Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Alfabēts | Alfabēts - jēdziens, latviešu valodas alfabēts, izmantošana. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Iepriekšējais burts | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Iepriekšējā burta noteikšana dotajam alfabēta burtam. |
2. | Nākamais burts | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nākamā burta noteikšana dotajam burtam. |
3. | Vārdu secība, ievērojot alfabētu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Vārdu saraksta veidošana pēc alfabēta. |
4. | Vārdu secība, ievērojot alfabētu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Vārdu saraksta veidošana pēc alfabēta. |
5. | Pareiza virkne | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pareizās virknes, kas veidota alfabēta secībā, noteikšana. Risinājuma soļos doti nepareizo virkņu kļūdu labojumi. |
6. | Vārdu pāra sakārtošana alfabēta secībā | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Divu vārdu sakārtošana alfabēta secībā. |
7. | Vārdu secība, ievērojot alfabētu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Saraksta veidošana pēc alfabēta. |
8. | Draugu saraksts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saraksta veidošana pēc alfabēta. |
9. | Vārdu sarindošana alfabēta secībā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Četru vārdu ar dažādiem sākumburtiem sarindošana alfabēta secībā. |
10. | Alfabēta secībā sakārtota vārdu virkne | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Alfabēta secībā sakārtotas vārdu virknes pareizības novērtēšana. Nepareizi ierakstīta vārda noteikšana piecu vārdu virknē. |
11. | Alfabēta secībā sakārtotas vārdu virknes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Alfabēta secībā sakārtotu vārdu virkņu noteikšana. |
12. | Grāmatas bibliotēkā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Grāmatas autora uzvārda noteikšana, atrašana pēc alfabēta sakārtotā plauktā. |
13. | Vārdu secība, ievērojot alfabētu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Vārdu saraksta veidošana pēc alfabēta. |
14. | Vārdu secība, ievērojot alfabētu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Vārdu saraksta veidošana pēc alfabēta. |
15. | Vārdu secība, ievērojot alfabētu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vārdu saraksta veidošana pēc alfabēta. |
16. | Alfabēta secībā sakārtotas vārdu virknes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Alfabēta secībā sakārtotu vārdu virknes pareizības noteikšana. |
17. | Vārdu secība, ievērojot alfabētu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Trūkstošā vārda ievietošana pēc alfabēta izveidotā vārdu virknē. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Draugu saraksts | Citi | vidēja | 2 p. | Saraksta veidošana pēc alfabēta. |
2. | Grāmatas bibliotēkā | Citi | vidēja | 6 p. | Grāmatas autora noteikšana, tās ierindošana attiecīgā plauktā, sekojot alfabētiskām norādēm. |
3. | Grāmatas bibliotēkā | Citi | vidēja | 6 p. | Grāmatas autora noteikšana, tās ierindošana attiecīgā plauktā, sekojot alfabētiskām norādēm. |
4. | Iepriekšējais burts | Citi | zema | 1 p. | Iepriekšējā burta noteikšana dotajam alfabēta burtam. |
5. | Nākamais burts | Citi | zema | 1 p. | Nākamā burta noteikšana dotajam burtam. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Alfabēts | 00:00:00 | vidēja | 14 p. | Alfabēta izmantošana sarakstu veidošanā. Alfabēta izmantošana bibliotēkā. |