Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Skaitļa sastāvs | |
2. | Noderīgo lietu stūrītis. Skaitļa sastāvs. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Attēlo doto skaitli | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vizualizē skaitli. |
2. | Cik katras krāsas ripiņu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka objektu skaitu. |
3. | Attēlo skaitļa (2 - 5) sastāvu ar ripiņām! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Modelē skaitļa sastāvu. |
4. | Attēlo skaitļa (6 -10) sastāvu ar ripiņām! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 7 p. | Modelē skaitļa sastāvu. |
5. | Vēro attēlu! Cik ābolu kopā? | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.) |
6. | Skaitļa sastāvs | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pieraksta skaitļu sastāvu. |
7. | Kāds skaitlis jāieraksta skaitļu mājiņā? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka trūkstošo skaitli. |
8. | Skaitļa sastāvs. Tabula | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pieraksta skaitļu sastāvu tabulas (“mājiņas”) un “trijstūra” formā |
9. | Cik kopā? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pieraksta skaitļa sastāvu kā vienādību. |
10. | Cik pietrūks? | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka skaitļu sastāvu. |
11. | Cik atlika? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Pieraksta skaitļa sastāvu kā vienādību. |
12. | Skaitļa sastāvs ar domino, vienādības | 1. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Nosaka skaitļu sastāvu, pieraksta vienādības. |
13. | Skaitļa sastāvs | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pieraksta skaitļu sastāvu. |
14. | Skaitļa sastāvs kā vienādība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pieraksta skaitļa sastāvu kā vienādību. |
15. | Atņemšana. Atņem, lai atliktu norādītais skaitlis (1-5) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Viens un tas pats kopums/daudzums var dažādi veidoties no 2 daļām. (M.Li.1.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lasi, domā, risini! | Citi | vidēja | 1 p. | Viens un tas pats kopums/daudzums var dažādi veidoties no 2 daļām. (M.Li.1.) |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skaitļu līdz 10 sastāvs | 00:00:00 | vidēja | 13 p. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skaitļu sastāvs | 00:00:00 | vidēja | 9 p. |