Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Kā veidot aprakstu par nākotnes profesiju? | Mācās veidot aprakstu par profesiju, veidojot domu karti, secīgu plānu, izmantojot nepabeigto teikumu metodi. |
2. | Kā rakstīt aprakstu? | Gūst izpratni, kā veidot aprakstu, veidojot melnrakstu un tīrrakstu. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Profesijas pārstāvji un atbilstošie jautājumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lasa jautājumus un nosaka, kuras profesijas pārstāvis tos varētu uzdot. |
2. | Profesijas nosaukums, tam atbilstošais jautājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lasa profesijas nosaukumu un jautājumus un nosaka, kuru no tiem varētu uzdot minētās profesijas pārstāvis. |
3. | Saruna par nākotnes profesiju. Lasīšana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Lasa sarunu par nākotnes profesijām, meklē informāciju tekstā. |
4. | Kā rakstīt aprakstu? | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Lasa apraksta veidošanas darbības soļus. Sakārto pareizā secībā. |
5. | Profesijas apraksts. Lasīšana | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Lasa aprakstu, nosaka aprakstīto profesiju. |
6. | Profesijas apraksts. Klausīšanās | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Klausās aprakstu, nosaka aprakstīto profesiju. |
7. | Profesijas noteikšana pēc apraksta. Klausīšanās | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Klausās aprakstu, nosaka aprakstīto profesiju. |
8. | Profesijas nosaukumam atbilstošs apraksts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lasa profesiju aprakstus un izvēlas profesijas nosaukumam atbilstošo. |
9. | Profesijas attēlam atbilstošs apraksts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lasa profesiju aprakstus un izvēlas profesijas nosaukumam atbilstošo. |
10. | Apraksts atbilstoši plānam | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Sakārto teksta daļas atbilstoši dotajam apraksta plānam. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lomu spēle ar profesijas pārstāvi | Citi | vidēja | 1 p. | Lasa jautājumus un nosaka, kuras profesijas pārstāvis tos varētu uzdot. |
2. | Profesijas pārstāvja jautājums | Citi | vidēja | 1 p. | Lasa profesijas nosaukumu un jautājumus un nosaka, kuru jautājumu minētās profesijas pārstāvis varētu uzdot. |
3. | Bērnu saruna par profesijām. Lasīšana | Citi | vidēja | 3 p. | Lasa sarunu par nākotnes profesijām, meklē informāciju tekstā. |
4. | Profesijas noteikšana. Klausīšanās | Citi | zema | 1 p. | Klausās aprakstu, nosaka aprakstīto profesiju. |
5. | Profesija pēc dotā apraksta. Lasīšana | Citi | vidēja | 1 p. | Lasa aprakstu, nosaka aprakstīto profesiju. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Profesijas apraksts I | 00:40:00 | vidēja | 11 p. | Nosaka aprakstīto profesiju. Atrod informāciju par profesiju lasītajā un dzirdētajā tekstā. Veido profesijas aprakstu. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Profesijas apraksts II | 00:50:00 | vidēja | 17 p. | Nosaka aprakstīto profesiju. Atrod informāciju par profesiju lasītajā un dzirdētajā tekstā. Veido profesijas aprakstu. |