Izlasi doto viedokļa fragmentu!
Izvēlies, kuri publicistiskā valodas stila morfoloģiskie valodas līdzekļi tajā izmantoti!
Punktus iegūsi tikai tad, ja būs atzīmēti visi valodas līdzekļi!
Liela problēma ir tā, ka šobrīd par tā saucamajām mediju zvaigznēm ir kļuvuši jauni cilvēki, kuriem bieži nav nekāda priekšstata par mediju darbības principiem un par ētiku, atbildību un potenciālajām sekām, strādājot ar auditoriju. Diemžēl bieži t.s. influenceru galvenā motivācija ir vēlme nopelnīt un ambīcijas būt par zvaigzni.
Atsauce:
Pēc Diskusija: Mediju saturs un nezināmais izaicinājums – kā nokļūt jauniešu redzeslokā? – Interneta žurnāls "Satori.lv" (izdevējs - biedrība "Ascendum").
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!