Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Cilvēks un vide | Pieejamie materiāli par cilvēka un vides attiecībām. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Vides piesārņojums | Vides piesārņojums un bioloģiskās daudzveidības izmaiņas. |
2. | Vides ietekme uz cilvēku | Vides ietekme uz cilvēku. |
3. | Ar bioloģiju saistītās profesijas | Profesijas, kuru pārstāvjiem ir nepieciešamas bioloģijas zināšanas. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vides piesārņojums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Izvēlas pareizo teikuma turpinājumu. |
2. | Ogļskābās gāzes piesaiste | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atpazīst darbību, kas nepieciešama ogļskābās gāzes piesaistes potenciāla palielināšanai.(Saudzīgi izturoties pret vidi, veic lauka darbu, lai skaidrotu dabā notiekošos procesus novērojot, lietojot parauglaukuma metodi. (D.9.11.7.1.) |
3. | Sugu skaits Latvijā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Analizē diagrammu par sugu daudzveidību Latvijā. |
4. | Cilvēka saikne ar augiem | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Analizē shēmu par cilvēka un augu saistību. |
5. | Ar bioloģiju saistītas profesijas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atzīmē profesijas, kurās nepieciešamas dotās bioloģijas nozares zināšanas. |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. daļa. Zinātņu nozaru sasniegumi (2019) | Citi | vidēja | 1 p. | Skolēni pēc apraksta nosaka kuras zinātnes nozares sasniegums ir aprakstīts. |
2. | 3. daļa. Kompostēšana (2017) | Citi | vidēja | 5 p. | Skolēni nosaka kompostēšanai piemērotus atkritumu veidus, kompostēšanas lomu vides problēmu mazināšanā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Cilvēks un vide | 00:00:00 | vidēja | 6 p. | Zemas grūtības pakāpes tests par cilvēka un vides attiecībām. |