Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Vārda būtība | Vārda būtība un funkcijas |
2. | Vārda nozīme | Viennozīmīgi un daudznozīmīgi vārdi |
3. | Vārdnīcas | Vārdnīcu tipi |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vārdu nozīme | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atrast lieko vārdu dotajā vārdu rindā |
2. | Vārdu skaidrojumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaukumu skaidrojumi (profesijas, sporta veidi un iestādes) |
3. | Vārdi tiešā un pārnestā nozīme | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atzīmēt teikumu, kurā dotais vārds lietos tiešā nozīmē. |
4. | Vārdi pārnestā nozīmē | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Noteikt pārnestā nozīmes vārdu savienojumus |
5. | Vārdi tiešā nozīmē | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Noteikt tiešās nozīmes vārdu savienojumus |
6. | Vārdnīcu tipi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vārdnīcu tipu noteikšana |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Diag. darbs. Atbilstošā īpašības vārda izvēle (2017) | Citi | vidēja | 2 p. | Īso un garo patskaņu ierakstīšana dažādu vārdšķiru vārdos. |
2. | Diag. darbs. Antonīmu noteikšana tekstā (2014) | Citi | vidēja | 1 p. | |
3. | Diag. darbs. Sinonīmu noteikšana tekstā (2014) | Citi | vidēja | 2 p. | |
4. | Diag. darbs. Sinonīmu noteikšana tekstā (2014) | Citi | vidēja | 2 p. | |
5. | Tiešā un pārnestā nozīme (2015) | Citi | vidēja | 1 p. | Vārda tiešās un pārnestās nozīmes noteikšana |
6. | Viennozīmīgi un daudznozīmīgi vārdi (2015) | Citi | vidēja | 2 p. | Viennozīmīgu un daudznozīmigu vārdu atšķiršana |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vārds un tā nozīme | 00:00:00 | vidēja | 6 p. | Vārda nozīmes skaidrojumi, vārdnīcu tipi |
2. | Vārda tiešā un pārnestā nozīme | 00:00:00 | vidēja | 4 p. | Vārda tiešās un pārnestās nozīmes skaidrojums |