Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | For teachers – Skolotājiem | Description of teaching materials. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Musical Instruments | Vocabulary of musical instruments: drums, flute, guitar, piano, saxophone, trumpet, violin. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
2. | Types of Music | Vocabulary of musical genres: ballet, classical, country, electronic, hip-hop, jazz, latin music, opera, pop, rap, rap, rock, techno. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
3. | People | Vocabulary of people related to music: composer, drummer, guitarist, lead singer, musician, opera singer, pianist, solo artist, songwriter, violinist. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
4. | At the Concert | Vocabulary related to the concert: audience, band, fan, orchestra, concert, melody, hit, lyrics, stage, perform, record. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
5. | Useful things – Noderīgo lietu stūrītis | Additional websites where to learn and practice the vocabulary and grammar. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Listening and choosing the translation into Latvian – Klausīšanās un tulkojuma izvēle | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Listening to the word and choosing Latvian translation. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
2. | Listening and writing the translation into Latvian – Klausīšanās un tulkojuma rakstīšana | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Listening to the word and writing the Latvian translation. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
3. | How many words - Cik vārdu | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Reading the list of words and counting the names related to music and concerts. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
4. | Listening and choosing the translation – Klausīšanās un tulkošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Listening and choosing the correct translation. Klausās un izvēlas no piedāvātajām teksta atbildēm atbilstošo. Klausās un saskaņo tos ar apgalvojumiem/jautājumiem. |
5. | Writing the translation into English – Tulkojuma rakstīšana angļu valodā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Writing the correct translation. Izsecina vārda nozīmi. (VS.6.3.1.4.) Pieraksta vārdus un frāzes, ko saprot, izsaka minējumus par to, ko nesaprot.(=VS.6.3.1.6.) |
6. | Choosing the pronunciation – Izrunas izvēle | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Choosing the correct pronunciation for the given word. Klausās izrunu un izvēlas no piedāvātajiem teksta variantiem atbilstošo. Klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno vārda izrunu ar rakstīto vārdu). |
7. | Unscrambling the word – Vārda veidošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Writing the correct word. Izsecina vārda nozīmi. (VS.6.3.1.4.) Pieraksta vārdus un frāzes, ko saprot, izsaka minējumus par to, ko nesaprot.(=VS.6.3.1.6.) |
8. | Dictation – Diktāts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Listening and write the word you hear. Klausās un raksta atbilstošo vārdu, frāzi. |
9. | Listening and choosing the answer – Klausīšanās un atbildes izvēle | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Listening and choosing the answer. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
10. | Correcting mistakes. Spelling – Kļūdu labojums. Vārdu pareizrakstība | 3. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Spelling and writing of the words regarding "Music and Concerts". Uzlabo pareizrakstību un valodas lietojumu savā tekstā, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. (=VS.6.3.1.9.) |
11. | Listening, comparing and choosing the statement – Klausīšanās, salīdzināšana un apgalvojuma izvēle | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Listening and choosing the appropriate statement about the picture and the sentence. Klausās un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. Saskata sakarības vienkāršos teikumos un aprakstos, attēlos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, pareizo atbildi).(=VS.6.1.1.3.) |
12. | Reading and choosing the answer – Lasīšana un atbildes izvēle teikumā | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Reading and choosing the answer. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
13. | Reading and choosing the answer about the text – Teksta lasīšana un atbildes izvēle uz jautājumu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Reading the text about the band in the village. Answering the questions. Saskata notikumu secību īsos stāstos un vienkāršos aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, atbildot uz jautājumiem).(=VS.6.1.1.3.) Izvēlas informāciju atbilstoši kontekstam. |
14. | Writing in the word about the text – Vārda ierakstīšana par tekstu | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Writing in the correct word based on the information in the text. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos un aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, atzīmējot, vai apgalvojumi ir patiesi vai nepatiesi).(=VS.6.1.1.3.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Making the dialogue – Dialoga veidošana | Citi | vidēja | 6 p. | Putting up the dialogue in the correct order. Veido dialogus un īsus tekstus. (VS.6.2.1.1.) Sakārto dialoga tekstu notikumu secībā, pamatojoties uz informāciju par darbības vietu un laiku. (VS.6.2.1.6.) |
2. | Grouping the words. Instruments, music, people, concerts – Vārdu sagrupēšana | Citi | zema | 3 p. | Dragging the words according to the topic: music, instruments, people and concerts. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši digitālam kontekstam. |
3. | Listening and choosing the statement – Klausīšanās un apgalvojuma izvēle | Citi | augsta | 6 p. | Choosing the correct statement based on the information. Uzlabo pareizrakstību un valodas lietojumu savā tekstā, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. (=VS.6.3.1.9.) Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
4. | Listening and choosing the sentence – Klausīšanās un teikuma ievilkšana | Citi | augsta | 4 p. | Listening and dragging the sentence which is true. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | At the Concerts I | 00:20:00 | vidēja | 16 p. | Vārdu krājums par tēmu "Koncertos"; izvēles, aizpildīšanas uzdevumi, tiek pārbaudītas skolēna vārdu pareizrakstības, valodas lietojuma, klausīšanās un rakstīšanas prasmes. |
2. | At the Concerts II | 00:20:00 | vidēja | 27 p. | Vārdu krājums par tēmu "Koncertos"; izvēles, aizpildīšanas uzdevumi, tiek pārbaudītas skolēna vārdu pareizrakstības, valodas lietojuma, klausīšanās un rakstīšanas prasmes. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | At the Concerts III | 00:40:00 | augsta | 36 p. | Vārdu krājums par tēmu "Koncertos"; izvēles, aizpildīšanas uzdevumi, tiek pārbaudītas skolēna vārdu pareizrakstības, valodas lietojuma, klausīšanās, lasīšanas un rakstīšanas prasmes. |