Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | For teachers | Description of teaching materials. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Comparison of Adjectives – Īpašības vārda salīdzināmās pakāpes | How to form comparisons of adjectives. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
2. | Formating Rules for Comparative and Superlative – Īpašības vārda pārākā un vispārākā pakāpe | How to form comparative and superlative. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
3. | Comparison in the Sentences – Salīdzināšana teikumos | Usage of comparison and superlative in the sentence. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
4. | Must, Mustn't and Have to – Must, Mustn't un Have to lietojums | Usage of Must, Mustn't and Have to. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
5. | Useful things – Noderīgo lietu stūrītis | Additional websites where to learn and practice vocabulary and grammar. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Choosing the comparison – Salīdzināmās īpašības vārda pakāpes. Izvēles uzdevums | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the correct comparative and superlative for adjectives. Lasa un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. |
2. | Recognizing the comparison of adjectives – Īpašības vārdu pakāpes atpazīšana | 2. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Dragging the correct verb. Izmanto virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Saskata sakarības starp darbības vārdiem un dotajiem vārdiem. |
3. | Choosing comparison in the sentence – Salīdzināmās pakāpes izvēle teikumā | 2. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Reading the sentences with comparison and choosing the correct form. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni.(=VS.6.1.1.3.) Lasa teikumus un atjauno tos, izvēloties vārdu, balstoties uz kontekstu. |
4. | Dragging the correct translation – Tulkojuma ievilkšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Listening and dragging the correct translation from the given adjectives. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
5. | Choose "than", "of" or "in" – "Than", "of" or "in" izvēle | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Reading the sentences and choosing "than", "of" or "in". Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni.(=VS.6.1.1.3.) Lasa teikumus un atjauno tos, izvēloties vārdu. |
6. | Writing the missing information. The table – Iztrūkstošās informācijas aizpildīšana. Tabula | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Writing the missing information. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni.(=VS.6.1.1.3.) |
7. | Listening. True or False – Klausīšanās. Pareizs vai nepareizs apgalvojums | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Listening the text and choosing the correct answer. Atpazīst zināmus, vienkāršus vārdus to rakstveida formā; saklausa tekstā nepieciešamo informāciju. |
8. | Writing comparison in the sentence – Salīdzināmās pakāpes rakstīšana teikumā | 3. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Reading the sentences with comparison and choosing the correct form. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni.(=VS.6.1.1.3.) Lasa teikumus un atjauno tos, izvēloties vārdu, balstoties uz kontekstu. |
9. | Choosing Must or Mustn't – Must vai Mustn't izvēle | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the correct form: MUST or MUSTN'T. Lasa un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. |
10. | Writing MUST or MUSTN'T – MUST vai MUSTN'T ierakstīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Writing the correct form of MUST or MUSTN'T. Pabeidz vienkāršus teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
11. | Finishing the sentence – Teikuma pabeigšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Choosing MUST / MUSTN'T and writing the verb in the correct form based on the given information in the picture. Raksta teikumus, izmantojot apgūtos teikumu struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
12. | Dragging Must or Have to – Must vai Have to ievilkšana | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Dragging the correct form of "be going to" in the sentence. Lasa un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni.(=VS.6.1.1.3.) Lasa teikumus un izvēlas vārdu, balstoties uz kontekstu. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Reading and choosing the answer – Teksta lasīšana un atbildes izvēle | Citi | vidēja | 3 p. | Reading the text and answering the questions. Saskata notikumu secību īsos stāstos un vienkāršos aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, atbildot uz jautājumiem).(=VS.6.1.1.3.) Izvēlas informāciju atbilstoši kontekstam. |
2. | Writing missing forms – Trūkstošās īpašības vārda pakāpes | Citi | vidēja | 4 p. | Write the missing form of comparison – positive, comparative or superlative. Raksta īpašības vārda pakāpes, izmantojot apgūtos struktūras paraugus un atbilstošu vārdu kārtību. (=VS.6.3.1.8.) |
3. | Dragging the end of the sentence – Teikuma ievilkšana | Citi | augsta | 4 p. | Dragging the appropriate ending of the sentence according to the usage of MUST / MUSTN'T. Sagrupēt doto informāciju. |
4. | Choosing MUST, MUSTN'T, HAVE TO, DON'T HAVE TO, DOESN'T HAVE TO – Izvēles uzdevums | Citi | augsta | 3 p. | Usage of MUST, MUSTN'T, HAVE TO, DON'T HAVE TO, DOESN'T. Uzlabo valodas lietojumu savā tekstā, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. (=VS.6.3.1.9.) Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Comparison of Adjectives | 00:30:00 | vidēja | 18 p. | Tiek pārbaudītas skolēna lasīšanas un pareizrakstības prasmes caur sekojošu gramatisku tēmu: salīdzināmās īpašības vārda pakāpes dažādās formās. Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt gramatiskas struktūras un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni. |
2. | Must and Have to | 00:35:00 | vidēja | 18 p. | Tiek pārbaudītas skolēna lasīšanas, klausīšanās un pareizrakstības prasmes caur sekojošu gramatisku tēmu: modālie darbības vārdi "must" un "have to" dažādās formās. Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt gramatiskas struktūras un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Comparison of Adjectives. Must or Have to III | 00:40:00 | augsta | 27 p. | Tiek pārbaudītas skolēna lasīšanas un pareizrakstības prasmes caur sekojošu gramatisku tēmu: salīdzināmās īpašības vārda pakāpes un modālie darbības vārdi: "must" un "have to" dažādās formās. Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt gramatiskas struktūras un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni. |
2. | Comparison of Adjectives. Must or Have to IV | 00:40:00 | vidēja | 26 p. | Tiek pārbaudītas skolēna lasīšanas, klausīšanās un pareizrakstības prasmes caur sekojošu gramatisku tēmu: salīdzināmās īpašības vārda pakāpes un modālie darbības vārdi: "must" un "have to" dažādās formās. Tiek pārbaudīta skolēna prasme analizēt gramatiskas struktūras un, pamatojoties uz tām, parādīt savu izpratni. |