Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Vārdi ar pretēju nozīmi | Kas ir vārdi ar pretēju nozīmi? Kapēc tos lieto? |
2. | Literāro tēlu raksturojums | Kas ir literārie tēli? Kā tos raksturo? |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Diena un nakts | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Salīdzina dienu un nakti. Pabeidz teikumus. |
2. | Burti, skaņas, zilbes | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Nosaka burtu, skaņu, zilbju skaitu vārdos. Nošķir patskaņus, divskaņus un līdzskaņus. (VL.3.3.1.3.) |
3. | Burtu un skaņu skaita vārdā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Burtu un skaņu noteikšana vārdos. |
4. | Vārdu pareizrakstība II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atrod pareizi uzrakstītus vārdus. Mācās vārdu pareizrakstību. |
5. | Drukā vārdus! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Noraksta vārdus no iespiesta teksta. Pilnveido izpratni par skaņu/burtu attiecībām valodā. Macās lietot tastatūru. |
6. | Mana diena, dienas režīms | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izprot skolēna dienas režīma būtību, sasaistot to ar konkrētu diennakts daļu, nosaka kāda aktivitate notiek kādā diennakts daļā. |
7. | Mana diena, dienas režīms | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izprot skolēna dienas režīma būtību, sasaistot to ar konkrētu diennakts daļu, nosaka kāda aktivitate notiek kādā diennakts daļā. |
8. | Dienas aktivitātes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atbild uz jautājumu( ko dara?), pabeidz teikumu, izmantojot attēlu. |
9. | Dienas aktivitātes. Teikums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atbild uz jautājumu ( ko dara?). Vingrinās rakstīt vienkāršus teikumus no iespiesta teksta. |
10. | Latviešu tautas mīklas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Min latviešu tautas mīklas par sauli, mēnesi, dienu, nakti. |
11. | Vārdi ar pretējo nozīmi I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Mācās pazīt un saskatīt pretējas nozīmes vārdus. |
12. | Vārdi ar pretējo nozīmi II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Mācās pazīt un saskatīt pretējas nozīmes vārdus. Attīsta prasmi drukāt. |
13. | Vārdi ar pretējo nozīmi III | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Mācās pazīt un saskatīt pretējas nozīmes vārdus. Attīsta drukātprasmi. |
14. | Vārdi ar pretējo nozīmi IV | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Mācās pazīt un saskatīt pretējas nozīmes vārdus. Veido vārdu pāri ar pretējo nozīmi. |
15. | Sakāmvārdi ar pretējās nozīmes vārdiem | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Mācās pazīt un saskatīt pretējas nozīmes vārdus. |
16. | Sakāmvārdi ar pretējās nozīmes vārdiem I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Mācās pazīt un saskatīt pretējas nozīmes vārdus. |
17. | Sakāmvārdi ar pretējās nozīmes vārdiem II | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Noraksta vārdus un teikumus no rakstīta un iespiesta teksta. Mācās pazīt un saskatīt pretējas nozīmes vārdus. Attīsta drukātprasmi. |
18. | Īpašības tautasdziesmās.Pretējas nozīmes vārdi. | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Analizējot literāro tekstu, sakata īpašības. Veido pretējas nozīmes vārdu pari. |
19. | Raksturo, izmantojot pretējās nozīmes vārdus I | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Mācās pazīt un saskatīt pretējas nozīmes vārdus. Veido vārdu ar pretējo nozīmi pāri. |
20. | Raksturo, izmantojot pretējās nozīmes vārdus | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Mācās pazīt un saskatīt pretējas nozīmes vārdus. Veido vārdu ar pretējo nozīmi pāri. |
21. | Literārie tēli | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Attīsta lasītprasmi. Atrod pasakā darbojošos tēlus. |
22. | Raksturo literāros tēlus | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Attīsta lasītprasmi. Atrod pasakā darbojošos tēlus. |
23. | Literārie tēli I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Attīsta lasītprasmi. Atrod pasakā darbojošos tēlus. Skaidri un ar izpratni lasa mācībām un savām interesēm atbilstošu tekstu. Atbild uz jautājumiem. (VL.3.1.1.3.) |
24. | Pasaku tēli II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lasa literāru darbu. Attīsta lasītprasmi. Atrod pasakā darbojošos tēlus. Skaidri un ar izpratni lasa mācībām un savām interesēm atbilstošu tekstu. Atbild uzjautājumiem un pats uzdod jautājumus. (VL.3.1.1.3.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Jautājumi: kāds? kas? ko dara? | Citi | vidēja | 3 p. | Mācās saskatīt vārdus, kuri atbild uz jautājumiem: kas?, kāds?, ko dara? |
2. | Ačgārnā princese | Citi | vidēja | 3 p. | Skaidri un ar izpratni lasa mācībām un savām interesēm atbilstošu tekstu. Atbild uz jautājumiem un pats uzdod jautājumus. (VL.3.1.1.3.) |
3. | Īpašības tautasdziesmās | Citi | vidēja | 1 p. | Analizējot literāro tekstu varoņu īpašības un rīcību, veido ieradumu saskatīt citu cilvēku viedokli, uztvert viņu emocijas, lai labāk saprastu sevi un veidotu attiecības ar apkārtējiem. |
4. | Vārdu pareizrakstība | Citi | vidēja | 2 p. | Īpašības vārdu pārveidošana daudzskaitlī. Līdzskaņa pirms galotnes saklausīšana. |
5. | Burtu un skaņu skaita vārdā salīdzināšana | Citi | vidēja | 1 p. | Burtu un skaņu noteikšana vārdos. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mana diena, dienas režīms | 00:30:00 | vidēja | 8 p. | Testā ietverti uzdevumi par diennakts aktivitātēm. |
2. | Vārdi ar pretējo nozīmi | 00:30:00 | vidēja | 8 p. | Testā ietverti uzdevumi par vārdiem ar pretēju nozīmi. |
3. | Literārie tēli | 00:30:00 | vidēja | 11 p. | Testā ietverti uzdevumi par literārajiem tēliem. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mana diena. Literārā tēla raksturojums. Vārdi ar pretēju nozīmi | 00:30:00 | vidēja | 11 p. | Testā ietverti uzdevumi par vārdiem ar pretēju nozīmi. |