PIRMĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. uzdevums 1. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skolēns secina kādas skābes sāļus skolotāja izmantoja eksperimentā, balstoties uz aprakstītajiem novērojumiem. |
2. | 1. uzdevums 2. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skolēns nosaka vielas ķīmisko formulu, balstoties uz reakcijas aprakstu un aprakstītajiem novērojumiem. |
3. | 1. uzdevums 3. jautājums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Skolēns nosaka vielas ķīmisko formulu balstoties uz ķīmiskās reakcijas un novērojumu aprakstu. |
4. | 1. uzdevums 4. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēns nosaka vielas ķīmisko formulu balstoties uz ķīmiskās reakcijas aprakstu un novērojumiem. |
5. | 1. uzdevums 5. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēns nosaka vielas ķīmisko formulu, kā arī risinot nosaka dotas vielas karsēšanas produkta ķīmisko formulu. |
6. | 1. uzdevums 6. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns nosaka vielas ķīmisko formulu balstoties uz aprēķiniem par vielas spēju izreagēt ar skābi un attiecīga produkta karsēšanas iznākumu. |
7. | 1. uzdevums 7. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēns balstoties uz ķīmisko reakciju vienadojumiem, nosaka kādu metālu īpašību izmantoja metālu atdalīšanai no savienojumiem. |
8. | 2. uzdevums 8. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēns aprēķina gāzes koncentrāciju procentos, zinot gāzes koncentrāciju miljonajās daļās. |
9. | 2. uzdevums 9. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēns aprēķina ogļskābās gāzes tilpumu klasē, kā arī vielas daudzumu. |
10. | 2. uzdevums 10. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēns apēķina kontroldarbam veltīto laiku, balstoties uz ogļskabas gāzes daudzumu telpā pirms un pēc kontroldarba. |
11. | 2. uzdevums 11. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēns aprēķina skābekļa koncentrāciju telpā, zinot sākotnējo koncentrāciju un pieņemot, ka organismā norisinājās tikai cukura oksidēšanās. |
12. | 2. uzdevums 12. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns aprēķina vielas daudzumu, lai samazinātu ogļskābās gāzes koncentrāciju klasē līdz 400 m.d. |
13. | 2. uzdevums 13. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns aprēķina oksīda masu, kura ir nepieciešama hidroksīda pagatavošanai, to sajaucot ar ūdeni. |
14. | 3. uzdevums 14. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēns nosaka pazīmes, kuras var piedēvēt aromātiskajiem savienojumiem. |
15. | 3. uzdevums 15. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēns nosaka kādam nosacījumama jānotiek, lai notiktu izolētas dubultsaites hidrogenēšanas reakcija ar ūdeņradi. |
16. | 3. uzdevums 16. jautajums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēns nosaka kāda viela neveidosies reakcijas maisījumā benzola hidrogenēšanas laikā. |
17. | 3. uzdevums 17. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns nosaka vielu ķīmiskas formulas, balstoties uz doto vielu reakcijām ar benzolu. |
18. | 3. uzdevums 18. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns nosaka cik daudz dažādu reģioizomēru (pozīcijas izomēru) var veidoties, ja A lielā pārākumā pilnīgi reaģē ar benzolu. |
19. | 3. uzdevums 19. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns nosaka vielas empīrisko formulu un molekulformulu, zinot, ka doto vielu izmanto pārneses hidrogenēšanā. |
20. | 3. uzdevums 20. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns noska vielas izomēru, kurš tiek izmantots pārneses hidrogenēšanā. |
21. | 3. uzdevums 21. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns nosaka vielu ķīmiskās formulas, kuras veidosies disproporcionējoties diazēnam. |
22. | 4. uzdevums 22. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns aprēķina kopējo reakcijas iznākumu, zinot katras ķīmiskās pārvērtības praktisko iznākumu. |
23. | 4. uzdevums 23. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēns nosaka vielu ķīmiskās formnulas, balstoties uz reakcijas norisi un iznākumiem. |
24. | 4. uzdevums 24. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēns nosaka vielu ķīmiskās formulas balstoties uz reakcijas norisi un vielu iznākumu. |
25. | 4. uzdevums 25. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēns aprēķina vielas masu, zinot ķīmisko reakciju norisi un reakcijas iznākumu. |
26. | 4. uzdevums 26. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēns aprēķina vielas masu, zinot reakcijas iznākumu. |
27. | 4. uzdevums 27. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēns secina par darbībām, kuras jāveic pēc eksperimenta, zinot iegūtās vielas īpašības. |
28. | 4. uzdevums 28. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēns nosaka vielas ķīmisko formulu, balstoties uz izejvielas reakciju ar ūdeni. |
29. | 5. uzdevums 29. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēns nosaka ķīmisko formulu vielai, kura viedojas izvadot kādu maisījumu caur bārija hidroksīda šķīdumu. |
30. | 5. uzdevums 30. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēns aprēķina gāzu vielas daudzumu, izmantojot Klapeirona-Mendeļejeva vienādojumu. |
31. | 5. uzdevums 31. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns aprēķina reakcijas laikā izdalītā ūdens daudzumu, kuršveidojas pazeminot temperatūru un spiedienu. |
32. | 5. uzdevums 32. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēns nosaka vielas molekulformulu, zinot reakcijas apstākļus un produkta masu. |
33. | 5. uzdevums 33. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēns izvieto koeficentus ķīmiskās reakcijas vienādojumā, sākotnēji nosakot nezināmās vielas ķīmisko formulu. |
34. | 5. uzdevums 34. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēns redzot vielu struktūrformulas, nosaka, kuras vielas atkrāso bromūdeni. |
35. | 5. uzdevums 35. jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēns nosaka vielu, kura neatkrāso bromūdeni, bet reaģē ar bromu saturošu savienojumu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1. uzdevums | 01:00:00 | vidēja | 11 p. | Uzdevums "Skolotāja mīkla". |
2. | 2. uzdevums | 01:00:00 | vidēja | 12 p. | Uzdevums "Oda svaigam gaisam". |
3. | 3. uzdevums | 01:00:00 | vidēja | 15 p. | Uzdevums "Gredzenu pavēlnieks". |
4. | 4. uzdevums | 01:00:00 | vidēja | 24 p. | Uzdevums "Vectēva bērnības dienu hobijs". |
5. | 5. uzdevums | 01:00:00 | vidēja | 14 p. | Uzdevums "Organiskais detektīvs". |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ķīmijas olimpiāde 12. klasei, 2020. gads | 05:00:00 | vidēja | 76 p. | 2020. gada 61. valsts ķīmijas olimpiādes 2. posma visi uzdevumi. |