Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | For teachers – Skolotājiem | Description of teaching materials. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Illnesses I | Vocabulary of illnesses: cold, cough. earache, fever, flu, headache, high temperature, rash, runny nose, sore throat, stomachache, toothache. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
2. | Illnesses II | Vocabulary related to health problems: allergy, broken arm, cancer, ill, illness, sick, sneeze, virus. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
3. | Illnesses – useful phrases | Useful phrases. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
4. | Covid-19 useful phrases | Useful phrases. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
5. | Useful things – Noderīgo lietu stūrītis | Additional websites where to learn and practice the vocabulary and grammar. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Listening and choosing the translation into Latvian – Klausīšanās un tulkojuma izvēle | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Listening to the word and choosing Latvian translation. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
2. | Listening and writing the translation into Latvian – Klausīšanās un tulkojuma rakstīšana | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Listening to the word and choosing Latvian translation. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
3. | Choosing the translation in English. Phrases – Tulkojuma izvēle. Frāzes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Reading the phrase in Latvian and choosing the correct translation. Lasa un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. Atpazīst un lieto pieklājības frāzes ikdienas saziņas situācijās (piemēram, apsveicot svētkos). (=VS.6.1.1.9.) |
4. | Listening and choosing the translation. Phrases – Klausīšanās un tulkojuma izvēle. Frāzes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Listening and choosing the correct translation. Klausās un izvēlas no piedāvātajām teksta atbildēm atbilstošo. Klausās un saskaņo tos ar apgalvojumiem/jautājumiem. |
5. | Writing the translation into English – Tulkojuma rakstīšana angļu valodā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Writing the correct translation. Izsecina vārda nozīmi. (VS.6.3.1.4.) Pieraksta vārdus un frāzes, ko saprot, izsaka minējumus par to, ko nesaprot.(=VS.6.3.1.6.) |
6. | Choosing the pronunciation – Izrunas izvēle | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Choosing the correct pronunciation for the given word. Klausās izrunu un izvēlas no piedāvātajiem teksta variantiem atbilstošo. Klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno vārda izrunu ar rakstīto vārdu). |
7. | Unscrambling the word – Vārda veidošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Putting letters of the word into the correct order. Izsecina vārda nozīmi. (VS.6.3.1.4.) Pieraksta vārdus un frāzes, ko saprot, izsaka minējumus par to, ko nesaprot.(=VS.6.3.1.6.) |
8. | Dictation – Diktāts | 3. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Listening and writing the word you hear with the correct spelling. Pieraksta vārdus un frāzes, ko dzird un saprot.(=VS.6.3.1.6.) |
9. | Listening and choosing the answer – Klausīšanās un atbildes izvēle | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Listening and dragging the correct subject. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
10. | Making the dialogue – Dialoga veidošana | 3. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Putting up the dialogue in the correct order. Veido dialogus un īsus tekstus. (VS.6.2.1.1.) Sakārto dialoga tekstu notikumu secībā, pamatojoties uz informāciju par darbības vietu un laiku. (VS.6.2.1.6.) |
11. | Reading the dialogue and choosing the answer. True or false – Dialoga lasīšana un atbildes izvēle | 3. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Reading the text and choosing the correct answer. Saskata notikumu secību īsos stāstos un vienkāršos aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, izvēloties pareizo atbildi).(=VS.6.1.1.3.) Izvēlas informāciju atbilstoši kontekstam. |
12. | Completing the sentences –Teikumu aizpildīšana | 3. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Choosing the correct answer based on the information in the video. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos un aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, pareizo atbildi).(=VS.6.1.1.3.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Choosing the translation of phrases – Frāžu tulkojuma izvēlēšanās | Citi | vidēja | 3 p. | Reading and choosing the correct translation. Izsecina vārda nozīmi un izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
2. | Listening and choosing the statement – Klausīšanās un apgalvojuma izvēle | Citi | augsta | 6 p. | Choosing the correct statement based on the information. Uzlabo pareizrakstību un valodas lietojumu savā tekstā, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. (=VS.6.3.1.9.) Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
3. | Choosing the correct word in the sentences – Vārda izvēle teikumos | Citi | augsta | 4 p. | Reading the senetences and choosing the correct word or phrase from the given ones. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
4. | Listening and choosing the sentence – Klausīšanās un teikuma izvēle | Citi | augsta | 4 p. | Listening and choosing the correct subject. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Illnesses I | 00:20:00 | vidēja | 23 p. | Vārdu krājums: slimību nosaukumi, frāzes, termini; izvēles, aizpildīšanas uzdevumi, tiek pārbaudītas skolēna vārdu pareizrakstības, valodas lietojuma, klausīšanās un rakstīšanas prasmes. |
2. | Illnesses II | 00:20:00 | vidēja | 20 p. | Vārdu krājums: slimību nosaukumi, frāzes, termini; izvēles, aizpildīšanas uzdevumi, tiek pārbaudītas skolēna vārdu pareizrakstības, valodas lietojuma, klausīšanās un rakstīšanas prasmes. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Illnesses III | 00:45:00 | augsta | 36 p. | Vārdu krājums: slimību nosaukumi, frāzes, termini; izvēles, aizpildīšanas uzdevumi, tiek pārbaudītas skolēna vārdu pareizrakstības, valodas lietojuma, klausīšanās un rakstīšanas prasmes. |
2. | Illnesses IV | 00:40:00 | vidēja | 32 p. | Vārdu krājums: slimību nosaukumi, frāzes, termini; izvēles, aizpildīšanas uzdevumi, tiek pārbaudītas skolēna vārdu pareizrakstības, valodas lietojuma, klausīšanās un rakstīšanas prasmes. |