Skolēnu pievienošanās testa izpildei
Pēc testa izveides, ir vairākas iespējas, kā uzaicināt skolēnus testa pildīšanai:
- klikšķinot uz pogas “Kopēt saiti” ① un nosūtot unikālu saiti skolēniem e-pastā, E-klasē, ar īsziņas palīdzību vai kā citādi;
- aicinot pašiem skolēniem savās viedierīcēs atvērt darba unikālo saiti. Skolotājs to var nosaukt mutiski, uzrakstīt uz tāfeles, demonstrēt uz ekrāna;
- aicinot skolēniem atvērt sadaļu “Ātrie testi” portālā Uzdevumi.lv vai rakstot viedierīces pārlūkprogrammā www.uzdevumi.lv/t. Šajā gadījumā skolēns nonāks “Ātrie testi” sākuma lapā un, lai aktivizētu konkrēto testu, skolēnam jāievada skolotāja nosauktais piekļuves kods testa aktivizēšanai ②. Skolotājs to var nosaukt mutiski, uzrakstīt uz tāfeles, demonstrēt uz ekrāna.
Testu varēs pildīt jebkurš lietotājs, kurš zinās testa piekļuves saiti vai piekļuves kodu testa aktivizēšanai.
Lai paslēptu skolēnu uzaicinājuma logu ① un ②, jāklikšķina uz zilās pogas lapas labajā augšējā stūrī ③. Pēc nepieciešamības logu var vēlreiz atvērt, klikšķinot uz tās pašas pogas.
Testa sākšana
Pirms testa sākšanas, jāpārliecinās, vai visi skolēni ir pievienojušies testam:
- Informatīvajā laukā ④redzams, cik skolēni pievienojušies darbam.
- Detalizēts saraksts ar skolēnu vārdiem būs redzams logā “Testa izpildes statuss” lapas apakšā ⑥.
Pirms testa sākšanas vai testa norises laikā ir iespējams atvērt jebkuru testā iekļauto uzdevumu, klikšķinot uz tā nosaukuma ⑧.
Apsveicam! Tests ir sākts!
Vairāk par to, kā skolēns redzēs un izmantos “Ātros testus”, lasāms pamācībā “Informācija skolēniem”.
Kopsavilkums
Sadaļā “Kopsavilkums” var redzēt iestatīto vēlamo uzdevuma vidējo rezultātu procentos, pie kāda tēma visai klasei parādīsies kā apgūta. Šī darbība tika veikta 2. soli. Pēc noklušējuma šī vērtība 80%, taču to skolotājs var mainīt pēc saviem ieskatiem ⑦.
Skolotājam tāpat ir iespēja kārtot uzdevumus ⑨ vai nu pēc kārtas, kā tie tika izvietoti testā vai pēc skolēnu uzrādītajiem rezultātiem - labākie rezultāti augšpusē vai sliktākie rezultāti augšpusē.
Skolotājam tāpat ir iespēja kārtot uzdevumus ⑨ vai nu pēc kārtas, kā tie tika izvietoti testā vai pēc skolēnu uzrādītajiem rezultātiem - labākie rezultāti augšpusē vai sliktākie rezultāti augšpusē.