Nosaukumi var būt tiešie, simboliskie un jauktie.
Tiešie nosaukumi ir aprakstoši nosaukumi un informē par uzņēmuma veidu vai piedāvājumu (pakalpojumu, preču).
Piemēram: Frizētava; Veikals; Lietoti apģērbi; Pārtika; Mobilie telefoni.
Tiešo nosaukumu galvenais uzdevums ir pavēstīt, ka ŠEIT ir uzņēmums.
Simboliskie nosaukumi ir nosaukumi, kas netieši (parasti metaforiski) saistīti ar uzņēmuma veidu vai tā piedāvājumu. Tie parasti piedāvā mazus stāstus par uzņēmumiem, to darbiniekiem, klientiem un/vai piedāvājumu. Simboliskie nosaukumi arī palīdz izcelt uzņēmumu līdzīgu uzņēmumu vidū un veido unikālu biznesa identitāti.
Piemēram, "DARIDA", "KurDarbs".
Jauktie nosaukumi ir nosaukumi, kurus veido divas daļas – tiešais nosaukums un simboliskais nosaukumus – kā viena nosaukuma vienība. Tie ir gan funkcionāli, jo tiešā veidā ataino uzņēmuma veidu vai parāda tā piedāvājumu, gan simboliski, jo iekļauj arī tēlainu uzņēmuma veida, darbības principu, mērķu un/vai piedāvājuma apzīmējumu.
Piemēram, veikals "Laima", izstāde "Atgriešanās".