Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Skaņa | Kā rodas skaņa? Kādi ir skaņas avoti? |
2. | Siltums | Kas ir siltums? kas rada siltumu? |
3. | Noderīgas informācijas (video) stūrītis Skaņa | |
4. | Noderīgas informācijas (video) stūrītis. Gaisma | |
5. | Gaisma | Kas ir gaisma? Kādi ir gaismas avoti? |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Raksturo ar vārdiem dzīvās būtnes radīto skaņu! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Dzīvo būtņu skaņas. |
2. | Skaņas mums apkārt | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izprot dažādu skaņu nozīmi informācijas ieguvē un saziņas veidošanā. |
3. | Cilvēka radītas un dabas skaņas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina skaņas avotus |
4. | Vai skaņu rada dzīvs organisms vai nedzīvs objekts? | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Nosaka, kas rzda skaņu. |
5. | Skaņas radīšana, ar izvēli | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Kas rada skaņu?Kas ir skaņas avots? |
6. | Kura ir brīdinošā skaņa? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Kas var būt brīdinošo skaņu avoti? |
7. | Klausies un nosaki skaņas avotu! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Audio skaņas noteikšana. |
8. | Dabiskie/mākslīgie siltuma avoti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka dabiskos/mākslīgos siltuma avotus. |
9. | Siltuma avoti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, kuri objekti ir /nav siltuma avoti. |
10. | Ir/nav siltuma avoti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nosaka, kuri ir un kuri nav siltuma avoti. |
11. | Siltuma avotu grupēšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Grupē, kuri ir un kuri nav siltuma avoti. |
12. | Kāds siltuma avots tiek izmantots dotajās situācijās? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka, kāds siltuma avots tiek izmantots noteiktā situācijā. |
13. | Kas izmanto/neizmanto saules siltumu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nosaka, kas izmanto siltuma avotu. |
14. | Siltums. Kādam nolūkam izmanto attēlā redzamo priekšmetu, lietu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, ka izmanto doto priekšmetu. |
15. | Kam nepieciešama gaisma? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, kam nepieciešama gaisma. |
16. | Kuri gaismas avoti izstaro/atstaro gaismu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, kuri objekti izstaro, bet kuri atstaro gaismu. |
17. | Dabiskie/mākslīgie gaismas avoti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dabiskie un mākslīgie gaismas avoti. |
18. | Kuri ir dabiskie un kuri mākslīgie gaismas avoti? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nosaka, kuri ir dabiskie un mākslīgie gaismas avoti. |
19. | Kas izstaro un kas atstaro gaismu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka, kuri ir dabiskie un mākslīgie gaismas avoti. |
20. | Gaismas avotu kopīgās/atšķirīgās pazīmes | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Nosaka gaismas avotu kopīgās, atšķirīgās pazīmes. |
21. | Bērnu dialogs par gaismu | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Ievieto vārdus teikumos par gaismu! |
22. | Mākslīgs vai dabisks gaismas avots | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka, kas ir mākslīgie un dabiskie gaismas avoti. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Cilvēka radītas un dabas skaņas | Citi | augsta | 3 p. | Atšķir skaņas avotus |
2. | Drošība, kurinot ugunskuru dabā | Citi | vidēja | 2 p. | Drošības noteikumi, kurinot ugunskuru dabā |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skaņa, skaņas avoti | 00:00:00 | vidēja | 7 p. | |
2. | Siltums | 00:00:00 | vidēja | 9 p. | |
3. | Gaisma, gaismas avoti | 00:00:00 | vidēja | 11 p. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skaņa, skaņas avoti | 00:00:00 | vidēja | 9 p. | |
2. | Siltums | 00:00:00 | vidēja | 11 p. | |
3. | Gaisma, gaismas avoti | 00:00:00 | vidēja | 13 p. |