Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Ilgstošās tagadnes veidošana un lietošana – Present Progressive | Dažādu teikumu veidošana Ilgstošajā tagadnē, ilgstošās tagadnes laika lietošana. |
2. | Ilgstošās tagadnes pareizrakstība – Spelling Rules | Pareizrakstības noteikumi darbības vārdiem, tiem pievienojot galotni "-ing". |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Signālvārdu lietojums ilgstošajā tagadnē - Signal Words in the Present Progressive | 1. izziņas līmenis | zema | 1,5 p. | Choosing correct signal word. |
2. | Pareizrakstība - Spelling | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Write the verb with -ing. |
3. | Pareizi un nepareizi vārds ilgstošajā tagadnē - True or False verb with -ing | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Tick if the spelling of the verb correct or incorrect. |
4. | Attēla apraksts - Description of Picture | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2,5 p. | Match the sentence with correct picture. |
5. | AM, IS, ARE ilgstošajā tagadnē - Present Progressive, "am/is/are" | 1. izziņas līmenis | zema | 1,5 p. | Choosing AM, IS or ARE in the sentences. |
6. | Īsās atbildes, ko pašreiz dara - Short Answers Present Progressive | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choose the answer for the question. |
7. | Pareizi un nepareizi teikumi ilgstošajā tagadnē - True or False sentences | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Tick if the sentence true or false. |
8. | Pilnie teikumi un saīsinājumi - Long and Short forms | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Write the long or the short form of the sentence. |
9. | Īsās un pilnās atbildes - Answers | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Answering the questions with short and full answers. |
10. | Ilgstošās tagadnes trūkstošās formas - Writing missing sentences | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Write the missing form of Present Progressive - affirmative, negative or question. |
11. | Nolieguma teikumi ilgstošajā tagadnē - Negative sentences | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Read the affirmative sentence and write the negative sentence. |
12. | Teikumu veidošana - Writing sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Write the verbs from brackets in correct form. |
13. | Atbildes uz jautājumiem - Answering the Questions | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Read the questions and then answer them. |
14. | Jautājumi un atbildes par tabulu - Questions and answers | 2. izziņas līmenis | augsta | 4,5 p. | Study the table. Then answer about it. |
15. | Skaitļi un darbības - Numbers and Activities | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Writing number with activities and choosing AM, IS or ARE. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | AM, IS, ARE un darbības vārds - AM, IS, ARE and Verb | Citi | zema | 3 p. | Choosing AM, IS or ARE and correct form of the verb. |
2. | Jautājumu veidošana - Questions | Citi | augsta | 2 p. | Read the answer and write the question. |
3. | Dziesma "What are You Doing? 2" - Song | Citi | vidēja | 3 p. | Listen and watch the song, then write in the missing words. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ilgstošās tagadnes pareizrakstība, locīšana - Present Progressive (Continuous) Spelling and Using | 00:03:00 | zema | 13 p. | Ilgstošās tagadnes laika veidošana, locīšana un lietošana apgalvojuma un nolieguma teikumos, izvēles un aizpildīšanas uzdevumi, lasīšanas un rakstīšanas prasmes. |
2. | Ilgstošās tagadnes veidošana un lietošana - Using of Present Progressive (Continuous) | 00:05:00 | vidēja | 11 p. | Ilgstošās tagadnes laika veidošana, locīšana un lietošana apgalvojuma, nolieguma, jautājuma teikumos un īsajās atbildēs, izvēles un aizpildīšanas uzdevumi, lasīšanas un rakstīšanas prasmes. |
3. | Ilgstošās tagadnes lietošana dažāda tipa teikumos - Using of Present Progressive (Continuous) Tense | 00:07:00 | augsta | 19,5 p. | Ilgstošās tagadnes laika veidošana, locīšana un lietošana apgalvojuma, nolieguma, jautājuma teikumos un īsajās atbildēs, izvēles, aizpildīšanas un savienošanas uzdevumi, lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmes. |