Skolēns meta ābolu no noteiktā augstuma un vēroja, cik dziļi ābols iegrimst ūdenī.

Mainot augstumu, skolēns pamanīja, ka iegrimšanas dziļums pieaug. Skolēns secina par ābola potenciālās enerģijas atkarību no tā pacelšanas augstuma.
Darba rezultāti tika apkopoti tabulā!
Nr.p.k.
|
Masa, \(kg\)
|
Augstums, \(cm\)
|
Potenciālā enerģija, \(J\)
|
1.
|
0,21
|
55
|
1,16
|
2.
|
0,21
|
110
|
2,31
|
3.
|
0,21
|
165
|
3,47
|
Skolēns, veicot darbu, nemainīja . Darbā skolēns pierādīja, ka ir atkarīga no .
Ja augstums palielinās no \(cm\) līdz \(cm\), tad potenciālā enerģija no \(J\) līdz \(J\).
Atsauce:
https://www.shutterstock.com/ru/image-photo/green-apple-falling-water-splash-on-1730778940
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!