Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Bibliotēka | Iepazīstas ir bibilotēku, tās iekārtojumu un lietošanas noteikumiem. Uzzina, kādi resursi pieejami bibliotēkā. Saprot un lieto ar bibliotēku saistītus jēdzienus. |
2. | Grāmatas | Iepazīstas ar jēdzieniem "grāmatas vāks" un "grāmatas titullapa". Mācās nolasīt informāciju no grāmatas vāka un titullapas un stāstīt par grāmatu. |
3. | Anekdotes | Izprot anekdotes jēdzienu. Mācās, kā iemācīties prozas tekstu (anekdoti) no galvas. |
4. | Vārdi emociju nosaukšanai | Atpazīst vārdus emociju raksturošanai un atbilstošas emocijzīmes. Atpazīst pretējas nozīmes vārdus. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Bibliotēkā | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Iepazīstas ar bibliotēku. Saprot un lieto ar biliotēku saistītus jēdzienus. |
2. | Grāmatas un citi resursi bibliotēkā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Saprot dzirdētā teksta saturu. Sameklē dzirdētajam atbilstoša satura attēlu. |
3. | Jautājuma teikums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izvēlas nozīmes ziņā atbilstošu jautājuma teikuma ievadvārdu. |
4. | Pieturzīme teikuma beigās | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Lasa teikumus par bibliotēku un izvēlas atbilstošo teikuma beigu pieturzīmi. |
5. | Saruna bibliotēkā. Ievilkšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Lasa tekstu - sarunu bibliotēkā un izvēlas saturam atbilstošus trūkstošos vārdus. |
6. | Grāmatas autors | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nolasa informāciju no grāmatas vāka. Nosaka grāmatas autoru. |
7. | Grāmatas nosaukums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nolasa informāciju no grāmatas vāka. Nosaka grāmatas nosaukumu. |
8. | Grāmatas autors vai nosaukums? | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nolasa informāciju no grāmatas vāka. Nosaka, vai dots grāmatas autors vai nosaukums. |
9. | Informācija uz grāmatas vāka | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nolasa informāciju no grāmatas vāka. Noraksta tekstu, lieto lielos sākumburtus, pierakstot grāmatas autoru un nosaukumu. |
10. | Grāmatas satura prognozēšana | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Prognozē grāmatas saturu, izmantojot informāciju uz grāmatas vāka. |
11. | Jautājumi par grāmatām | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lasa jautājuma teikumus un izvēlas piemērotāko teikuma ievadvārdu. |
12. | Atjauno anekdoti! | 2. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Lasa anekdotes daļas, un sakārto tās pareizā secībā. |
13. | Kā mācīties norunāt anekdoti no galvas | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Lasa darbības soļus, ar kuru palīdzību var iemācīties anekdoti norunāt no galvas. Sakārto pareizā secībā. |
14. | Emocijas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izprot vārdu emociju raksturošanai nozīmi. Izvēlas vārdam atbilstošu emocijzīmi. |
15. | Pretējas nozīmes vārdi emociju raksturošanai | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atpazīst pretējas nozīmes vārdus emociju raksturošanai |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Bibliotēkā. Jautājumi par attēlu | Citi | vidēja | 1 p. | Nosaka, vai dotie jautājumi atbilst informācijai attēlā. |
2. | Jautājuma teikums, ierakstīšana | Citi | vidēja | 1 p. | Izvēlas nozīmes ziņā atbilstošu jautājuma teikuma ievadvārdu. Noraksta, lietojot lielos un mazos burtus. |
3. | Pieturzīme teikuma beigās, ierakstīšana | Citi | vidēja | 3 p. | Lasa teikumus par bibliotēku un ieraksta atbilstošo teikuma beigu pieturzīmi. |
4. | Saruna bibliotēkā | Citi | vidēja | 3 p. | Klausās dialogu un atjauno tekstu. |
5. | Vārdi, kas nosauc emocijas | Citi | zema | 1 p. | Izvēlas emocijzīmei atbilstošu vārdu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Bibliotēka. Grāmatas | 00:40:00 | vidēja | 12 p. | Ir iepazinis bibliotēkas iekārtojumu, izprot ar bibliotēku saistītu jēdzienu nozīmi. Prot nolasīt no grāmatas vāka grāmatas autoru un nosaukumu. Lasa, saprot, nosaka un veido jautājuma teikumus. |
2. | Anekdotes. Vārdi, kas nosauc emocijas | 00:30:00 | vidēja | 8 p. | Ar izpratni lasa anekdotes. Zina darbības soļus, kā iemācīties no galvas norunāt tekstu (anekdoti). Izprot vārdu, kas nosauc emocijas, nozīmi. Nosaka pretējas nozīmes vārdus. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Bibliotēka. Anekdotes. Jautājuma teikumi. Emocijas | 00:40:00 | vidēja | 16 p. | Ir iepazinis bibliotēku un ar to saitītos jēdzienus. Ar izpratni lasa anekdotes, zina darbības soļus, kā tās atcerēties no galvas. Ar izpratni lasa un veido pēc izteikuma mērķa dažādus teikumus. Saprot vārdu, kas nosauc emocijas nozīmi. |