Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Saskaitīšanas darbība | |
2. | Atņemšanas darbība | |
3. | Nezināmā saskaitāmā aprēķināšana |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Cik tagad grozā ābolu? Matemātiskā darbība un aprēķins | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
2. | Pēc attēla uzraksti matemātisku darbību un izrēķini! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Veido darbību un atrisina to. |
3. | Cik kopā? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā?. (M.Li.3.) |
4. | Vienādība pēc dotajiem objektiem | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Raksta vienādību attiecīgi dotajiem objektiem. |
5. | Atņemšana. Atņem, lai atliktu norādītais skaitlis (1-10) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Viens un tas pats kopums/daudzums var dažādi veidoties no 2 daļām. (M.Li.1.) |
6. | Vienādība pēc dotajiem objektiem - grūtāk | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Raksta vienādību attiecīgi dotajiem objektiem. |
7. | Saskaiti objektus, raksti darbību. Izvēlies skaitļus! | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
8. | Skaiti, cik ir centu! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā ?(M.Li.3.) |
9. | Cik tagad bizmārīšu? Izveido matemātisku darbību un izrēķini! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā ?(M.Li.3.) |
10. | Cik palika apelsīnu? Matemātiskā darbība un aprēķins | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
11. | Nauda. 1, 2, 5 eiro centu saskaitīšana līdz 10. Izvēlies! | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
12. | Aprēķini 10 apjomā. Katrai figūrai savs skaitlis | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
13. | Cik centu abos naudasmakos kopā? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
14. | Saskaitīšana tekstā. Viena darbība, ar izvēli | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
15. | Nezināmā saskaitāmā noteikšana, pirmajā desmitā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Viens un tas pats kopums/daudzums var dažādi veidoties no 2 daļām. (M.Li.1.) |
16. | Saskaitīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
17. | Atņemšana. Teksta uzdevums ar 1 darbību. Putni | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
18. | Naudas aprēķini teksta uzdevumā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaita un atņem 10 apjomā, demonstrējot izpratni par skaitļa sastāvu un darbību jēgu. |
19. | Vairāk. Sameklē, kura izteiksme atbilst dotajam uzdevumam pēc attēla! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā ?(M.Li.3.) |
20. | Mazāk. Sameklē, kura vienādība atbilst dotajam uzdevumam pēc attēla! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
21. | Teksta uzdevums. 1 darbība. Cik zēnu kopā ir pagalmā? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
22. | Teksta uzdevums. 1 darbība. Cik meitenes palika pagalmā? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
23. | Atņemšana. Cik palika, ja apēda | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
24. | Atņemšana pirmajā desmitā (ar bildītēm) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
25. | Teksta uzdevums. Konfekšu skaita aprēķināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
26. | Teksta uzdevums. Cik jāpieliek klāt? 1 darbība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
27. | Teksta uzdevums. Cik būtu, ja pieliktu klāt. 1 darbība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
28. | Saskaitīšana. Izvēlies pareizās summas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Viens un tas pats kopums/daudzums var dažādi veidoties no 2 daļām. (M.Li.1.) |
29. | Saskaitīšana. Aizpildi tabulu | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Ar “+” zīmi pieraksta saskaitīšanu, ar “–” zīmi – atņemšanu, ar “=” zīmi parāda, ka tikpat jeb vienāds ar. (M.Li.1.) |
30. | Saskaitīšana un atņemšana.Viena darbība. Izvēlies darbības zīmes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Ar “+” zīmi pieraksta saskaitīšanu, ar “–” zīmi – atņemšanu, ar “=” zīmi parāda, ka tikpat jeb vienāds ar. (M.Li.1.) |
31. | Saskaitīšana un atņemšana. Divas darbības. Izvēlies darbības zīmes | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Ar “+” zīmi pieraksta saskaitīšanu, ar “–” zīmi – atņemšanu, ar “=” zīmi parāda, ka tikpat jeb vienāds ar. (M.Li.1.) |
32. | Pazudušais skaitlis atņemšanas darbībā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka nezināmo skaitli atemšanas darbībā. Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
33. | Saskaitīšana un atņemšana. Darbības tabulā ar darbības locekļu nosaukumiem | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
34. | Summas pirmajā desmitā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Viens un tas pats kopums/daudzums var dažādi veidoties no 2 daļām. (M.Li.1.) |
35. | Sakārto izteiksmju vērtības augošā/dilstošā secībā. | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Grupē izteiksmes pēc to vērtībām augošā/dilstošā secībā. |
36. | Teksta uzdevums. 1 darbība. Cik bērnu kopā pagalmā? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
37. | Teksta uzdevums. 1 darbība. Skolēni izgāja no klases, cik bija iepriekš? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
38. | Teksta uzdevums. 1 darbība. Izvēlies, cik lācēni bija iepriekš, ja zināms, cik nāca klāt | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
39. | Teksta uzdevums. Cik kartiņas bija uzzīmētas? 1 darbība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
40. | Teksta uzdevums.Ja zināma summa. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
41. | Naudas skaitīšana un cenas salīdzināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
42. | Sagrupē patiesas un aplamas vienādības! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Sagrupē patiesas un aplamas vienādības. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Starpība. Doti darbības locekļu nosaukumi, ar izvēli | Citi | vidēja | 1 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
2. | Atņemšana pirmajā desmitā | Citi | vidēja | 1 p. | Ar “+” zīmi pieraksta saskaitīšanu, ar “–” zīmi – atņemšanu, ar “=” zīmi parāda, ka tikpat jeb vienāds ar. (M.Li.1.) |
3. | Mazāk. Sameklē, kura vienādību atbilst dotajam uzdevumam pēc teksta! | Citi | vidēja | 1 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
4. | Nezināmā saskaitāmā aprēķināšana (ar bildēm atbildē) | Citi | vidēja | 3 p. | Viens un tas pats kopums/daudzums var dažādi veidoties no 2 daļām. (M.Li.1.) |
5. | Sameklē, kura vienādība atbilst dotajam uzdevumam! | Citi | vidēja | 1 p. | Raksta izteiksmi |
6. | Starpības nezināmo locekļu aprēķināšana (tabulā) | Citi | augsta | 3 p. | Atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Saskaitīšana un atņemšana pirmajā desmitā | 00:00:00 | vidēja | 32 p. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Saskaitīšana un atņemšana 10 apjomā | 00:00:00 | vidēja | 28 p. |