Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Kā lasīt un rakstīt vārdus? Temata pārskats | |
3. | Temata apguves norise | |
4. | Starppriekšmetu saikne un Metodiskais komentārs |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Skaņa un burts | Ievēro skaņu un burtu atbilsmi vārdu izrunā un rakstībā. Pareizi raksta vārdus skaidrajā pozīcijā, vārdus ar dubultajiem līdzskaņiem. Īpašvārdu rakstībā lieto lielos sākumburtus. (VL.3.3.1.4.) |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Atrodi, kuri ir skolas mācību priekšmeti! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zina, kuri ir skolas mācību priekšmeti. |
2. | Kuri mācību piederumi nepieciešami? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Nosaka, kādi mācību līdzekļi ir nepieciešami noteiktā mācību priekšmetā. |
3. | Kurš vārds ir lieks? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vārdu virknē atrod lieku vārdu. |
4. | Uzmini un atrodi, kas tas ir par mācību piederumu! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atmin mācību līdzekli pēc dotā apraksta. |
5. | Kuri ir skolas mācību līdzekļi un piederumi? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skaidro vārda nozīmi ar atbilstošu attēlu. |
6. | Kādi mācību piederumu nosaukumi paslēpušies? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka vārdu pēc dotajiem pirmajiem un pēdējiem burtiem. |
7. | Kas neiederas? Kopīgais un atšķirīgais. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Loģiski spriežot pēc dotajām pazīmēm atrod to, kas ir lieks. |
8. | Kuri ir skolas mācību līdzekļi un piederumi? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pazīst skolas mācību piederumus. |
9. | Aprakstam atbilstošais telpas nosaukums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skaidro vārda nozīmi ar atbilstošu attēlu. |
10. | Sameklē, kādi uzraksti sastopami skolā? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Lasa un pazīst uzrakstus skolā |
11. | Izvēlies pareizo apgalvojumu! Ceļu satiksme, situācijas. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, vai bērns rīkojas pareizi vai nepareizi noteiktā situācijā. |
12. | Kādi telpu nosaukumi paslēpušies? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atmin telpu nosaukumus, mācību līdzekļu un piederumu nosaukumus pēc pirmās un pēdējās skaņas vārdā, pēc dažām skaņām vārdā |
13. | Vārda sākumskaņa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Nosaka vārda pirmo skaņu. |
14. | Vārda sākuma skaņa/burts, izvēle | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skaņa. Burts |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Es un skola! | 00:00:00 | vidēja | 14 p. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Es esmu skolēns | 00:00:00 | vidēja | 13 p. |