Satura rādītājs:
Teorija
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vielu, ķermeņu un parādību atšķiršana I | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Prot atšķirt vielas, ķermeņus un parādības. |
2. | Parādību veidi | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Klasificē fizikālus procesus pēc izvēlēta kritērija. (D.9.11.1.1.) |
3. | Eksperimenti, novērojumi un drošība | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Izvērtē riskus fizikas eksperimentos. (D.9.11.4.1.) |
4. | Cēloņsakarības | 1. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Skaidro cēloņsakarības apkārt esošajos dabas procesos (atšķir, kas ir cēlonis un kas – sekas). (D.9.11.1.1.) |
5. | Novērojumi un eksperimenti | 1. izziņas līmenis | zema | 6 p. | Atšķir novērojumu un eksperimentu. |
6. | Pētnieciskā darbība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atšķir pētnieciskās darbības soļus. (D.9.11.1.1.) |
7. | Pētnieciskās darbības soļi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Atšķir pētnieciskās darbības soļus. (D.9.11.1.1.) |
8. | Termometra iedaļas vērtības noteikšana | 2. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Mēra fizikālus lielumus tieši un netieši. (D.9.11.12.2.) |
9. | Iedaļas vērtības noteikšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Mēra fizikālus lielumus tieši un netieši. (D.9.11.12.2.) |
10. | Paralēlskaldņa tilpuma aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Paralēlskaldņa tilpuma aprēķināšana. Mēra fizikālus lielumus tieši un netieši. (D.9.11.12.2.) |
11. | Tilpuma aprēķināšana paralēlskaldnim | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Paralēlskaldņa tilpuma aprēķināšana. Mēra fizikālus lielumus tieši un netieši. (D.9.11.12.2.) |
12. | Skrots tilpuma aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Mēra fizikālus lielumus tieši un netieši. (D.9.11.12.2.) |
13. | Lapas biezums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Mēra fizikālus lielumus tieši un netieši. (D.9.11.12.2.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vielu, ķermeņu un parādību atšķiršana II | Citi | zema | 1 p. | Atšķir vielas, ķermeņus un parādības. |
2. | Pētnieciskās darbības soļi | Citi | vidēja | 2,5 p. | Atšķir pētnieciskās darbības soļus. (D.9.11.1.1.) |
3. | Iegremdēta ķermeņa tilpuma noteikšana | Citi | vidēja | 3 p. | Tilpuma noteikšana ar iegremdēšanas metodi. Mēra fizikālus lielumus tieši un netieši. (D.9.11.12.2.) |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ko mācās fizikā? | 00:15:00 | vidēja | 8 p. | Klasificē fizikālus procesus pēc izvēlēta kritērija. (D.9.11.1.1.) Atšķir pētnieciskās darbības soļus. (D.9.11.1.1.) |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vai zini ko mācās fizikā? | 00:15:00 | vidēja | 7,5 p. | Skaidro cēloņsakarības apkārt esošajos dabas procesos (atšķir, kas ir cēlonis un kas – sekas). (D.9.11.1.1.) Atšķir pētnieciskās darbības soļus. (D.9.11.1.1.) |