Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | "To BE" apgalvojuma un nolieguma teikumos - "To BE" | Darbības vārda "to be" locīšana apgalvojuma un nolieguma teikumos, pilnās formas un saīsinājumi. |
2. | "To BE" jautājumos un īsajās atbildēs - "To BE" in the Questions and Short Answers | Darbības vārds "to BE" vienkāršajos jautājumos un īsajās atbildēs. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Be teikumos, izvēles uzdevums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choose am, is or are in the sentence. |
2. | Pilna forma un saīsinājumi, aizpildīšanas uzdevums - Short or full form | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Write full form of the verb "to be" or abbreviation of it. |
3. | Nolieguma teikumi, pilnā forma un saīsinājumi, aizpild. uzdevums - Short or long form, negative | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Write full form of the verb "to be" or abbreviation of it in the negative sentences. |
4. | Pilnā forma un saīsinājumi teikumos, aizpildīšana - Long or short form in the sentences | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Rewriting sentences using short forms of the verb "to be". |
5. | "To be" teikumos, aizpildīšana - Verb "to be" in the sentences | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Write am, is or are in the sentences. |
6. | Jautājuma vai apgalvojuma teikums, izvēles uzdevums - Affirmative or Question | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choose "." or "?" at the end of the sentence. |
7. | Jautājumi un īsās atbildes - Questions and short answers | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Matching the questions with answers. |
8. | Jautājumi un īsās atbildes, tabula - Questions and short answers | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Writing correct subject pronoun and matching with other sentence. |
9. | Jautājumi un atbildes, aizpildīšanas uzdevums - Questions and short answers | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Write "Is" or "Are" and short answers. |
10. | Vārdu kārtība teikumā - Word order in the sentence | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Write the words in correct order to make the sentences. |
11. | "To be" tekstā - "To be" in the text | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Read the text and choose - am, is or are. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | "To be" apgalvojuma un nolieguma teikumos - "To be" in the affirmative and negative sentences | Citi | vidēja | 3 p. | Rewrite the given sentences negative and then using pronouns write affirmative sentences. |
2. | Dziesma "BE" - "BE" song | Citi | augsta | 4 p. | Watch the video, put the lines in correct order and write the missing words. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Darbības vārds "to be" - Verb "to be" in the affirnative and negative sentences | 00:05:00 | vidēja | 13 p. | Darbības vārda "to be" locīšana apgalvojuma un nolieguma teikumos, izvēles un aizpildīšanas uzdevumi, lasīšanas un rakstīšanas prasmers. |
2. | Darbības vārds "to be" jautājumos un atbildēs - Verb "to be" in the questions and short answers. | 00:07:00 | vidēja | 24 p. | Darbības vārda "to be" locīšana jautājumos un īsajās atbildēs, kā arī apgalvojuma un nolieguma teikumos; izvēles un aizpildīšanas uzdevumi, lasīšanas, rakstīšanas un klausīšanās prasmes. |