana. Artikulu lietojums | Citi | augsta | 6 p. | Dragging the words accordint to the usage of articles. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši digitālam kontekstam. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Clothes and Weather I | 00:25:00 | zema | 12 p. | Tiek pārbaudītas skolēna klausīšanās, lasīšanas un pareizrakstības prasmes caur sekojošām gramatiskām tēmām: apģērbs, laikapstākļi, artikuli. Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt gramatiskas struktūras un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni. |
2. | Clothes and Weather II | 00:30:00 | vidēja | 15 p. | Tiek pārbaudītas skolēna klausīšanās, lasīšanas un pareizrakstības prasmes caur sekojošām gramatiskām tēmām: apģērbs, laikapstākļi, artikuli. Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt gramatiskas struktūras un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Clotes and Weather III | 00:40:00 | augsta | 24 p. | Tiek pārbaudītas skolēna klausīšanās, lasīšanas un pareizrakstības prasmes caur sekojošām gramatiskām tēmām: apģērbs, laikapstākļi, artikuli. Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt gramatiskas struktūras un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni. |
2. | Clothes and Weather IV | 00:35:00 | vidēja | 27 p. | Tiek pārbaudītas skolēna klausīšanās, lasīšanas un pareizrakstības prasmes caur sekojošām gramatiskām tēmām: apģērbs, laikapstākļi, artikuli. Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt gramatiskas struktūras un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni. |