Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Cilvēka maņu orgāni un maņas | Cilvēka maņu orgāni un maņa. |
2. | Dzīvie organismi un nedzīvie objekti | Dzīvie organismi un nedzīvie objekti. |
3. | Noderīgo lietu stūrītis. Cilvēka maņas. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pazīst cilvēka maņu orgānus un maņas. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Cilvēka maņu organi un maņas. |
2. | Pazīst cilvēka maņu orgānus un maņas. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Cilvēka maņu orgāni un maņas |
3. | Prot noteikt cilvēka maņu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Cilvēka maņas |
4. | Atrodi, kuri ir/nav cilvēka maņu orgāni! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Cilvēka maņu orgāni. |
5. | Pazīst cilvēka maņu orgānus un maņas. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Cilvēka maņas |
6. | Prot noteikt maņu orgānus pēc attēliem. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Cilvēka maņu orgāni attēlos. |
7. | Prot noteikt maņu izmantošanu ikdienas situācijās. | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Cilvēka maņu orgāni ikdienas situācijās |
8. | Ko var redzēt/dzirdēt/.., bet nevar sataustīt/sagaršot/..? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Cilvēka maņu orgāni |
9. | Kas ir dzīvs un kas ir nedzīvs? | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atšķir dzīvos organismus no nedzīviem objektiem. |
10. | Atrodi nedzīvos objektus! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka attēlos dzīvos organismus un nedzīvos objektus. |
11. | Dzīvie/nedzīvie dabas objekti. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka attēlos dzīvos organismus un nedzīvos objektus. |
12. | Dzīvais un nedzīvais | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atšķir dzīvas būtnes no nedzīviem priekšmetiem |
13. | Dabaszinātnieki | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Galvenais dabaszinātnieku uzdevums. |
14. | Apkārtnes sakopšana, ar izvēli | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Apkārtnes sakopšana, drošības noteikumi dabas vidē |
15. | Apkārtnes sakopšana, rakstīt. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Apkārtnes sakopšana, drošības noteikumi dabas vidē |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Dabas pētījumu noderīgums | Citi | vidēja | 1 p. | Definīcijas. |
2. | Kas ir dabaszinības | Citi | vidēja | 1 p. | Definīcijas. |
3. | Kas ir dzīvs? | Citi | vidēja | 1 p. | Nosaka dzīvo un nedzīvo dabā un tuvākā apkārtnē. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kā cilvēks uztver apkārtējo pasauli? | 00:00:00 | vidēja | 11 p. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kā cilvēks uztver apkārtējo pasauli? | 00:00:00 | vidēja | 13 p. |