Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Cilvēks - vienots organisms. | Informācija skolotājam. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Organisma uzbūves pamatprincipi | Cilvēka organisma uzbūves pamatprincipi. |
2. | Pētīšanas metodes | Cilvēka organisma pētīšanas metodes. |
3. | Šūnas uzbūve | Cilvēka šūnas uzbūve un iedzimtība. |
4. | Epitēlijaudi, saistaudi | Epitēlijaudi un saistaudi. |
5. | Muskuļaudi, nervaudi | Muskuļaudi un nervaudi. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Organisma uzbūves pamatprincipi | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atbild uz jautājumiem par cilvēka ķermeņa uzbūves līmeņiem. |
2. | Organisma uzbūves līmeņi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Sarindo organisma uzbūves līmeņu attēlus. |
3. | Organisma uzbūves līmeņi | 2. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Pēc attēla nosauc organisma uzbūves līmeni. |
4. | Pētīšanas metodes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1,5 p. | Analizē situācijas par cilvēka organisma pētīšanas metodēm. |
5. | Šūnas uzbūve | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Attēlā atpazīst šūnas sastāvdaļas un atzīmē to funkcijas. |
6. | Šūnu salīdzinājums | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Izmantojot attēlu, atbild uz jautājumiem par augu un dzīvnieku šūnu salīdzinājumu. |
7. | Muskuļaudi, nervaudi. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Attēlā atpazīst audu grupu un norāda doto audu funkcijas. |
8. | Epitēlijaudi, saistaudi | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Pēc attēliem nosaka audu veidu un norāda funkcijas. |
9. | Audu grupēšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pēc attēla skaidro audu pielāgotību funkcijām. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Cilvēka organisma uzbūves pamatprincipi | 00:00:00 | vidēja | 14,5 p. | Vidējas grūtības pakāpes tests par organisma uzbūves principiem, šūnu, audiem. |