Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Temata apraksts |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Gaisa atrašanās dabā | Gaisa atrašanās atmosfērā, telpās, ūdenī un iežos |
2. | Gaiss - gāzu maisījums | Galvenās gaisa sastāvdaļas: slāpeklis, skābeklis, ogļskābā gāze |
3. | Gaisa nozīme | Gaisa nozīme dzīvajā un nedzīvajā dabā |
4. | Degšana un tās pārtraukšana | Apstākļi, kādos notiek degšana, degšanas pārtraukšana |
5. | Degšanas pazīmes | Degšanas pazīmes - gaismas un siltuma izdalīšanās |
6. | Gaisa īpašības | Eksperimenti par gaisa īpašībām |
7. | Ugunsdrošība | Uguns bīstamība, ugunsdrošības noteikumi |
8. | Degšanas izmantošana | Degšanas procesu izmantošanas nepieciešamība |
9. | Gaisa piesārņojums | Galvenie gaisa piesārņojuma avoti |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Gaisa atrašanās dabā | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Atbilžu izvēles uzdevums |
2. | Gaisa sastāvs | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosauc gaisa galvenās sastāvdaļas |
3. | Gaisa nozīme | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Zina gaisa nozīmi cilvēka dzīvē |
4. | Vielu degšana | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Degšanas pazīmes |
5. | Degšanas izraisīšana un pārtraukšana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Degšanai nepieciešamie apstākļi, pareiza degšanas pārtraukšana |
6. | Gaisa īpašības | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Gaisa īpašību atpazīšana |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Gaisa sastāvs un nozīme | Citi | vidēja | 2 p. | Prot raksturot gaisa atrašanos dabā, sastāvu un nozīmi |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Gaisa sastāvs un nozīme | 00:04:00 | vidēja | 7 p. | Gaisa izplatība dabā, sastāvs, nozīme. |