Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Organika 101. 1. uzdevums, 1. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām un prasmes formulas aprēķināšanā pēc reakcijas vienādojuma un vielas molmasas. |
2. | Organika 101. 1. uzdevums, 2. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām un prasmes IUPAC nosaukumu veidošanā. |
3. | Organika 101. 1. uzdevums, 3. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām un prasmes IUPAC nosaukumu veidošanā. |
4. | Organika 101. 1. uzdevums, 4. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām un izomēriem, kā arī prasmes IUPAC nosaukumu veidošanā. |
5. | Organika 101. 1. uzdevums, 5. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 7 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām un iegūšanas paņēmieniem. |
6. | Organika 101. 1. uzdevums, 6. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām un iegūšanas paņēmieniem. |
7. | Organika 101. 1. uzdevums, 7. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām un iegūšanas paņēmieniem. |
8. | Organika 101. 1. uzdevums, 8. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām, iegūšanas paņēmieniem un triviāliem nosaukumiem. |
9. | Organika 101. 1. uzdevums, 9. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām, iegūšanas paņēmieniem un triviāliem nosaukumiem. |
10. | Organika 101. 1. uzdevums, 10. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām, iegūšanas paņēmieniem un reakciju mehānismiem. |
11. | Organika 101. 1. uzdevums, 11. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām, iegūšanas paņēmieniem un reakciju apstākļiem. |
12. | Organika 101. 1. uzdevums, 12., 13. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām, iegūšanas paņēmieniem, reakciju mehānismiem un apstākļiem. |
13. | Sērvērtību shēma. 2. uzdevums, 14. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 10 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu (īpaši sēra savienojumu) ķīmiskām īpašībām. |
14. | Sērvērtību shēma. 2. uzdevums, 15. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu (īpaši sēra savienojumu) ķīmiskām īpašībām. |
15. | Sērvērtību shēma. 2. uzdevums, 16. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu (īpaši sēra savienojumu) ķīmiskām īpašībām. |
16. | Katrs pa savam. 3. uzdevums, 17., 23. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par molārās koncentrācijas izskaidrošanu ar titrēšanas metodi un aprēķināšanu pēc izreaģušas vielas daudzuma. |
17. | Katrs pa savam. 3. uzdevums, 18., 19., 24. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par molārās koncentrācijas izskaidrošanu ar kalorimetrisko metodi un aprēķināšanu pēc izreaģušas vielas daudzuma un temperatūras izmaiņas. |
18. | Katrs pa savam. 3. uzdevums, 20.-22., 25. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par molārās koncentrācijas izskaidrošanu pēc blīvuma lietojot rokasgrāmatas datus. |
19. | Katrs pa savam. 3. uzdevums, 26. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par blakusreakcijām vielu ilgstošās uzglabāšanas rezultātā. |
20. | Krāsainās pārvērtības. 4. uzdevums, 27. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 10 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu fizikālām un ķīmiskām īpašībām. |
21. | Krāsainās pārvērtības. 4. uzdevums, 28. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu fizikālām un ķīmiskām īpašībām. Uzdevuma pareizai izpildei ir nepiciešamas labas ķīmisko reakciju vienādojumu sastādīšanas un koeficientu izlikšanas prasmes. |
22. | Krāsainās pārvērtības. 4. uzdevums, 29. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu fizikālām un ķīmiskām īpašībām. Uzdevuma pareizai izpildei ir nepiciešamas labas ķīmisko reakciju vienādojumu sastādīšanas un koeficientu izlikšanas prasmes. |
23. | Krāsainās pārvērtības. 4. uzdevums, 30. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu fizikālām un ķīmiskām īpašībām, kā arī savienojumu struktūru. |
24. | Homeopātisko preparātu ķīmija. 5. uzdevums, 31. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu fizikālām un ķīmiskām īpašībām. |
25. | Homeopātisko preparātu ķīmija. 5. uzdevums, 32. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu fizikālām un ķīmiskām īpašībām. |
26. | Homeopātisko preparātu ķīmija. 5. uzdevums, 33. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu fizikālām un ķīmiskām īpašībām, kā arī vielas masas aprēķināšanas prasmes no molārās koncentrācijas un tilpuma. |
27. | Homeopātisko preparātu ķīmija. 5. uzdevums, 34. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu fizikālām un ķīmiskām īpašībām, kā arī vielas masas aprēķināšanas prasmes no masas koncentrācijas un tilpuma. |
28. | Homeopātisko preparātu ķīmija. 5. uzdevums, 35. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu fizikālām un ķīmiskām īpašībām, kā arī vielas masas aprēķināšanas prasmes no molārās koncentrācijas un tilpuma. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Organika 101 | 01:00:00 | vidēja | 21 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par organisko vieliu ķīmiskām īpāšībām un prasmes formulas aprēķināšanā pēc reakcijas vienādojuma un vielas molmasas. |
2. | Sērvērtību shēma | 01:00:00 | vidēja | 17 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu (īpaši sēra savienojumu) ķīmiskām īpašībām. |
3. | Katrs pa savam | 01:00:00 | vidēja | 15 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par molārās koncentrācijas izskaidrošanu ar titrēšanas metodi un aprēķināšanu pēc izreaģušas vielas daudzuma, kalorimetrisks metodes vai izmantojot rokasgrmatas datus. |
4. | Krāsainās pārvērtības | 01:00:00 | vidēja | 5 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu fizikālām un ķīmiskām īpašībām. |
5. | Homeopātisko preparātu ķīmija | 01:00:00 | vidēja | 17 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu fizikālām un ķīmiskām īpašībām, kā arī vielas masas aprēķināšanas prasmes no molārās vai masas koncentrācijas un tilpuma. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ķīmijas olimpiāde 12. klasei, 2017. gads | 06:00:00 | vidēja | 85 p. |