Ko darīt, ja vecāks vēlas paslēpt sava bērna informāciju Uzdevumi.lv?
Portālā reģistrētie pirmsskolēnu un 1.-6. klases skolēnu profili pēc noklusējuma ir anonīmi. Ja skolēns vēlas, lai viņa profils ir publiski redzams citiem Uzdevumi.lv lietotājiem, viņam ir jāsaņem vecāka atļauja padarīt profilu publisku. Pieprasīt vecāka atļauju padarīt profilu publisku iespējams lietotāja profilā. Lai izsniegtā atļauja būtu aktīva, vecākam ir jābūt reģistrētam Uzdevumi.lv.
Ja bērna profils ir publisks, to jebkurā brīdī atkal ir iespējams padarīt anonīmu šādi:
- skolēnam jāielogojas savā Uzdevumi.lv profilā;
- jāklikšķina uz iespējas "Mans profils" lapas kreisajā augšējā stūrī;
- jāizvēlas iespēja "Labot profilu";
- lapas apakšā jāizņem atzīme pie rindas "Es piekrītu piedalīties topos un padarīt savu profilu publisku"
Vairāk par portāla privātuma politiku lasiet lietošanas noteikumos.
Vecāks jautā, kāpēc bērnam vajag PROF?
PROF ir Uzdevumi.lv maksas pakalpojums, kas sniedz pareizās atbildes un skaidrojumus jebkuram uzdevumam portālā, kā arī dod pieeju valsts pārbaudes darbu treniņuzdevumiem, kas palīdz pārbaudīt savas zināšanas un sagatavoties diagnosticējošajiem darbiem un eksāmeniem. PROF iespējas darbojas gan sadaļā "Virtuālā skola", gan skolotāja uzdotajos pārbaudes darbos vai mājasdarbos.
Kāpēc vecākam reģistrēties portālā?
- Vecāki var sekot līdzi mācību procesam un palīdzēt bērnam uzlabot rezultātus
- Vecāki saņems informāciju par bērnam uzdotajiem pārbaudes darbiem
- Reģistrējoties vecāki piešķir atļauju izmantot portālu saviem bērniem, kas jaunāki par 13 gadiem
Vecāks sūdzas, ka bērns neredz uzdoto pārbaudes darbu
Ja skolēns savā Uzdevumi.lv profilā neredz skolotāja uzdoto darbu, iesakām:
1. Pārliecināties, vai atvērtais profils ir reģistrēts pareizā skolā un klasē. Savā profilā noklikšķinot uz "Mans profils" skolēns var redzēt skolu un klasi, kurā ir reģistrēts. Ja dati nav pareizi, skolotājs bērnu neredz sarakstā un nevar nosūtīt pārbaudes darbu. Vajadzības gadījumā, skolu un klasi var precizēt, klikšķinot uz "Mans profils" un tālāk - uz "Labot profilu".
2. Pārliecināties, vai nav reģistrēti vairāki profili. Nereti skolēniem ir izveidoti vairāki profili un skolotājs nezina, kuru no visiem skolēns izmanto, tāpēc darbs var nonākt neaktīvā profilā. Šādā situācijā kopā ar skolotāju iesakām aplūkot Uzdevumi.lv reģistrētos skolēnu profilus un dublikātu gadījumā neaktīvos profilus izņemt no skolas saraksta.
3. Pārliecināties, vai profilam ir sasaiste ar skolēna elektroniskā žurnāla (E-klase vai Mykoob) profilu. Šis solis ir svarīgs, ja skolā tiek izmantota E-klase vai Mykoob. Ja skolotājs sūta darbu uz elektronisko žurnālu, skolēns bez Uzdevumi.lv profila sasaistes ar E-klasi vai Mykoob, darbu nesaņems. Tāpat svarīgi, ka bērna Uzdevumi.lv profils ir savienots ar skolēna, nevis vecāku elektronisko žurnālu, citādi skolotāja sūtītie pārbaudes darbi arī var nebūt pieejami. Skolēna elektroniskā žurnāla paroli var iegūt pie klases audzinātāja.
Vecāks sūdzas, ka bērnam pieslēgtais PROF pārstājis darboties
Ja pēc pakalpojuma pieslēgšanas, nedarbojas PROF sniegtās iespējas, vispirms iesakām bankas pārskatā pārliecināties, vai apmaksa ir bijusi veiksmīga un summa par pakalpojumu ir noņemta no konta.
Tāpat iesakām pārliecināties, vai PROF pieslēgts pareizajam profilam - jāmēģina ielogoties Uzdevumi.lv ar e-pastu/lietotājvārdu un paroli, caur E-klasi/Mykoob vai sociālo tīklu pasēm.
Ja pakalpojums ir slēgts no vecāka profila, to ir iespējams pieslēgt gan vecākam, gan viņa profilam pievienotajiem bērniem. Slēdzot PROF no vecāka profila, jāpārliecinās, vai tas ir pieslēgts bērna vai arī vecāka Uzdevumi.lv profilam.
Ja ir kādas neskaidrības par PROF pakalpojumu un tā pieslēgšanu, lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā info@uzdevumi.lv vai pa telefonu +371 67616191 (d.d. 08:00-17:00).
Ko darīt, ja bērns netiek klāt savam profilam?
Ja neizdodas ielogoties savā profilā, iesakām apdomāt, vai profils nav reģistrēts ar citu e-pasta adresi, E-klasi vai sociālo tīklu pasi, vai varbūt profilam izmantota cita parole.
Ja ir pārliecība, ka ievadītie dati ir pareizi, taču tāpat neizdodas ielogoties savā profilā, pamēģiniet atjaunot paroli, izmantojot Uzdevumi.lv reģistrēto e-pasta adresi. Paroli atjaunot iespējams, klikšķinot uz “Aizmirsi paroli?”
Ja profilam nav piesaistīta e-pasta adrese vai neizdodas atjaunot paroli, sazinieties ar mums rakstiski, nosūtot informāciju par sevi (vārds, uzvārds, skola, klase) uz info@uzdevumi.lv.
Ko darīt, ja bērna profilā pazuda punkti?
Reizēm lietotājs, pašam to neapzinoties, izveido jaunu profilu, kurā nav pieejami iepriekšējā profila rezultāti, pārbaudes darbi un/vai PROF pieslēgums.
Šajā situācijā iesakām vispirms iziet no profila un pamēģināt ielogoties vēlreiz, kā tas tika darīts iepriekš (piemēram, ar e-pastu un paroli vai ar E-klasi/Mykoob).
Ja ielogoties neizdodas vai ielogojoties tāpat nav redzami sakrātie punkti vai PROF pieslēgums, sazinieties ar mums rakstiski, aprakstot situāciju un nosūtot informāciju par sevi (vārds, uzvārds, skola, klase) uz info@uzdevumi.lv!
Atbildes uz citiem skolotāju, skolēnu un vecāku jautājumiem atradīsiet portāla sadaļā "Biežāk uzdotie jautājumi".