For each learning object, choose the variant that best matches your ability.
(Katrai prasmei izvēlies atbildi, kas vislabāk raksturotu tavas spējas! Izvērtē pats sevi!)
Ability (Prasme) | My answer (Mana izvēle) | Exercise (Uzdevums) |
I can put the verbs into the 3rd person singular. (Es protu uzrakstīt darbības vārdus vienskaitļa 3.personā.) | 1.uzdevums, 2.uzdevums | |
I know how to pronounce the endings "-s" and "-es". (Es zinu kā pareizi izrunāt galotnes "-s" un "-es".) | 3.uzdevums | |
I can understand if the subject is singular or plural. (Es saprotu vai teikuma priekšmets ir vienskaitlī vai daudzskaitlī.) | 4.uzdevums | |
I can use "don't" and "doesn't" correctly in the negative sentences. (Es protu pareizi lietot palīgdarbības vārdus "don't" un "doesn't" nolieguma teikumos.) | 5.uzdevums | |
I can use "Do" and "Does" in the questions and short answers. (Es protu lietot "Do" un "Does" jautājumos un īsajās atbildēs.) | 6.uzdevums | |
I can understand the text about teenager's daily routines. (Es varu saprast tekstu par tīņu ikdienas rutīnu.) | ||
I can find verbs in the text. (Es protu tekstā sameklēt darbības vārdus.) | Skolotāja prezentācijā, | |
I can make questions in the Present Simple. (Es protu veidot jautājumus vienkāršajā tagadnē.) | 7.uzdevums | |
I can make different kind of sentences in the Simple Present. (Es protu veidot dažāda veida teikumus vienkāršajā tagadnē.) | ||
I know how to use adverbs of frequency. (Es zinu kā jālieto biežuma apstākļa vārdi.) | ||
I can find the information in the text and I can order the activities after reading the text. (Es protu atrast nepieciešamo informāciju tekstā un sakārtot nosauktās darbības pareizā secībā.) | 16.uzdevums | |
I can match activities with time. (Es protu savienot aktivitātes ar laiku.) | 12.uzdevums | |
I can understand the listening text about holidays. (Es saprotu klausāmo tekstu par brīvdienām.) | 17.uzdevums | |
I can ask questions and answer about daily routine. (Es protu uzdot jautājumus un atbildēt par ikdienas darbībām.) | skolotāja prezentācija | |
I can tell others about my daily routine and my friend's daily routine. (Es protu pastāstīt citiem par savu vai mana drauga dienas režīmu.) | 22.uzdevums | |
I can write a short text about my daily routine during the holidays. (Es protu uzrakstīt nelielu stāstījumu par savu dienas režīmu brīvdienās.) | Papildus uzdevums |