Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Vienkāršā un ilgstošā tagadne - Present Simple & Present Progressive | Galvenā atšķirība starp vienkāršās un ilgstošās tagadnes veidošanu un lietošanu. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pareizs un nepareizs teikums - Correct and Incorrect sentences | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Choosing the correct sentence. |
2. | Pareizs vai nepareizs teikums - True or False Sentences | 1. izziņas līmenis | zema | 1,5 p. | Choosing if the sentence is correct or incorrect. |
3. | Laika izteicieni - Adverbs of Time and Frequency | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1,5 p. | Choose correct time expression. |
4. | Vienkāršā vai ilgstošā tagadne - Present Simple or Present Progressive | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Choosing the correct grammar tense. |
5. | Vienkāršā un ilgstošā tagadne teikumos - Present Simple and Progressive in the Sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Putting the verbs in Simple Present and Present Progressive. |
6. | Vienkāršā un ilgstošā tagadne teikumos, aizpildīšanas uzd. - Present Simple or Present Progressive | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Putting the verbs into Present Progressive or Simple Present. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vienkāršā un ilgstošā tagadne tekstā - Present Simple and Present Progressive in the Text | Citi | augsta | 6 p. | Putting the verbs into Simple Present or Present Progressive. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vienkāršā tagadne un ilgstošā tagadne - Present Simple and Present progressive (Continuous) | 00:20:00 | vidēja | 15 p. | Vienkāršās un ilgstošās tagadnes laika veidošana un lietošana dažāda tipa teikumos, atšķirības šo laiku lietošanā; izvēles un aizpildīšanas uzdevumi, lasīšanas un rakstīšanas prasmes. |