Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Фонетика | Par krievu valodas alfabētu. |
2. | Фонетика | Alfabēts. Klausīšanas. |
3. | Alfabēts | Burti. Drukātie. Rakstītie. Burta nosaukums. Līdzīga skaņa latviešu valodā. |
4. | Фонетика и грамматика | Отчество. Род существительного. |
5. | Uzsvars (1.st.) | Uzsvara nozīme un piemēri 1 |
6. | Uzsvars (2.st.) | Uzsvara nozīmei un piemēri 2.stunda |
7. | Uzsvars (3.st.) | Uzsvara nozīme un piemēri 3.stunda |
8. | Personas vārdi | Vārds (formas) un tēva vārds |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Alfabēts | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Skolēni izvēlās līdzīgu skaņu (skaņas) latviešu valodā |
2. | Фонетика | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Вопросы: «Кто это?» и «Что это?» |
3. | Alfabēts | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Uzraksti līdzīgu skaņu (skaņas) latviešu valodā |
4. | Фонетика | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Ударение. |
5. | Alfabēts | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izvēlies atbilstošo burtu krievu valodā |
6. | Фонетика | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Вставь буквы. |
7. | Alfabēts | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Uzraksti atbilstošu burtu krievu valodā |
8. | Грамматика. Первые шаги | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Отчество, род, он и она. |
9. | Alfabēts | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Atzīmē atbilstošu burtu krievu valodā |
10. | Alfabēts | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Uzraksti burtu krievu valodā |
11. | Uzsvara nozīme un piemēri 1. stunda | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izceļ burtu, kurš ir zem uzsvara, kā norādīts piemērā |
12. | Uzsvara nozīme un piemēri 1. stunda | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Izceļ burtu, kurš ir zem uzsvara, kā norādīts piemērā un iztulko |
13. | Uzsvara nozīme un piemēri 2. stunda | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izceļ burtu, kurš ir zem uzsvara, kā norādīts piemērā |
14. | Uzsvara nozīme un piemēri 2. stunda | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Izceļ burtu, kurš ir zem uzsvara, kā norādīts piemērā un iztulko |
15. | Uzsvara nozīme un piemēri 3. stunda | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izceļ burtu, kurš ir zem uzsvara, kā norādīts piemērā |
16. | Uzsvara nozīme un piemēri (3.st.) | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Izceļ burtu, kurš ir zem uzsvara, kā norādīts piemērā un iztulko |
17. | Sieviešu personas vārdi (īsā un oficiālā forma) | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Uzraksti sieviešu personas vārda oficiālo formu |
18. | Sieviešu personas vārdi (īsā un oficiālā forma) | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Uzraksti sieviešu personas vārda īso formu |
19. | Vīriešu personas vārdi (īsā un oficiālā forma) | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Uzraksti vīriešu personas vārda oficiālo formu |
20. | Vīriešu personas vārdi (īsā un oficiālā forma) | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Uzraksti vīriešu personas vārda īso formu |
21. | Vīriešu personas vārds un tēva vārds | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Uzraksti tēva vārda formu (vīr.dz.) |
22. | Vīriešu personas vārds un tēva vārds | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Uzraksti tēva vārda formu (siev.dz.) |
23. | Vīriešu personas vārds un tēva vārds | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Uzraksti tēva vārda formas (vīr. un siev. dz.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Фонетика. Алфавит | Citi | vidēja | 5 p. | Фонетика. Алфавит. |
2. | Фонетика. Алфавит | Citi | vidēja | 5 p. | Фонетика. Алфавит. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Фонетика | 00:00:00 | vidēja | 15 p. | Алфавит. Вопросы «Кто? и Что?» Ударение. Отчество. |
2. | Alfabēts | 00:00:00 | vidēja | 12 p. | Burti, skaņas |
3. | Uzsvars | 00:00:00 | vidēja | 18 p. | Izceļ burtu, kurš ir zem uzsvara |
4. | Personas vārdi | 00:00:00 | vidēja | 21 p. | Personas vārda formas un tēva vārdi |